Eivät malta kehittää tekniikkaansa kestäväksi. On saatava muuten mainetta.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/tuulilasi--saksassa-skandaali-vuoden-auto--aanestyksesta/2799716
Huijaus kilpailukeinona Saksassa
6
113
Vastaukset
- luurankoja kaapissa?
TM eli vaginan maailma on asiasta oudon hiljaa..........
- Toyota luotettava
Surkea lastu tosi juttu. Onneksi on toyota auris se kestää.
- täysin eri mieltä
Onneksi on varaa olla ajamatta tojolla.
- se laatu
täysin eri mieltä kirjoitti:
Onneksi on varaa olla ajamatta tojolla.
Onko sinulla varaa laittaa DSG-laatikon ja jakoketjun ym. korjaukseen 11 000€, niinkuin näillä vw-sivuilla on kerrottu? Minulla ei ole, joten merkkinin on aivantoinen kuin vag-tuote. Jos nykyinen merkkini alkaa oireilla niinkuin volkkari nyt, niin vaihdan merkkiä heti. Nimimerkki "ei merkkiuskollinen, vaan LAATUMERKKIuskollinen"
- MJK..
se laatu kirjoitti:
Onko sinulla varaa laittaa DSG-laatikon ja jakoketjun ym. korjaukseen 11 000€, niinkuin näillä vw-sivuilla on kerrottu? Minulla ei ole, joten merkkinin on aivantoinen kuin vag-tuote. Jos nykyinen merkkini alkaa oireilla niinkuin volkkari nyt, niin vaihdan merkkiä heti. Nimimerkki "ei merkkiuskollinen, vaan LAATUMERKKIuskollinen"
Jos 11.000 eurolla saat autosi tekniikan uusiksi, niin sehän on halpa.
- 13+12
Vuonna 1994 BMW:n 3 sarja oli ensimmäisiä autoja joissa beta testaus jätettiin tietoisesti kuluttajille.
Ilmeisesti VAG konsernissa on otettu tavaksi sama linja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all311969Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571779- 361504
- 771200
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j231115- 521079
- 54920
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?179894- 49893
- 24884