Näyttö väärin päin!

Mako

Tuli vahingossa painettua joku näppäinyhdistelmä, ja hups! Kuva näytöllä kääntyi 90 astetta oikealle! Eli nyt täytyy kattella pää kallellaan tai, kuten nyt kekkasimme, käännöimme koko näyttölaitteen kyljelleen. En ole löytänyt asetuksista sellaista kohtaa, joten voisiko joku auttaa? Miten saan näytön normaaliksi?

14

22892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rex

      Ensin Ctrl Alt ja nuolinäppäimillä, jos ei auta, niin sitten kokeile : Näyttö/asetukset/lisäasetukset/näyttölaite/näytön suunta. Auttoiko ? Sitten vastaa, auttoiko ja kumpi neuvo auttoi?

      • Mako

        Kiitos Rex, tuo Ctrl Alt nuolinäppäimet tepsi! Kiitoksia tuhannesti :)


      • Mako

        Kiitoksia, Rex, tuo ctrl alt nuolinäppäin toimi! Kiitti tuhannesti :)


      • Kärty

        Kiitti Rex!! Pelastat monen päivän näillä tiedoilla!! :)


      • I hate Microsoft

        Kiitos paljon vastauksesta!!
        Kävi samanlailla, CTrl Alt nuolinäppäin toimi.

        Ihmettelen vaan miksi pitää tuollaisia typeriä näppäinkomentoja ylipäätään olla, jota voi vahingossa painaa?
        Tämäkin piti googlettaa!

        Taas yksi hyvä syy miksi pysyttelen Applen tuotteissa. Harmi että työkoneessa on pakko olla Microsoftin päänsärkytuote. Liekö heillä joku yhteistyösopimus Asperinin kanssa?


      • Nenuliini

        Kiitos! Tuli tarpeeseen!


      • muttatuota

        entä voiko niitä pikanäppäintoimintoja muuttaa tai poistaa ?? nimenomaan tuo control-alt-nuoli pistää yhessä nettipelissä ikkunat nurin ja . . . .


      • ImacMarco
        I hate Microsoft kirjoitti:

        Kiitos paljon vastauksesta!!
        Kävi samanlailla, CTrl Alt nuolinäppäin toimi.

        Ihmettelen vaan miksi pitää tuollaisia typeriä näppäinkomentoja ylipäätään olla, jota voi vahingossa painaa?
        Tämäkin piti googlettaa!

        Taas yksi hyvä syy miksi pysyttelen Applen tuotteissa. Harmi että työkoneessa on pakko olla Microsoftin päänsärkytuote. Liekö heillä joku yhteistyösopimus Asperinin kanssa?

        Aivan varmasti on. Mac saisi kehittää vielä lisää kyl yksinkeraisemmaksi. Vaikka niin että Safari avautuu heti. Muuta ei yleensä edes tarvi.


      • aivanjärkyttävä
        I hate Microsoft kirjoitti:

        Kiitos paljon vastauksesta!!
        Kävi samanlailla, CTrl Alt nuolinäppäin toimi.

        Ihmettelen vaan miksi pitää tuollaisia typeriä näppäinkomentoja ylipäätään olla, jota voi vahingossa painaa?
        Tämäkin piti googlettaa!

        Taas yksi hyvä syy miksi pysyttelen Applen tuotteissa. Harmi että työkoneessa on pakko olla Microsoftin päänsärkytuote. Liekö heillä joku yhteistyösopimus Asperinin kanssa?

        Mua vituttaa windowsin kaamee latenssi!


    • ooo

      Oletko asentanut koneellesi jonkin ohjelman missä käytetään/muutetaan monitorin asetuksia pikanäppäimillä.

      käynnistä - Ohje ja tuki - windowsin perusteet -
      Yleistä windowsin pikanäppäimistä...

    • tyttöSuomesta

      Kiitos Rex, monet toisissa ketjuissa ohjeistivat CTRL alta nuolinäppäin, mikä minun koneelle ei kuitenkaan toimi. Tuo neuvomasi asetusten kautta näytön kääntö sitä vastoin toimi, kiitos siis! :)

    • varmistusdialogi

      Sinänsä tarpeellinen projektoreiden kanssa, mutta saisi olla jokin varmistusdialogi

    • heywe

      Hienoa, emme voi syyttää lapsiamme, jos heillä on älyphelin niskakenossa:, tai jos syytämme, niin kävelemme 180 astetta vinossa. Eihän sitä ottaisii edes skoljoosipotilas vakavasti, siispä nöyrästi eteenpäin, koko maailma on täysin vinossa, ilman Jeesusta. Raamatusta löytyy kaikki, siis koko maailman historia, nykypäivä, miksei siis tulevaisuus! Tuli muuten mieleen, jos alkaisit kävellä käsillä? Varo ettei veri mene päähäsi, älä myöskään käännä konettasi, koska olet silloin taas lähtöastelmassa. Terv:Ole siunattu

    • emtkgojb

      Muistakaa eka kirjautua sisään!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe