Hei! Jumalainen Jenni Siltanen on vastaus missiongelmaamme. Meillä ei ole useisiin vuosiin ollut missiä joka täyttää ne vaatimukset joita Miss universumilta vaaditaan. Jenni voittaisi Miss Universum kisat mennen tullen. Jumalaisen kaunista Jenniä ei voita kukaan. Jenni häikäisee kauneudellaan ja karismallaan kaikki. Upea Jenni häikäisee kaikki ja saa koko maailman. Mä olen täysin rakastunut Jenniin!!!!
http://www.mallitweb.com/image/misswww/jenni/Jenni2.jpg
Jumalainen Jenni Siltanen
17
7245
Vastaukset
- nojaa
ei häikäissy...
- Deanna
Kuka tästä aivan taviksen näköisestä Jennistä täällä nyt on alkanut meuhkata? Jenni itse tai hänen managerinsa?
- heh
tuo harakka häikäisee niin huhhuh...
- Serene
Missiltä vaaditaan myös sisäistä hehkua. Tämä pimatsu on aikas hapan emäntä. Kaverini tanssii samassa kokoonpanossa ja häneltä olen kuullut että ihailemasi neiti on todella itseään täynnä oleva muita halveksuva nyrppis. Ja näkihän sen jo miljonääri-jussissakin! Etova tapaus!
- Salma
Pahan näköinen naamataulu yök!
- asiantuntija
harvemmin tuota sanaa tulee käytettyä, mutta mielellään silloin kun epäviehättävä nainen yrittää olla keskitasoa kauniimpi.
Naama on huono ja kroppakin melko alakastia.
Ei edes missiä tulisi, varsinkin jos vertaa tämän vuoden Miss Suomeen ja 2. perintöprinsessaan. - Jnaa
Missin kuuluu olla kaunis myös kasvoistaan. Jennin naama ei ole kovin kaunis, enemmänkin omituisen näköinen. Kroppa on ihan jees.
- kauno
On kyllä karmee luuska, oikeesti.
- huhaah
Näyttää ihan maaoravalta.."whe are the chipmonks"
- Kattinen
Ei ikinä!
- kaikkien alojen asiantuntija
kun tota luuskaa sanoo kauniiksi.Eipä ole muita avuja kun kova halu julkkikseksi vaikka on ihan takarivin taavi koko ämmä.hyi helv...
- ...
iltalehti tuli kyl nopeasti viikonlopulla selattua kun tää Siltavahti keikku siellä. Huh.
- gish
huhhuh! kaunis??! kyllä on jollain ressukalla maku, ei voi muuta sanoa!! ;D
- Just joo
Amor taitaa olla Jenni Siltanen itse..
- oksettaa
suomen rumin ämmä on tuo jenni siltanen !!
Hyi helvetti että on ruma huora !1 ja vielä koppava ja tyhmä!
Amor=jenni siltanen ! - Tina
Ei se ole ihmistä kummempi, maailma on täynnä samanlaisia ja parempiakin, myös ulkonäön suhteen. Palaa maan pinnalle pilvilinnoista.
- Anonyymi
Kukas tämä Jenni Siltanen on? Aloitus vaikuttaa saman henkilön tekemältä kuin täällä näkee tänä päivänäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516676Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996057Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313856- 4122375
- 561776
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1091699Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421534Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1871423- 801404
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094