Kun vanhemmat miehet kiinnostaa

kann nichts tun

Moi!

Oon seurannu täällä keskustelua, ja haluaisin nyt puhua siitä, että miksi nuori tyttö haluaa vanhemman miehen.

Itse täytän pian 19v., ja jo 15-vuotiaana huomasin, ettei minua kiinnosta alle 30-vuotiaat miehet laisinkaan. Ja nyt kiinnostaa enää yli 35-vuotiaat miehet...tietysti tiettyyn pisteeseen asti, ei saa olla mikään vanhus kuitenkaan;)

Olen yrittänyt tehdä kaikkeni, että kiinnostuisin taas oman ikäisistäni miehistä. Tai edes pari vuotta vanhemmista, mutta niin ei vain käy! Olin syksyllä suhteessa 30-vuotiaan miehen kanssa, ja hänen kanssaan huomasin jotain asioita (joita myöhemmin olen todennut muidenkin kohdalla):

- vanhemmat miehet ovat paljon kohteliaampia
- kuuntelevat enemmän ja mieluummin kuin nuoret
- osaavat käsitellä naista; ymmärtävät paremmin
- sängyssä kaikki ei ole vain säheltämistä

Mutta nämä asiat eivät ole koko syynä siihen, että olen kiinnostunut vanhemmista miehistä, sillä huomasinhan asian jo ennen kuin tiesin nämä ylläolevat FAKTAT.

Eli: miksi homot pitävät miehistä? Lesbot naisista? minä vanhemmista miehistä? Ei siihen pysty vastaamaan. Eikä ihmistä voi muuttaa.

8

5196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi nainen

Jaaha! Ei tässä iässä enää kiinnosta vanhemmat miehet!

• vanha mies

monet nuoret tytöt etsivät "isää" poikakavereistaan ja sellaistahan ei löydy.

On vain housuihin pyrkivä nuori uros (biologiaa.

Kun miehen seksuaalisuus tasoittuu 30-kymppisenä, niin sitten alkaa huomaamaan toisissa ihmisissä hienompia piirteitä - eikä SE ole mielessä koko ajan.

Iloa elämääsi!

• tuttua

Tuttua tarinaa ja itse kuulun tuohon vanhemman miehen kategoriaan (41v). Monet nuoret naiset ja tytöt katsovat sillä silmällä, kun toisia taas inhottaa vanha "äijä". Itse kun olen nuorekas ja rento kaikin tavoin niin se lisää tuota kiinnostusta. Toisaalta olen huomannut että puku ja solmio saa muutamat tytöt aivan sekaisin. Niitä kun ei löydy poikakavereilta eikä välttämättä isiltäkään ja niissä korostuu miehinen mies.

Ja mitä tulee noihin kohteliaisuuksiin, käytöstapoihin, huomioon ottamiseen ja ennen kaikkea taitoihin sängyssä... noinhan se menee. Pojat on poikia ja miehet miehiä.

Ole huoleti maailmassa on paljon esimerkkejä siitä miten vanhempi mies ja nuorempi nainen sopivat yhteen ja elämä kukoistaa hyvin heidän välillään. Ja sitä paitsi ei minuakaan ikäiseni naiset kiinnosta :)

• H....

Sama juttu minullakin...
      Nuoren naisen ja vanhemman miehen on helpompi viehättyä toisistaan. Näin se menee.

• 40 v

Heip!
      Mukava lukea välistä tuollaisiakin mielipiteitä nuorelta naiselta. Musta ei ole mitenkään huono valinta, jos nuori nainen seurustelee vanhemman miehen kanssa. Itse asiassa, jos tarkkaan funtsii, niin nuorten naisten olis ihan hyvä seurustella vanhempien miesten kanssa - vaikkapa ihan ensimmäisiä suhteita kokeilla kokeneemman kanssa. Miksikö? No, sä itse jo huomasit tärkeimmät asiat. Vanhempi mies osaa ottaa paremmin naisen huomioon, kun taas nuoret kundit tahtoo ajatella enimmäkseen itseään. Selkeiten tuo tulee kait esille sängyssä: Nuorelle kundille on yleensä tärkeintä se, että ite saa, mitä haluaa. Ja jos kaveri on kokematon, niin tuon saaminen ei kovin kauaa kestä. Mulle esim. on hyvin tärkeää, että mun naiseni nauttii ja siksi voin aina siirtää omaa nautintoani. Muutoinkin nuoren kundin touhut saattaa olla aikamoista sähläämistä - kun ei tiedetä vielä oikein, miten hommat sujuu. Jos vanhempi kaveri vielä saa sinunlaisesi nuoremman naisen, niin uskon että hän voi pitää sua todella arvokkaana koska nuoremmistahan me haaveillaan tässä iässä ja jos sellaisen saa, niin kyllä sitä varmasti pitää niin arvokkaana lahjana, että pyrkii tekemään kaikkensa, että homma jatkuis.
      Mä itse olen siis jo 40 v. mutten tunne itseäni mitenkään vanhukseksi. Mua ei kiinnosta humpat ja bingot vaan kunnon rock ja festarit. Tuskastuttavaa on kuitenkin, että saman mieliset on sit tollasia sun ikäisiäsi. Mun avovaimoni on mua hiukan vanhempi eikä häntä kiinnosta samat asiat. Usein ajattelen, että pitäis yrittää siirtyä nuorempaan, mutta se ei ole niin helppoa (vaikka en ookaan hullumman näköinenkään!) Mistä löytäis sinunlaisiasi nuoria naisia?? Et sä haluais edes kirjoitella mun kanssani? ;) (epätoivon säveliä!)
      Onnea sulle jatkossa ja pidä vain kiinni linjastasi!

• m34

Eron jälkeen oli mukava huomata että 20 vuotiaat naiset olivat kiinnostuneet minusta. Huomaa että mielenkiinnon kohteet ja harrasteet ovat samoja, saa tuoreita ajatuksia ja itsekin jaettua omaa näkemystä pitkien keskustelujen muodossa. Tietysti oman ikäisetkin on kiinnostuneita, mutta jos ajatusmaailma on jo jumiutunut ja elämäntilanne tietynlainen niin ei ihme että nuoren seura kiinnostaa. Toisaalta ei ole mitään paineita (kuten itse parikymppisenä) päästä toisen pöksyihin heti, osaa ottaa rennommin. Seksi nuoremman kanssa hieman tietysti aina hieman opettamisen puolelle menee, mutta toisaalta kun itse haluaa tuottaa toiselle nautintoa niin sekin on vain mukavaa. Suhteet toimivat kun itsellä ei ole ennakko-oletuksia, ei takerru ja on valmis siihen että tyttö ehkä sitten vakiintuu ikäisensä kanssa ja on saanut eväitä elämäänsä kulkiessaan hetken matkaa kanssani. Mutta vielä ei ole sen aika, aika näyttää mitä todella kehkeytyy...
      Elä elämäsi avoimena, niinkuin parhaalta tuntuu ja omana itsenäsi, jos tuntuu mikä oikealta niin sen mukaan on suunnattava:-)

• ...

allekirjoitan tuon: "Elä elämäsi avoimena, niinkuin parhaalta tuntuu ja omana itsenäsi, jos tuntuu mikä oikealta niin sen mukaan on suunnattava:-)"

Myös hymysuin totesin eron jälkeen, että 19vee ja ylöspäin olivat kiinnostuneita. Tilanne jatkuu.

• Anonyymi
        ... kirjoitti:

allekirjoitan tuon: "Elä elämäsi avoimena, niinkuin parhaalta tuntuu ja omana itsenäsi, jos tuntuu mikä oikealta niin sen mukaan on suunnattava:-)"

Myös hymysuin totesin eron jälkeen, että 19vee ja ylöspäin olivat kiinnostuneita. Tilanne jatkuu.

Itselläni oli aviomies 13 vuotta vanhempi ja nyt eron jälkeen on ollut 69v, 64v ja nyt 62v. Ei haittaa yhtään. Itse olen 42v. Ei häiritse yhtään, vaikka nykyisessä tilanteessa koulutuseroakin on. Tädillenni, akateemisesti koulutetulle ihmiselle kun kerroin, niin ensimmäiset kysymykset olivat että mikä on ikä ja mitä se tekee työkseen. Linja-autonkuljettaja. Entäs sitten.? Itse olen korkeasti koulutettu, mutta lehdenjakaja ja omaishoitaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe