Voisiko joku kertoa omatoimimatkasta Puerto Vallartaan? Kiinnostaisi tietää hotellien/hostellien hinnoista/tasosta. Kannattaako varata majoitukset jo suomesta. Minkä hintaista on bussilla kulkeminen? Minkälaisia aktiviteetteja alueella on, mitä siellä kannattaa tehdä, nähtävyydet, retket jne. Entäs minkä hintaista syöminen on? Tarkoitus olisi ensi kesäkuussa tehdä parin viikon matka Puerto Vallartaan.
Omatoimimatka Purto Vallartaan...
2
311
Vastaukset
- Mex
Lähden itse tässä kuussa vastaavalle matkalle ja olen yrittänyt löytää tietoa Vallartasta.
Tässä yksi linkki mistä löytyy mukavasti vastauksia joihinkin kysymyksiin.....
http://www.puertovallarta.net/fast_facts/about_pv.php - -a-
itse kävin pariviikkoisen tourneen meksikossa vajaa vuosi sitten ja ajoin siellä sellaisen 3000km.n lenkin - hotelleja tuli matkalla kokeiltua 6kpl. joka kylästä aina löytyi tilaa, -tosin Villahermosassa oli tiukempaa -ko. kaupungissa oli justinsa Meksikon presidentti ja valtiovieraita visiitillä, mutta silti löytyi tilaa kun parista, kolmesta paikasta kyseli.
Itse varasin hotellin Suomesta käsin ainoastaan ensimmäiseksi yöksi Mexico Cityssä, ihan sillä että pitkän lennon päälle ei viitti paljon metsästellä hotellia vaan tekeepi varmasti mieli 'pötkölleen'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191624
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111570Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61398Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131371Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343