Hei! Jumalainen Jenni Siltanen on vastaus missiongelmaamme. Meillä ei ole useisiin vuosiin ollut missiä joka täyttää ne vaatimukset joita Miss universumilta vaaditaan. Jenni voittaisi Miss Universum kisat mennen tullen. Jumalaisen kaunista Jenniä ei voita kukaan. Jenni häikäisee kauneudellaan ja karismallaan kaikki. Upea Jenni häikäisee kaikki ja saa koko maailman. Mä olen täysin rakastunut Jenniin!!!!
http://www.mallitweb.com/image/misswww/jenni/Jenni2.jpg
Jumalainen Jenni Siltanen
18
7671
Vastaukset
- nojaa
ei häikäissy...
- Deanna
Kuka tästä aivan taviksen näköisestä Jennistä täällä nyt on alkanut meuhkata? Jenni itse tai hänen managerinsa?
- heh
tuo harakka häikäisee niin huhhuh...
- Serene
Missiltä vaaditaan myös sisäistä hehkua. Tämä pimatsu on aikas hapan emäntä. Kaverini tanssii samassa kokoonpanossa ja häneltä olen kuullut että ihailemasi neiti on todella itseään täynnä oleva muita halveksuva nyrppis. Ja näkihän sen jo miljonääri-jussissakin! Etova tapaus!
- Salma
Pahan näköinen naamataulu yök!
- asiantuntija
harvemmin tuota sanaa tulee käytettyä, mutta mielellään silloin kun epäviehättävä nainen yrittää olla keskitasoa kauniimpi.
Naama on huono ja kroppakin melko alakastia.
Ei edes missiä tulisi, varsinkin jos vertaa tämän vuoden Miss Suomeen ja 2. perintöprinsessaan. - Jnaa
Missin kuuluu olla kaunis myös kasvoistaan. Jennin naama ei ole kovin kaunis, enemmänkin omituisen näköinen. Kroppa on ihan jees.
- kauno
On kyllä karmee luuska, oikeesti.
- huhaah
Näyttää ihan maaoravalta.."whe are the chipmonks"
- Kattinen
Ei ikinä!
- kaikkien alojen asiantuntija
kun tota luuskaa sanoo kauniiksi.Eipä ole muita avuja kun kova halu julkkikseksi vaikka on ihan takarivin taavi koko ämmä.hyi helv...
- ...
iltalehti tuli kyl nopeasti viikonlopulla selattua kun tää Siltavahti keikku siellä. Huh.
- gish
huhhuh! kaunis??! kyllä on jollain ressukalla maku, ei voi muuta sanoa!! ;D
- Just joo
Amor taitaa olla Jenni Siltanen itse..
- oksettaa
suomen rumin ämmä on tuo jenni siltanen !!
Hyi helvetti että on ruma huora !1 ja vielä koppava ja tyhmä!
Amor=jenni siltanen ! - Tina
Ei se ole ihmistä kummempi, maailma on täynnä samanlaisia ja parempiakin, myös ulkonäön suhteen. Palaa maan pinnalle pilvilinnoista.
- Anonyymi
Kukas tämä Jenni Siltanen on? Aloitus vaikuttaa saman henkilön tekemältä kuin täällä näkee tänä päivänäkin.
- Anonyymi
Ketä tämä Jenni Siltanen on? Joku missikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095