Eivät malta kehittää tekniikkaansa kestäväksi. On saatava muuten mainetta.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/tuulilasi--saksassa-skandaali-vuoden-auto--aanestyksesta/2799716
Huijaus kilpailukeinona Saksassa
6
97
Vastaukset
- luurankoja kaapissa?
TM eli vaginan maailma on asiasta oudon hiljaa..........
- Toyota luotettava
Surkea lastu tosi juttu. Onneksi on toyota auris se kestää.
- täysin eri mieltä
Onneksi on varaa olla ajamatta tojolla.
- se laatu
täysin eri mieltä kirjoitti:
Onneksi on varaa olla ajamatta tojolla.
Onko sinulla varaa laittaa DSG-laatikon ja jakoketjun ym. korjaukseen 11 000€, niinkuin näillä vw-sivuilla on kerrottu? Minulla ei ole, joten merkkinin on aivantoinen kuin vag-tuote. Jos nykyinen merkkini alkaa oireilla niinkuin volkkari nyt, niin vaihdan merkkiä heti. Nimimerkki "ei merkkiuskollinen, vaan LAATUMERKKIuskollinen"
- MJK..
se laatu kirjoitti:
Onko sinulla varaa laittaa DSG-laatikon ja jakoketjun ym. korjaukseen 11 000€, niinkuin näillä vw-sivuilla on kerrottu? Minulla ei ole, joten merkkinin on aivantoinen kuin vag-tuote. Jos nykyinen merkkini alkaa oireilla niinkuin volkkari nyt, niin vaihdan merkkiä heti. Nimimerkki "ei merkkiuskollinen, vaan LAATUMERKKIuskollinen"
Jos 11.000 eurolla saat autosi tekniikan uusiksi, niin sehän on halpa.
- 13+12
Vuonna 1994 BMW:n 3 sarja oli ensimmäisiä autoja joissa beta testaus jätettiin tietoisesti kuluttajille.
Ilmeisesti VAG konsernissa on otettu tavaksi sama linja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997710- 1075557
- 2664758
- 494723
- 723466
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254