BMW vitsit

autoonsa tyytyväinen

Itse olen melko uusi Bemun omistaja.
Kommentteja autosta on tullut aika lailla:
Kuinka tutuiksi ovatkaan tulleet ne monet BMW vitsit.. heh..
Mikähän siinä on, että BMW:n maine on tuollainen??
Kaikki eivät ilmeisesti voi hyväksyä, että BMW on melkoisen hyvä auto.. vai mitä!!?

58

9441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-75

      joo...samaa mieltä..monet sanoo ettei bemari oo auto vaan mulkun jatke!!mutta mulle ei..tosin en omista sellaista mutta joskus olen ja ollut erittäin tyytyväinen!

      • bemari rules

        ja karavaani kulkee. Olen omistanut MB:n, Audin (isoja malleja molemmista) ja- häpeä tunnustaa- myös Saabin ja Volvon (oikeesti hävettää!) ja täytyy sanoa että BMW on paras, ehdottomasti. Liian kallis se kyllä on. Statussymbolihan se on ja ihan hyvä niin. Hmmmm, tuli mieleen että jos se on noille kateellisille fallos-symboli? Jospa pojilla on itsellään jotenkin kieroutunutta peniskateutta? Ihan hyvin voi olla.


      • ---
        bemari rules kirjoitti:

        ja karavaani kulkee. Olen omistanut MB:n, Audin (isoja malleja molemmista) ja- häpeä tunnustaa- myös Saabin ja Volvon (oikeesti hävettää!) ja täytyy sanoa että BMW on paras, ehdottomasti. Liian kallis se kyllä on. Statussymbolihan se on ja ihan hyvä niin. Hmmmm, tuli mieleen että jos se on noille kateellisille fallos-symboli? Jospa pojilla on itsellään jotenkin kieroutunutta peniskateutta? Ihan hyvin voi olla.

        Hei yksinkertainen. Mikä sua siinä hävettää, että olet ollut myös Saabin ja Volvon haltija? Oikeesti. Kyllähän tuota naapurin X5 bemariakin katellaan ja luullaan, että kyllä on varakas omistaja, mutta ei, velkaa on tappiin asti ja haltijana pysyy niin kauan, kun autoa pitää, omistajaksi ei pääse koskaan, näin on itse myöntänyt. Turha yrittää lässyttää takaisin, eiku se on mun käteisellä hankkima jne. Tokihan autosi voi olla vanha käytetty, silloinhan niitä saa jo erittäin huokeasti.


      • gjhfjdbs
        --- kirjoitti:

        Hei yksinkertainen. Mikä sua siinä hävettää, että olet ollut myös Saabin ja Volvon haltija? Oikeesti. Kyllähän tuota naapurin X5 bemariakin katellaan ja luullaan, että kyllä on varakas omistaja, mutta ei, velkaa on tappiin asti ja haltijana pysyy niin kauan, kun autoa pitää, omistajaksi ei pääse koskaan, näin on itse myöntänyt. Turha yrittää lässyttää takaisin, eiku se on mun käteisellä hankkima jne. Tokihan autosi voi olla vanha käytetty, silloinhan niitä saa jo erittäin huokeasti.

        Kalliimman auton haltija on aina keskivertoa varakkaampi, merkistä riippumatta, katsos yksinkertainen asia on näin: pienemmillä tuloilla saa pienemmän lainan, isommilla tuloilla isomman lainan. Väännetään nyt vielä rautalangasta, koska kuitenkaan et tajunnut, jos esim kian osamaksu on 200€ kuussa ja vaikkapa s-mersun 1200€ kuussa, niin silloin esim. 2000€ netto kuussa hankkiva voi tuon kian osamaksun maksaa, mutta ässämersun erää ei.


      • pora-antti

        Silti kaverit on ihmetelly et mikäs sillä typykällä housussa pullottaa.


      • Teuvo, maantiellä

        nyt en voi olla kysymättä, vaikka meneekin henkilökohtaisuuksiin:

        siis onko sulla joskus ollut m*lkku vai bemari? vai molemmat?


        juu, ja anteeksi jo etukäteen. :-)


      • sakke
        bemari rules kirjoitti:

        ja karavaani kulkee. Olen omistanut MB:n, Audin (isoja malleja molemmista) ja- häpeä tunnustaa- myös Saabin ja Volvon (oikeesti hävettää!) ja täytyy sanoa että BMW on paras, ehdottomasti. Liian kallis se kyllä on. Statussymbolihan se on ja ihan hyvä niin. Hmmmm, tuli mieleen että jos se on noille kateellisille fallos-symboli? Jospa pojilla on itsellään jotenkin kieroutunutta peniskateutta? Ihan hyvin voi olla.

        bmw on juppi auto
        siinä kauka turvallisuus.
        volvolle se häviää törmäys testissä.
        moi


      • uskomaton vaikutus
        --- kirjoitti:

        Hei yksinkertainen. Mikä sua siinä hävettää, että olet ollut myös Saabin ja Volvon haltija? Oikeesti. Kyllähän tuota naapurin X5 bemariakin katellaan ja luullaan, että kyllä on varakas omistaja, mutta ei, velkaa on tappiin asti ja haltijana pysyy niin kauan, kun autoa pitää, omistajaksi ei pääse koskaan, näin on itse myöntänyt. Turha yrittää lässyttää takaisin, eiku se on mun käteisellä hankkima jne. Tokihan autosi voi olla vanha käytetty, silloinhan niitä saa jo erittäin huokeasti.

        "Oikeesti. Kyllähän tuota naapurin X5 bemariakin katellaan ja luullaan, että..."
        Siinähän se tuli ! Mitä ihmettä se kenellekkään kuulu miten autonsa hankkii?
        Sitten vielä on tapana vähätellä auton hankkinutta ja hänen talouttaan. Lisäksi vielä yritetään löyrää negatiivisia puoli autosta jopa keksitään itse. Onhan monen rahaasiat hunningolla ja silti ajavat vanhoilla vaarallisilla paljon kuluttavilla autoilla, Eikö kannattaisi olla iloinen, että naapurilla on jedes jotain hyvää josta nauttia.
        BMW:n nyt vaan on niin hyvä ja sillä on todella miellyttävä ajaa ja olen nauttinut ajamisesta niin autobanalla kuin murkasilla sorateilä. Suomessahan ei saa ainakaan ääneen sanoa tuommoisia ainakin täytyiisi valittaa vaikka polttoaineen kulutusta mutta kun auto kulutta vähemmin kuin monet muut aikaisemmat pienemmät autot ylikuorimetettuina mootorin käydessä lähes aina äärirajoilla.
        Sitten on ne seksuaalisesti finksahtaneet jotka yrittävät katkerina nimitellä kateuden kohteitaan homoiksi tai autoa peniksen jatkeeksi, miksiköhän?
        Senhän nyt ymmärtää, että joidenkin äly ja sanavarasto ei ole kehittynyt syntymästään tuloaukooan korkeammalle.
        Kokeilkaapa mitä ystävänne sanovat jos ilmoitatte hankkivanne BMW:n?
        SAAB oli hyväksytty demari auto ja nyt AUDI on tullut tilalle, mutta BMW on liian suuri ärsyke monille.


    • JABMW

      BEMARIT RULEZ!!!""!!!

      • FORDMIESKAIKENTIES

        Jos se niin rules on ni ``huhu`` onko pieni penis ??
        Minulla on foorti ja se riittää, penis silti kasvaa kasvamista :D
        Ja koska omistan foordin niin pääsen taivaaseen koska olen jo niin paljon maanpäällä kärsinyt!!!!!!


    • Bmw Hartge

      BMW on yksinkertaisesti paras Auto mitä autoteollisuus tarjoaa.Piste.

      • BMW Boy

        BMW suck my dick....


      • h.moilanen
        BMW Boy kirjoitti:

        BMW suck my dick....

        miten niin BMW "sucks your dick" ?? Eikö se vaan kuljeta sitä? :-o


    • fhj,gujiö.uigoö

      BigMetalWaste

      • 330d ja hajis

        Haista vaikka paska! Tollasen paska jutun voi kirjottaa vaan joku idiootti Nissan Pissan omistaja!


      • yghneynjyj
        330d ja hajis kirjoitti:

        Haista vaikka paska! Tollasen paska jutun voi kirjottaa vaan joku idiootti Nissan Pissan omistaja!

        itseasiassa ajan AUTOLLA kahdesta bimmeristä saa jo yhden kelvollisen auton!


      • BMW 530 X-Drive
        yghneynjyj kirjoitti:

        itseasiassa ajan AUTOLLA kahdesta bimmeristä saa jo yhden kelvollisen auton!

        Näin puhuu ihminen joka haluaisi BMW:n mutta lompakko ei salli sitä!


      • asdfgbsrrtfgjnyhjn
        BMW 530 X-Drive kirjoitti:

        Näin puhuu ihminen joka haluaisi BMW:n mutta lompakko ei salli sitä!

        kuten sanoin parista bemusta saa jo yhden täyskokoisen amerikkalaisen auton tuu tankille puhuun siitä lompakon paksuudesta


    • on se bmw

      varmasti hyvä auto,kaikki sivulliset jotka on kuolleet tämän merkin aiheuttamissa kolareissa ovat saaneet varmasti myös premium-luokan taivaspaikan.

      • Voi luoja teitä?!

        Ja muiden automerkkien kolareissahan ei koskaan sivullisia kuole..


      • halusin vaan sanoa
        Voi luoja teitä?! kirjoitti:

        Ja muiden automerkkien kolareissahan ei koskaan sivullisia kuole..

        tän merkin omistajat on täysiä törppöjä jotka ei piittaa muista tienkäyttäjistä paskanvertaa,ajetaan kuin omistettaisiin koko tie. ei siis mikään ihme jos bmw on osallisena useassa kuolonkolarissa...


    • yrväkeperkele

      Tässä tulee paras bmw-vitsi:

      BMW

    • jurbotubro

      BMW on kuin viini. Se on ihan vitun pahaa, mutta koska merkki on arvostettu sitä kehutaan irvistellen.

      • BMW1

        Niin kuin viini: Sivistyneet tykkää ja arvostaa, juntit irvistää eikä ymmärrä sivistyneitä.


    • witsinikkari

      Hercule Poirot oli pyydetty tutkimaan 3 auton kolaria. Hetken mietittyään, hän sanoi, Tiedän kuka on syyllinen. Kuka? Ihmetteli koko kertynyt yleisö. Sitten hän osoitti bemarikuskia, jolla oli mällit silmillä.

    • hheehheeeehhhheeee

      Bajs Mellom Wäxel= paskaa vaihteiden välissä

    • sadfgji

      Minullakin on ihan vasta uutena ostettu BMW, ja kova pala se tuntuu monille olevan. En ymmärrä miksi. Se vissiin on kateellisille suomalaisille pirun vaikea käsittää, että joku ehkä vain tykkää laadukkaalla autolla ajamisesta. Ja minulla ei ole mitään tarvetta näyttää eikä päteä. Tiedän varsin hyvin, että yleinen tie ei ole mikään kilparata.

      Olen tavallinen työläinen ja saan n. 2500 euroa käteen kuukaudessa. En vain juo kaikkia rahojani tai ole muutenkaan sössinyt asioitani eikä ole mielenkiintoa satsata vaikka asumiseen tai matkusteluun. Voisinhan minä periaatteessa myydä tuon kotteron pois kuleksimasta ja heittää työssäkäynninkin helvettiin. Jos en autoa pitäisi, niin yhteiskunnan suomat avustukset riittäisivät elämiseen täysin hyvin. Sekö sitten olisi parempi?

      Olihan se tiedossa, että sosiaalisesti hyväksyttävämpää olisi ollut hankkia vastaavan hintainen Audi A4 tai Mercedes-Benz C. Tuliterään Skodaan ei varmasti kukaan olisi kiinnittänyt mainittavaa huomiota. Bemari vain sattui olemaan näistä kaikista mieleisin.

      Vitsailijoita on riittänyt ja vitsit ovat kerta toisensa jälkeen samoja. Olen yleensä vastannut, että ehheheh, et sitten mitään omaperäisempää keksinyt? Koirat haukkuu ja BMW kulkee.

      • Huomion kiinnittäjä

        Et halua kiinnittää huomiota mutta silti pitää kiinnittää huomiota ajamalla BMW:llä? Koitahan nyt päättää.

        Mutta sen olen huomannut että teitä bemarimiehiä kismittää ja suuresti kun ajan ohitsenne reilusti yli puolet halvemmalla autolla. Syökö se niin kovin että pieni kiuluni ajaa teidän ison mahtavan loistoautonne ohi? Eipä siinä, kyllä minuakin vituttaisi kun tietäisin että olen maksanut 60te autosta joka häviää suorituskyvyssä n.12te:n kinnerille.


      • 525i
        Huomion kiinnittäjä kirjoitti:

        Et halua kiinnittää huomiota mutta silti pitää kiinnittää huomiota ajamalla BMW:llä? Koitahan nyt päättää.

        Mutta sen olen huomannut että teitä bemarimiehiä kismittää ja suuresti kun ajan ohitsenne reilusti yli puolet halvemmalla autolla. Syökö se niin kovin että pieni kiuluni ajaa teidän ison mahtavan loistoautonne ohi? Eipä siinä, kyllä minuakin vituttaisi kun tietäisin että olen maksanut 60te autosta joka häviää suorituskyvyssä n.12te:n kinnerille.

        Ja kaiken kukkuraksi meillä bemaristeilla on pieni :(


      • sadfgji
        Huomion kiinnittäjä kirjoitti:

        Et halua kiinnittää huomiota mutta silti pitää kiinnittää huomiota ajamalla BMW:llä? Koitahan nyt päättää.

        Mutta sen olen huomannut että teitä bemarimiehiä kismittää ja suuresti kun ajan ohitsenne reilusti yli puolet halvemmalla autolla. Syökö se niin kovin että pieni kiuluni ajaa teidän ison mahtavan loistoautonne ohi? Eipä siinä, kyllä minuakin vituttaisi kun tietäisin että olen maksanut 60te autosta joka häviää suorituskyvyssä n.12te:n kinnerille.

        "Huomion kiinnittäjällä" näkyy olevan ongelmia luoetun ymmärtämisessä. En tosiaankaan välitä, että kiinnittääkö joku autooni huomiota vai ei. Se on ostettu vain ja ainoastaan omaa ajamisen nautintoa varten. Jos jollakulla on autovalintani kanssa joku ongelma, niin se on hänen häpeänsä.

        Ja minua ei harmita vähääkään, vaikka Ladalla ajaisit minut ohi. Kyllä silläkin pystyy Suomen nopeusrajoitukset rikkomaan. Hyvää syksynjatkoa.


      • Huomion kiinnittäjä kirjoitti:

        Et halua kiinnittää huomiota mutta silti pitää kiinnittää huomiota ajamalla BMW:llä? Koitahan nyt päättää.

        Mutta sen olen huomannut että teitä bemarimiehiä kismittää ja suuresti kun ajan ohitsenne reilusti yli puolet halvemmalla autolla. Syökö se niin kovin että pieni kiuluni ajaa teidän ison mahtavan loistoautonne ohi? Eipä siinä, kyllä minuakin vituttaisi kun tietäisin että olen maksanut 60te autosta joka häviää suorituskyvyssä n.12te:n kinnerille.

        "...teitä bemarimiehiä kismittää ja suuresti kun ajan ohitsenne reilusti yli puolet halvemmalla autolla." niinpä näyt ajavan nopeusrajoituksista piittaamatta. Kaikilla autoilla voi rikkoa Suomen nopeusrajoituksia, mutta ajamisesta voi muutenkin nauttia.
        "...silti pitää kiinnittää huomiota ajamalla BMW:llä?"
        Autoilusta voi nauttia muut huomioiden ja automerkin valita ihan omien mieltymysten mukaan, muiden mielipiteistä piittaamatta, kuten useimmat bemaristit.


      • Tasaraha arvid

        Mä koen samaa kun en juo rahoja enkä maksa elatusmaksuja elän ilman kallista vuokrasuntoa niin rahaa jää Bemariin!


      • 320i

        Olipa fiksusti kirjoitettu ja tarina aivan vastaava kuin omani. Itsekkin matkustelen ja ajan mieluisella autolla mielummin kuin juon ja poltan rahani.


    • hkhffsaaaaffffffffss

      Tämä merkki herättää kaikista eniten närää ja juuri niiden mielesssä ja puheissa jotka ei tällä merkillä aja.

      Yleisimmät läpät ja uskomukset:

      - kaikki bemarilla ajavat on homoja, loput neitejä tai teinien pikkupimppien perään

      - tuliteränkin bemarin täytyy olla paska talviauto eikä sillä tee talvella mitään kun asia oli näin 1980-luvullakin

      - kaikki joilla on BMW ovat ostaneet sen velaksi tai ovat taloudellisissa vaikeuksissa

      - BMW ostetaan vain leveilyn, kaahaamisen, ylpeilyn, egon pönkkittämisen, juppeilun ja näyttämisen halun takia

      - kaikki ne miehet jotka ajaa muilla merkeillä väittävät että kaikilla bemukuskeilla on hemmetin pieni pili (ilmeisesti ovat tutkineet asiaa)

      - BMW on muka ainoa automerkki mikä aiheuttaa liikenteessä kaikki kolarit, onnettomuudet ja vaaratilanteet

      - bemuskit on muka kaikki kaahareita, k-päitä, mulkkuja ja asenne-sekä tunnevammaisia

      - uusikin BMW lähtee muka käsistä kun aikonaan joku 1980-luvun ritsakin lähti

      - uusikaan BMW ei kulje suoraan tai lähtee urissa tai muutenkin heti käsistä ja kun joku tietty autotoimittaja sanoi niin, sen on oltava 100% fakta

      - muilla merkeillä ajelevat kaverit tai tutun tutut sanoi Esson baarin kahvipyödässä ettei uudellakaan bemulla tee mitään talvella ja että se on muita merkkejä huonompi ajaa ja kaikenkaikkiaan surkea sekä hengenvaarillinen ajettava

      Näitä saan kuulla itse bemulla ajavana ja moinesti kuulen kun noita samoja lätinöitä heitetään jollekin muulle jolla on BMW.

      Työssäni liikun paljon ulkomailla ja olen kertonut noista asenteista ja puheista joillekin, jotka ovat olleet ihan huuli pyöreänä ja sanoneet ettei bemusta ja sillä ajavista puhuta heidän maassaan todellakaan tuolla lailla. Ulkomailla BMW on aika tavismerki ja merkki muiden joukossa. Se ei ole siellä mikään ihmeellinen asia, mutta täällä se herättää aivan kummia puheita.

      • Totuutsmies

        Valitettavasti kaikki törpöt mitä tuolla liikenteessä näkee on juurikin audi ja bmw kuskeja.

        Se ei ole valhe vaan ihan täyttä totta. Tule tänne turkuun aamulla katsomaan työpaikkaliikennettä niin milloin ohi porhaltaa audi reilua ylinopeutta ja hetken päästä menee bemari ja pujottelee kaikki hitaammat.

        Mersukuskit ajaa paljon nätimmin, kenties tietävät että ei se kiire maailmaa kaada.

        Ja minkä takia ihmiset sitten ostavat BMW:n tuskin ainakaan sen takia että se on paras. Kyllä se BMW ostetaan sen takia että tiedetään että ihmiset "arvostavat" BMW:tä enemmän.

        itselläni on VW. Ei kiinnitä yhtään huomiota. Mutta jos joku lippispääjonne ajaa vanhemmalla, halvemmalla bemarilla on joka liisi ja mies märkänä "oijoi, bmw".


    • ei se koko

      "- kaikki ne miehet jotka ajaa muilla merkeillä väittävät että kaikilla bemukuskeilla on hemmetin pieni pili (ilmeisesti ovat tutkineet asiaa)"

      Haluaisin ostaa seuraavaksi autokseni BMW:n, mutta tässä on syy miksi sitä en tee. En halua leimautua pieni piliseksi BMW - kuljettajaksi. Minulle riittää, että olen pieni pilinen Mazdan kuljettaja.

      • Bmw kulkee, minäkin!

        Whooot!!!! Haluat ostaa bemarin, mutta et osta koska et halua että sinuun kohdistetaan tätä yleistä bmw-kuski ennakkoluuloa. Mielestäni jos olet ajanut bemmillä ja tiedät miten hyvä sillä on ajaa, niin minua ei ainakaan v****akaan kiinnosta, mitä muut pätevät.

        Itselläni on bmw 316 S2000 ja kaikenlaisia juttuja kuulee silloin tällöin (yllättävän harvoin) Kuopiossa. Oma kaarani ei kylän tehomylly ole eikä ole tarviskaan. Kunhan koululle ja töihin pääsee säässä kun säässä, niin asiat ovat hienosti.

        Naurettavaa myös se, kun joku täällä kirjoitteli että bmw- ja audikuskit ovat AINA syynä kolareihin. Ei pidä paikkaansa! Näillä merkeillä kyllä kolaroidaan, mutta mietitään vaikka JÄRJELLÄ miksi? Bmw:t ovat takavetoisia (en puhu X5, X3 ja muista nelivedoista), mikä varmasti viehättää nuoria jannuja kun päästään luisuttelemaan.
        Ne ovat myös hyvännäköisiä (itse allekirjoitan) :D sekä ajettavuudeltaan loistavia, ja ovat olleet aina.
        Bmw on panostanut aina ajettavuuteen ja tekee sen asian laadukkaasti vielä nykyäänkin.

        Mielipiteitä saa tietenkin aina olla. Jotkut pitävät tädistä, toiset taas sedästä! :/

        Hurjastelusta BMW:llä vielä sen verran, että itse ajan liikenteessä liikenteen normien mukaan ja jos tekee mieli mennä luiskauttelemaan niin paikkoja tällekkin tarkoitukselle löytyy... muttei liikenteen seasta.

        Ps. Ja paskin läppä mitä oon koskaan kuullu on tää munanjatke-läppä. Ei sitä naista bmw:llä panna. Oma penikseni on siihen hommaan sopinut oikein loistavasti :D


      • itse en
        Bmw kulkee, minäkin! kirjoitti:

        Whooot!!!! Haluat ostaa bemarin, mutta et osta koska et halua että sinuun kohdistetaan tätä yleistä bmw-kuski ennakkoluuloa. Mielestäni jos olet ajanut bemmillä ja tiedät miten hyvä sillä on ajaa, niin minua ei ainakaan v****akaan kiinnosta, mitä muut pätevät.

        Itselläni on bmw 316 S2000 ja kaikenlaisia juttuja kuulee silloin tällöin (yllättävän harvoin) Kuopiossa. Oma kaarani ei kylän tehomylly ole eikä ole tarviskaan. Kunhan koululle ja töihin pääsee säässä kun säässä, niin asiat ovat hienosti.

        Naurettavaa myös se, kun joku täällä kirjoitteli että bmw- ja audikuskit ovat AINA syynä kolareihin. Ei pidä paikkaansa! Näillä merkeillä kyllä kolaroidaan, mutta mietitään vaikka JÄRJELLÄ miksi? Bmw:t ovat takavetoisia (en puhu X5, X3 ja muista nelivedoista), mikä varmasti viehättää nuoria jannuja kun päästään luisuttelemaan.
        Ne ovat myös hyvännäköisiä (itse allekirjoitan) :D sekä ajettavuudeltaan loistavia, ja ovat olleet aina.
        Bmw on panostanut aina ajettavuuteen ja tekee sen asian laadukkaasti vielä nykyäänkin.

        Mielipiteitä saa tietenkin aina olla. Jotkut pitävät tädistä, toiset taas sedästä! :/

        Hurjastelusta BMW:llä vielä sen verran, että itse ajan liikenteessä liikenteen normien mukaan ja jos tekee mieli mennä luiskauttelemaan niin paikkoja tällekkin tarkoitukselle löytyy... muttei liikenteen seasta.

        Ps. Ja paskin läppä mitä oon koskaan kuullu on tää munanjatke-läppä. Ei sitä naista bmw:llä panna. Oma penikseni on siihen hommaan sopinut oikein loistavasti :D

        edes tarvitse bmw:tä että saisin naista,toisin kuin jotkut :D


      • Vielä kulkee,minäkin
        itse en kirjoitti:

        edes tarvitse bmw:tä että saisin naista,toisin kuin jotkut :D

        Hmm... nyt ei tarkoiteta ainakaan minua. eipä :D
        Meni nyt vähän offtopicin puoleen.

        Bmw onkin kehitetty sitä varten että jokainen saisi naista, näinkö?


    • empäs sitten tiiiiää

      Tämä on niin lapsellista ja ikuisuus juttu kun bemaria mollataan.
      Itse olen niin totaalisen kyllästynyt tähän muiden merkkien- kannattajien vihaan bmw:tä kohtaan. Jos mainitsen jossain yleisellä paikalla tai joukossa että ajan bmw:llä niin siitä riemu repee! "Siis ei oo todellista, bmw on iha paska, baijerilainen mutteriwiritys, kuinka sä voit ajaa sellasella paskalla" yms. Ja minä katson hölmistyneenä että ööö.. selvä. Kyllä jokaisella on oma mielipiteensä ja saa olla, olen minäkin sitä mieltä että ikinä en osta muuta autoa kuin bmw mutta se on minun mielipiteeni enkä minä ala haukkumaan jotain kiaa jos joku kertoo ajavansa sellaisella, totean vain että ok.

      Ja tottahan ihmiset kiinnittävät huomiota jos bmw menee ohitse jos joku ajaa liian hitaasti edellä ja ajatellaan että tuollaisia ne bemaristit on, vaikka kyseessä olisi ihan normaali ohitustilanne. Yhtälailla siinä tilanteessa voisi olla vaikka honda eikä siihen kiinnitettäisi mitään huomiota.
      Ja itse kun olen tuolla liikenteessä niin musta tuntuu että mua yritetään ärsyttää tahallaan, ajan normaalia liikenne nopeutta, huomaan peilistä, että jahas sieltä se ooppeli tulee melkein perseeseen kiinni ja kitkuttaa siinä, menen vähän sivummalle kun ajattelen että tämä kuski haluaa mennä ohi, no aikansa perseessä roikkuessa tämä ooppeli menee ohi talla pohjassa ja näyttää kuinka tällä pääsee, hyvä juttu että pääsi turvallisesti ohi, no sitten tämä jää aivan nokan eteen, hidastelee kiihdyttää ja hidastaa. Ihan vain kiusallansa kun mulla on bmw, ja varmaan haluaisi että suuttuisin tästä ja lähtisin vaikka kisaamaan tämän auton kanssa mutta en kiusallanikaan viitsi.

      Ja oletteko huomannut lehdistä sellaista juttua että jos bmw on ollut kolarissa, siinä lukee BMW-merkkinen henkilöauto! Mutta jos siellä on kolaroinut vaikka ford, ihan sama kuinka paha kolari niin tekstissä mainitaan vain henkilöauto! Suhteellisen hupaisaa kuinka lehdistökin mustamaalaa bmw:tä.

      Ja kyllä olen nainen ja voin ylpeydellä sanoa että olen valinnut bmw:n elinikäisekseni autokseni, ulkonäön, mukavuuden, ajettavuuden, tehon, ajovakauden ja ehkä pienen merkki jumaloimisen takia ;) Uusista malleista en ehkä niin välitä kun sellaiseen tuskin koskaan rahaa mutta mitä vanhempi sen parempi ja mitä kookkaampi ja isompi koneisempi kusen hunajaa.

      Ja p.s miksi nämä "bmw-vihaajat" vaivautuvat tulemaan tällä keskustelu foorumille haukkumaan ja kuluttamaan energiaa tälläiseen?? Sellainen on mielestäni merkki pahasta ongelmasta pään sisällä! En mäkään mene mazda foorumille riehuu ja haukkumaan matukoita kun en vain satu niistä tykkämään!

    • Alfa urho

      Bemari on kateellisten leimaama. ja kun kerran saa sen leiman alkaa tietysti puskaratio laulaa samaa laulua ympäri maan. Kun tarpeeksi kauan kateelliset on laulanu samaa virttä niin Bemarikuskin tekemään virheeseen reagoidaan 500 prosenttia innokkaammin ja viddumaisemmin kuin esim tojotakuskin tekemään virheeseen. Totuus todellakin on se, että se kateus on koko bemarileiman alku. Se kateus paistaa läpi liikenteessä, kahviloissa, parkkipaikoilla, netissä jne. Saman leiman sai aikoinaan Saabistit. Muistan kun oltiin matkalla mummolaan, oli vissiin ekalla luokalla, kun joku saabkuski teki virheen niin faija tokas siihen, että "saabisti taas... jne". Ihan kuin auton merkki nyt vaikuttaisi yhtään baskan vertaa. Raha se sanelee millaisen merkin ostat. Jos olet yimielinen kuski, niin edelleenkään se merkki ole avaintekijä vaan varakas kuslpää jolla on ylimielinen luonne ja joka kuvittelee että kalliilla autolla saa etuajo-oikeuden. Mulla ei ole bemaria, eikä tuskin koskaan tule olemaan. Siltikään se ei johdu merkistä eikä bemarin ikävästä leimasta. Mulla vaan ei ole varaa sellaiseen bemariin mikä kiinnostaa. Siksi ajelen Alfa Romeolla. Enkä pelkästään sen vuoksi että siihen oli varaa (eihän se edes ole halpismerkki) vaan sen takia, että siinä on kansan autojen parhaimmat ajo-ominaisuudet ja muotoiluun on panostettu. Italialaiset osaa desginin. Mutta huono leima se on Alfallakin. Vähän väliä liikenteessä mulle näytetään fingeriä ja esim. kiilaillaan. Ottaajan se kateellisia kuskeja pannuun kun takana on valmiina ohittamassa n. 245 hummanen punainen italiankikkare. Turha sanoa ihmisille, että lopettakaa se kadehtiminen. Ei ne enää tajua, että siitä on kyse. Sen verran on jannut turtunu ja uskoo omat baskapuheensa. BMW on oikeasti ihan mulukku auto ja vain mulukut ajaa sillä. Eiks niin?:)

      • yPitääkestääajoa

        Minua säälittää, kun joku 256- heppanen on liikkeellä, korjaamolle sillä on kiire.
        Omatpa on rahansa. En siedä korjaamotoiminnalla ketkuilevia merkkejä.


    • 594

      taxari..olen ajanu MB:tä vuosia ja olen omistanut tällä hetkellä 2 eri mallivaihdoksen bmw 520da.ja todella tykännyt niistä enemmän ajettavina kuin MB:tä.mutta kaikki on tietenkin jokaisen fiiliksestä kiinni..noin 2000000 takana ja toivottavasti vielä edessä.

    • eläkeläinen 55v

      BMW pakuksi leimattuja farkkuja saa melko edullisesti, jos ei pelkää käsien tahriintumista ja ostaa vielä varaosa auton, ajelee mukavasti ja halvalla

    • Näin se homma

      Etenee.

      2 vanhempaa mersua ollut käytössä aikoinaan, uskomattomia juttuja olen saanut kuulla niistäkin. Ei silti, hauskaa oli! :)

      Nyt käytössä hieman uudempi 1 sarjan BMW, nyt näkyy ehkä sokeripalalla ja pinseteillä terästettynä ja houkuteltuna pientä nysää. ;)

      Juu, olen kuullut kaikki pääseekö tällä edes satasta, eihän tuonne mahdu mitään takakonttiinkaan, oikean autonkin olisit tuolla rahalla saanut jne. :)

      Ainakin mersu ja BMW saavat aikaan aivan älyttömiä kysymyksiä & herättää käsittämätöntä närää ihmisissä.

      Jatkossakin ajan aina jommallakummalla merkillä, molemmat ovat erittäin mainioita niin pitkällä kuin lyhyelläkin matkalla. Onhan se outoa ja kummallista kun jostain syystä ihmisiä nyppii nämä em. merkit, vaikka olisivatkin ihan perustuloisen ostettavissa olevia ns. tavismalleja.

      Ihmiset eivät aina ajattele loppuun asti, esim. 90-luvun mersu edelleen tavismalli, jolla ajoin aikanaan, oli mittarissa reilusti yli 500 000 km, se ei muuten maksa 50 000 €! heh. Sen ostin kuulemma leveilyn vuoksi. Sen vaihdoin hieman tuoreempaan, olinkin jo sitten herrojen hidalgo, pappa betalar ja ties mitä.

      Hauskoja tarinoita saa kyllä kuulla joka päivä, mutta eikös se niin ole kun ostat jotain hyvää & laadukasta, silloinhan se toisia jollain ihme tavalla nyppii eniten.

      (en tule ikinä ymmärtämään tätäkään asia, silloin ok tavallaan jos kyseessä tosiaan olisi aina uutena ostettu kertapieraisulla maksettu min. 50 000 € maksava auto.)

      Nauttikaa hienoista ja hyvistä autoistanne oli se merkki sitten mikä tahansa!

    • CM?

      noudatetaan kaikki niitä liikenne sääntöjä,niin kukaan ei provosoidu,eikä polta päreitä,mikä on liikenteessä vaarallinen yhdistelmä. kyllä se BMW ajajan auto on ehdottomasti,ja liikenne sääntöjä joutuu nekin noudattamaan. ei mulla muuta.

    • mulkku5

      hommasin 90-luvun teinijuppi kolmos sarjan 190heppasen coupe bemarin koska tykkään vihaajista, tykkään siitä ku ajan jonku farkkuvolvon ohi ja sen kuski repii perseensä koska mulla on bemari ja se ajo mun mielestä hitaasti(itellä joskus kymppi enemmän lasissa ku sais olla). Joskus huoltsikalla jotkut heittelee niitä perus kommentteja mutta lentää persellensä ku sanoo vähä takasin.

      Ollut nyt 2vuotta toi mulla, ei ruostu niinku monet muun merkkiset pelit, vie jotai 10litraa sataselle(ajan enemmän taajamassa ku suoraa tietä), osat halpoja, jakopää ketjulla ni ei oo sitä kallista hihnanvaihto-talkoota ollenkaa. Arvo tuolla nykyään ehkä 3-4tuhat euroo, 20vuotta vanha paska, silti kateellisia urputtajia ja vihaajia riittää vaikka naapurin ooppeliki on kalliimpi.

    • kysymysmerkki1

      Eikös ylipäätänsä auto ole keksitty sitä varten, että sillä liikutaan paikasta toiseen nopeasti. Auto kuin auto! Tuota egoilua en ymmärrä alkuunkaan.

    • leasing

      kymmenen vuoden päästä kysytään ootko tyytyväinen bmw:hen eiköhän se oo jo ritsa iso öljy lammikko auton alla joka aamu oikea öljy linko vittumaista vaihella tiivareita öljypohjaan ym, mut köyhät siitä kärsii taas ku näitä linttoja ei viedä ajoissa puristimeen, pitäs olla parasta ennen päiväys bimmereis niiku on polakassa.

    • Hö hö

      TM-lehdessä testattiin tässä muutama vuosi sitten halpisautoja. Lopussa oli kuva, missä testin ainoa Bmw oli paalattuna näiden muutaman muun halpisauton vieressä.

    • Liottoluott
    • Olly

      Bader Mainhoff Wagen
      Borgå Metal Werkstad

      On niitä muitakin, vaan nyt ei tule mieleen. Kaikki ovat Suomessa kuultuja.
      Tuntuu olevan ihan suomalainen ilmiö tuo BMW-viha. Kesäautomme on BMW E24, ajoimme sillä kerran Välimerelle ja takaisin (Saksassa yli 200 km/h). Matkalla kuulimme kommentteja, mutta mikään niistä ei liittynyt auton valmistajaan.
      Perillä tarkan tutkimuksen jälkeen toinen etuparkkivalo oli rikki.

      Emme saaneet Suoli24 palstalla viljeltyä "Bemaristi on kusipää" leimaa, mutta monia uteliaita katsomaan vanhusta (ja autoa).

      • katiskat

        Ketä BMW,st meukkais,jos sen omistajat ei luulis omistavansa jotain ihmeellistä? Samanlainen " katiska " kuin kaikki muutkin. Ihmeellistä tämä Suomalainen autokeskustelu.


      • Olly
        katiskat kirjoitti:

        Ketä BMW,st meukkais,jos sen omistajat ei luulis omistavansa jotain ihmeellistä? Samanlainen " katiska " kuin kaikki muutkin. Ihmeellistä tämä Suomalainen autokeskustelu.

        Ihan omatoimisesti tuntemattomat tulevat katsomaan ja kyselemään, sama tapahtuu toki myös muiden harvinaisempien autojen omistajille.


    • treppow

      Kyllä bemari on sellainen jokapojan kulkinen nykyään samanlainen kuin joku toyota ja kia.Teinit vetää 325 coupe bemulla vm 92 ja siitä sitten muut kalliimmilla.
      Mersu on ainoa oikea auto.Niillä ei teinit aja,onneksi : )

      • käsiee

        Mulla on ollut bemareita ihan surkeita autoja:kansivika,termostaattivikaa,automaatit ihan surekeita ja vikaherkkiä jne niveliä ja pyöränlaakereita menee joka vuosi SURKEETA


    • Vtun ksipäät

      Tutkimus sen todistaa, merkillä rytisee eniten. Bemarikuskit ovat keskimäärin taitamattomia autonsa käsittelijöitä. Autossa ei omistajien mukaan ole vikaa, mutta kuljettajien asenteissa on parantamisen varaa, kuten asia on toistuvasti ilmaistu eri yhteyksissä.

      Vaiva koskee uusia, kuin myös vanhojen autojen omistajia. Tapatte ihmisiä tuolla asenteella, jota mainostatte hömöilemällä. Edellisen iltana oli Poliisi TV Imatralta ja mikä auto se siinäkin ohjelmassa oli. Ei se auto, vaan ratin ja penkin välissä oleva sairas mieli.

    • Erittäin tyytyväinen

      Ite pidän kyllä Bemaria yhtenä parhaista autoista ajaa,ja olen ajanut/kokeillut vähän kaikennäköistä kotteroa. Mutta ihmiset pitävät eriasioista,ite olen tykästynyt Bemarin jämäkkään ajettavuuteen ja hyvään jousitukseen(ja tämäkin on makuasia) myös vanhempana esim e39 Bmw antaa todella hyvän hinta/laatu suhteen, 4500e saa jo ihan hyvän eekolmeysin joka on parempi ajaa kuin monet nyky autot! Luotettavuudessakaan ei ole ollut valittamista ainakaan itsella eikä tuttavatkaan ole viettänyt puolia autoilusta hinurin lavalla. Tällä näkymällä ajan Bemarilla hautaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3661
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2631
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      1987
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1721
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      53
      1139
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1026
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      956
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      935
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      884
    Aihe