Jumalainen Jenni Siltanen

Amor

Hei! Jumalainen Jenni Siltanen on vastaus missiongelmaamme. Meillä ei ole useisiin vuosiin ollut missiä joka täyttää ne vaatimukset joita Miss universumilta vaaditaan. Jenni voittaisi Miss Universum kisat mennen tullen. Jumalaisen kaunista Jenniä ei voita kukaan. Jenni häikäisee kauneudellaan ja karismallaan kaikki. Upea Jenni häikäisee kaikki ja saa koko maailman. Mä olen täysin rakastunut Jenniin!!!!

http://www.mallitweb.com/image/misswww/jenni/Jenni2.jpg

17

6972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojaa

      ei häikäissy...

      • Deanna

        Kuka tästä aivan taviksen näköisestä Jennistä täällä nyt on alkanut meuhkata? Jenni itse tai hänen managerinsa?


    • heh

      tuo harakka häikäisee niin huhhuh...

    • Serene

      Missiltä vaaditaan myös sisäistä hehkua. Tämä pimatsu on aikas hapan emäntä. Kaverini tanssii samassa kokoonpanossa ja häneltä olen kuullut että ihailemasi neiti on todella itseään täynnä oleva muita halveksuva nyrppis. Ja näkihän sen jo miljonääri-jussissakin! Etova tapaus!

    • Salma

      Pahan näköinen naamataulu yök!

    • asiantuntija

      harvemmin tuota sanaa tulee käytettyä, mutta mielellään silloin kun epäviehättävä nainen yrittää olla keskitasoa kauniimpi.

      Naama on huono ja kroppakin melko alakastia.

      Ei edes missiä tulisi, varsinkin jos vertaa tämän vuoden Miss Suomeen ja 2. perintöprinsessaan.

    • Jnaa

      Missin kuuluu olla kaunis myös kasvoistaan. Jennin naama ei ole kovin kaunis, enemmänkin omituisen näköinen. Kroppa on ihan jees.

    • kauno

      On kyllä karmee luuska, oikeesti.

    • huhaah

      Näyttää ihan maaoravalta.."whe are the chipmonks"

    • Kattinen

      Ei ikinä!

    • kaikkien alojen asiantuntija

      kun tota luuskaa sanoo kauniiksi.Eipä ole muita avuja kun kova halu julkkikseksi vaikka on ihan takarivin taavi koko ämmä.hyi helv...

      • ...

        iltalehti tuli kyl nopeasti viikonlopulla selattua kun tää Siltavahti keikku siellä. Huh.


    • gish

      huhhuh! kaunis??! kyllä on jollain ressukalla maku, ei voi muuta sanoa!! ;D

    • Just joo

      Amor taitaa olla Jenni Siltanen itse..

    • oksettaa

      suomen rumin ämmä on tuo jenni siltanen !!
      Hyi helvetti että on ruma huora !1 ja vielä koppava ja tyhmä!

      Amor=jenni siltanen !

    • Tina

      Ei se ole ihmistä kummempi, maailma on täynnä samanlaisia ja parempiakin, myös ulkonäön suhteen. Palaa maan pinnalle pilvilinnoista.

    • Anonyymi

      Kukas tämä Jenni Siltanen on? Aloitus vaikuttaa saman henkilön tekemältä kuin täällä näkee tänä päivänäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe