Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Opettaja

Marika

Oo rakastunu mun ajomaikkaan eikä ajamisesta meinaa tulla mitään kun mä vaan tuijotan sitä kokoajan!!!Mitä mä teen?!!!!!!!!!!!

33

6064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellasta

      ööh,kannattaisi varmaan tuijottaa enemmän sitä tietä..?

      • veio4

        Jatkossa nykypäivän tietoa asiasta.


    • ????????

      niin teini

    • abityttö

      Eiih...kohtalotoveri....:D
      Mulla oli sama ongelma ja samoin yhellä mun kaverilla...;)
      Nyt on ikävä sitä maikkaa ku sain vähän aikaa sit ajokortin...:(
      Missä autokoulussa muuten oot?

      • hmm

        mikäköhän niissä vetää puoleensa...
        tuskastuttaa


      • Beba
        hmm kirjoitti:

        mikäköhän niissä vetää puoleensa...
        tuskastuttaa

        ...että joo...
        Olen ollut minäkin, ja nyt on ollu sairaan ikävä sitä kamua.
        Diggaan sitä enemmän kuin kultaista noutajaani...
        Itkettää.


      • Marika

        haagassa...


      • Rautavaara
        Beba kirjoitti:

        ...että joo...
        Olen ollut minäkin, ja nyt on ollu sairaan ikävä sitä kamua.
        Diggaan sitä enemmän kuin kultaista noutajaani...
        Itkettää.

        Voi jos oisit kultaseni kissanpentu vain,
        Silloin saisit unenpäästä kiinni polvellain.

        Silittäisin päätäsi ja pientä nöpönenää,
        enkä sua luovuttaisi kenellekään enää.


      • abityttö
        Marika kirjoitti:

        haagassa...

        No sit ei oo sentään sama maikka hurmannu meitä ku mä en oo sielä....;)


      • hmmh,,,
        abityttö kirjoitti:

        No sit ei oo sentään sama maikka hurmannu meitä ku mä en oo sielä....;)

        missäs sä oot?


      • abityttö
        hmmh,,, kirjoitti:

        missäs sä oot?

        C.Nelskylässä Espoossa...:p


      • Tinde
        Marika kirjoitti:

        haagassa...

        Heh.. oisko Haagan Toma kysees? Kaikkiha noi mimmit näyttäis kuolaavan tämän perään :) Kantsii hei valita semmonen ope, joka ei häiritte keskittymistä oleelliseen, eli siihen ajamisen opetteluun.. :P


      • Myös Haagan käynyt
        Marika kirjoitti:

        haagassa...

        Ei kait kyseessä oo Toma? ;)


      • Marika
        Myös Haagan käynyt kirjoitti:

        Ei kait kyseessä oo Toma? ;)

        Toma?Ei....


      • yks toinen vaan
        Marika kirjoitti:

        Toma?Ei....

        Siis Toma on ihana =) Ja tosi hyvä ope ja mun on sitä kauhee ikävä!


      • Angel Heart
        Marika kirjoitti:

        Toma?Ei....

        että kuka se on:
        !!!!!!!!!!!!
        Tässä: T.R.


      • suvi
        yks toinen vaan kirjoitti:

        Siis Toma on ihana =) Ja tosi hyvä ope ja mun on sitä kauhee ikävä!

        Siis hyi että se toma on ruma. ettekste muka tiiä et sillä on monta naista samaan aikaan joista ainakin kaksi ovat hänen oppilataan. mitä te näätte siinä, eiks niinku yhtään häiritse ne sen kuopat, finnit,ihottuma ja sänki sen naamassa puhumattakaan sen persoonallisuudesta.


    • Osku-Ope

      Moi!
      Onkohan mieleesi tullut, että me opettajat teemme vain työtämme opetustilanteissa?! Meidän tavoitteemme on saada (se toopeinkin) oppilas oppimaan, eikä todellakaan mitään muuta!
      Jos jonkin opettajan persoona viehättää, se on vain näyteltyä käyttäytymistä ja oikeastaan hyvää asiakaspalvelua!
      Sori vaan, mutta näin se on!

      • Masa

        Älä hiilly...suhun ei olekaan kukaan tainnu viime aikoina ihastua kun olet noin kiukkuisena että taidat olla ainoa joka "näyttelee".Mua ei haittaa jos joku oppilas muhun ihastuu,tekee vaan hyvää.Hanki Osku nyt itsellesi nainen niin et ole niin kireä.


      • oppilaansa nainut

        Kaikki opettajat ovat siis oikeasti mulkkuja, paitsi kun näyttelevät tai palvelevat asiakasta?


      • Rautavaara
        oppilaansa nainut kirjoitti:

        Kaikki opettajat ovat siis oikeasti mulkkuja, paitsi kun näyttelevät tai palvelevat asiakasta?

        Onhan se liikenteelle/autoilulle oppimisen ilo joillekin niin upee kokemus että sitä kaverii jonka kanssa sen on kokenut, muistelee parhaimmassa tapauksessa hyvällä pitkään.
        Ihmisiä sitä vaaan ollaan ja jos se ihastuskin irtoo niin mitä pahaa siinä on ??
        Kunhan ei mopo karkaa missään vaiheessa...


      • Osku-Ope
        Masa kirjoitti:

        Älä hiilly...suhun ei olekaan kukaan tainnu viime aikoina ihastua kun olet noin kiukkuisena että taidat olla ainoa joka "näyttelee".Mua ei haittaa jos joku oppilas muhun ihastuu,tekee vaan hyvää.Hanki Osku nyt itsellesi nainen niin et ole niin kireä.

        Arvasin, että kommenttini ymmärretään monella tavalla! Mutta hyvä, että saimme keskustelua aiheesta!
        Tarkoitin vaan, että lapsukaiset huomioisivat myös sen tosiseikan, että työtähän me vaan...
        Jos kortin saannin jälkeen on tarvetta jatkaa tapailua, olkoon se sitten jokaisen oma asia!
        Minusta sellainen on hieman moraalisesti "arveluttavaa" ja "virka-aseman" väärinkäyttöä. Siis minun mielipide, jokaisella olkoon omansa! Ok?! =)


      • minä

        älä nyt raivoo!:O!
        Mitä sille voi jos joku ihastuu eikä kukaan siit oo mielestäni maikkaa syyttänykkään!


      • abityttö
        Masa kirjoitti:

        Älä hiilly...suhun ei olekaan kukaan tainnu viime aikoina ihastua kun olet noin kiukkuisena että taidat olla ainoa joka "näyttelee".Mua ei haittaa jos joku oppilas muhun ihastuu,tekee vaan hyvää.Hanki Osku nyt itsellesi nainen niin et ole niin kireä.

        aivan! hyvä idea masa:)


      • veio4
        oppilaansa nainut kirjoitti:

        Kaikki opettajat ovat siis oikeasti mulkkuja, paitsi kun näyttelevät tai palvelevat asiakasta?

        Kaikki kaikki kaikki. Sinulla on paljon "tietoa" kaikista opettajista, mistä lienet sen saanut.


    • Angel heart

      mä rakastuin inssiin. Oli se hienoo.

      • leena

        voi yäk nehän on vanhoja ukkoja!


      • kuvan nähnyt
        leena kirjoitti:

        voi yäk nehän on vanhoja ukkoja!

        Tai nuoria kaunottaria!


      • Angel Heart
        leena kirjoitti:

        voi yäk nehän on vanhoja ukkoja!

        ...olet. Ainakin tää tumma komee mies oli vaikuttava, muistutti aikas paljon omaa kultsipuppeliani ;D
        No vitsi vieköön...


    • LillyB

      Missä Toma on nykyään nykyään maikkana? onks vielä haagassa? vai, onks missään?
      Ikävä suunnaton...

    • VoiKökköKikkare

      Keski-Suomessa aikoinaan n. 10-vuott SITTEN eräs ope rakastui myös yhden yhdynnän jälkeen.... Siinä mei avioliitto. lapset, jne - Hirtti itsensä!

    • veio4

      Helposti tulee väärinymmärryksiä, kun opella on auktoriteettiasema ja moni käyttäytyy hyvin oppilastaan kohtaan.
      Monesti vaikkapa vaatekaupassa myyjä käyttäytyy niin että luulisi sen olevan kiinnostunut henkilöstä eikä vain myyjän tehtävistä.
      Moni hairahtuu vertaamaan open roolia siihen mitä näkee vaikkapa omassa kumppanissaan 24/7. Se on kuin vertaisi omaa kumppaniaan jonkun leffan filmitähteen.

      Miten Marikalla on kaksitoista vuotta mennyt liikenteessä.?

    • veio4

      Se on jippo Fiilisihastuja-ihmiselle. Myyjä tai ope käyttäytyy niin että melkein antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut muustakin kuin vain ammatillisesta "suhteesta".

      Silloin myyjä tai ope on ihastujan silmissä myös "tosi pätevä" ammatissaan. Näin nuo fiilisihastujat vääristävät asiakkaiden arvioita siitä kuka on oikeasti pätevä ammatissaan.
      Heidän "ansiostaan" moni muukin asia yhteiskunnassamme on vääristynyt ja ihmisten todelliset tarpeet vaienneet.

      Erityisesti naiset yrittävät myydä ulkonäöllään, siis myydä niille jotka eivät näe ulkonäköä syvemmälle. Ja ne tietysti jotka eivät siihen lankaan mene ovat happamia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe