ihan oikeesti.. huh huh.. ei voi ku nauraa näille joillekki jutuille. itse oinaana en voi kestää esim neitsyen ja kauriin pikkumaisuutta ja täydellisyydentavoittelua. ja kaiken lisäksi ne ottaa tosi herkästi nokkiinsa. kun taas esim leijonan tai jousimiehen (ja vesimiehen) kans voi ottaa rennosti. heittää läppää, käydä kaljalla yms. mutta rehellisesti sanoen, kyllä me oinaat ollaan parasta seuraa toisillemme. mun parhaimmista kavereista puolet on oinaita, ja on ihanaa huomata kuinka samanlaisia ollaan, ja tietysti silloin tällöin terva riitely on tervetullut. me voidaan keskustella henkeviä, pitää sikahauskaa, riidellä ja silti kaikki on hyvin. ei voi muuta kun sanoa, että kyllä me oinaat ollaanki hyviä! melkeen vois sanoa, että parhaita!! :D
ja ylpeä siitä!
5
391
Vastaukset
- Tipa
Oinaissa on sitä jotain...noi neitsyet ja kauriit on kyllä vittumaisia...:)
- sara
joo oon kanssas aivan samaa mieltä että oinas tulee parhaiten toimeen toisen oinaan kanssa. ja tulisuus kuuluu meidän luonteeseen, jos jollekin se on ongelma, niin ei voi mitään.
- Vesimies-nainen
Juu....kylla Oinaat tosiaan ovat hauskoja halutessaan ja itse asiassa aika usein niin.:) Eika teita ainakaan turhalla vaatimattomuudella ole pilattu.....:)
- tyypillinen Oinas
Yks valitti jotain et: " saatanan itsekeskeiset kiukkupusit" ja marisi seurustelukumppanistaan, joka on Oinas... se kai on sit sen onkelma... he he...
- oinaske65
Olen oinas 49v ja olen toisinaan vähän ujohkokin,vaikka en siedä sitä,että silmilleni hypitään ts kävellään ylitse ,jos huomaan,että ylitdeni kävellään saa vastapuoli tuntea tuta. oinas voi vaikuttaa nössöltä ,mutta menepä aliarvioimaan häntä kyllä sota alkaa herkästi. oinas haluaa ,että läheiset arvostaa oinaan touhuja vaikkei aina niin erinomaisia olekaan . neitsyeitä oinas ei ymmärrä pätkääkään, mutta jousimies käy kyllä. pitää aika lailla paikkaansa kun tarkemmin miettii. oinaasta saa hyvän elämänkumppanin kun se oikea kolahtaa kohdalle ,vaikka veisi aikaa. oinas on valikoiva sen oikean suhteen. nim oinas 65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1091974- 2541729
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611106Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉68860Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815