Jep, eli tuollaisesta 250tkm ajetusta (ei CDi) kapistuksesta olisi kiva kuulla mielipiteitä/kokemuksia. Olen kyyllä kuullut joitakin juttuja, esim etupään kalliista nivelremonteista / tai että moottori olisi vaihdettu jo vähän ajettuihin yksilöihinkin... totta vaiko tarua?? Saksassahan noita ei ainakaan ole valmistettu, joten laatu ei varmaan ihan yllä samalle tasolle Saksan-mersujen kanssa?
Mb Vito 110TD kestävyys???
4
1956
Vastaukset
- Corleone
Valmistusmaa ei ole yksin ratkaiseva laadun suhteen , kyllä saksalaisetkin osaa sutta tehdä.
Itselläni on Vitosta vain välillisiä kokemuksia.
Kaverini osti aikoinaan ensimmäistä sarjaa Vitoa, vikoja oli laturissa ja nivelissä jo takuuaikana.
Vaihtoi auton Sprintteriin, joka on pelannut paremmin, ei tosin viaton sekään.
Naapurin Vito:ssa temppuillut on Webasto, laturi, hehkut.
Hehkutulppien vaihtohinnan kuulin, mutta en usko sitä ( käsittämättömän kallis), en laita sitä tähän, koska en ole asiasta 100%n varma.
Melko uuden Viton luistonestoa jouduimme kokeilemaan käydessämme talvella mökillä.
En osaa sanoa, oliko ko. lisälaite rikki, vai mistä johtui, mutta autolla ei yksinkertaisesti päässyt liukasta ylämäkeä ylös.
Samasta paikasta ylös tuli rouvan etuvetojapsi kevyesti.
Lopuksi Vito tuotiin mäen päälle vetämällä toisella autolla.- mbe
Luistoneston saa myös pois päältä mikäli ahdistaa... Hiekassa/lumella eteneminen usein nopeampaa/tehokkaampaa ilman luistonestoa.
Ei valittamista omassa vitossa. - Jate
mbe kirjoitti:
Luistoneston saa myös pois päältä mikäli ahdistaa... Hiekassa/lumella eteneminen usein nopeampaa/tehokkaampaa ilman luistonestoa.
Ei valittamista omassa vitossa.Minulla on ollut vuoden verran CDI 112 Vito ei ainkaan viellä mitään moittimista.
- Vitu
Etupään nivelremonttilla tarkoitetaan varmaan vetoniveliä, joita on menny alkusarjan vitoista, mutta eiköhän ne ole jo vaihdettu noin paljon ajettuun.
Kannet(kannentiivisteet) noissa vanhemissa turbodiesel vitoissa ovat kuulemma suht. arka paikka ja korjaushan sitten maksaa... Kannattaa tarkastaa kupliiko tai onko öljyä jäähdytys nesteessä.
Kori kannattaa katsoa tarkasti, ruoste on pakettiauton pahin vihollinen, Vitoissa erityisen arkoja paikkoja ovat konepellin etureuna ja sen alla oleva pelti, muuten yleensä ok.
Laadulla ja eri kokoonpanomailla saman merkin sisällä tuskin on hirveän paljon merkitystä, enemmänkin merkitsee prosessin ikä ja tehtaan työntekijöiden kokemus, jos autotehdas on juuri perustettu ja siellä kokoonpannaan uutta automallia, virheitä syntyy varmasti enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838