ihan oikeesti.. huh huh.. ei voi ku nauraa näille joillekki jutuille. itse oinaana en voi kestää esim neitsyen ja kauriin pikkumaisuutta ja täydellisyydentavoittelua. ja kaiken lisäksi ne ottaa tosi herkästi nokkiinsa. kun taas esim leijonan tai jousimiehen (ja vesimiehen) kans voi ottaa rennosti. heittää läppää, käydä kaljalla yms. mutta rehellisesti sanoen, kyllä me oinaat ollaan parasta seuraa toisillemme. mun parhaimmista kavereista puolet on oinaita, ja on ihanaa huomata kuinka samanlaisia ollaan, ja tietysti silloin tällöin terva riitely on tervetullut. me voidaan keskustella henkeviä, pitää sikahauskaa, riidellä ja silti kaikki on hyvin. ei voi muuta kun sanoa, että kyllä me oinaat ollaanki hyviä! melkeen vois sanoa, että parhaita!! :D
ja ylpeä siitä!
5
379
Vastaukset
- Tipa
Oinaissa on sitä jotain...noi neitsyet ja kauriit on kyllä vittumaisia...:)
- sara
joo oon kanssas aivan samaa mieltä että oinas tulee parhaiten toimeen toisen oinaan kanssa. ja tulisuus kuuluu meidän luonteeseen, jos jollekin se on ongelma, niin ei voi mitään.
- Vesimies-nainen
Juu....kylla Oinaat tosiaan ovat hauskoja halutessaan ja itse asiassa aika usein niin.:) Eika teita ainakaan turhalla vaatimattomuudella ole pilattu.....:)
- tyypillinen Oinas
Yks valitti jotain et: " saatanan itsekeskeiset kiukkupusit" ja marisi seurustelukumppanistaan, joka on Oinas... se kai on sit sen onkelma... he he...
- oinaske65
Olen oinas 49v ja olen toisinaan vähän ujohkokin,vaikka en siedä sitä,että silmilleni hypitään ts kävellään ylitse ,jos huomaan,että ylitdeni kävellään saa vastapuoli tuntea tuta. oinas voi vaikuttaa nössöltä ,mutta menepä aliarvioimaan häntä kyllä sota alkaa herkästi. oinas haluaa ,että läheiset arvostaa oinaan touhuja vaikkei aina niin erinomaisia olekaan . neitsyeitä oinas ei ymmärrä pätkääkään, mutta jousimies käy kyllä. pitää aika lailla paikkaansa kun tarkemmin miettii. oinaasta saa hyvän elämänkumppanin kun se oikea kolahtaa kohdalle ,vaikka veisi aikaa. oinas on valikoiva sen oikean suhteen. nim oinas 65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279