AIKUISTEN SEURALEIKKEJÄ

LuMeTTa

Onnea rakkaalle avomiehelleni!!!

-Olen järjestämässä hänelle yllätysjuhlia, joten kaikenlaiset seuraleikit ja ohjelmat ovat tervetulleita ideoita kevääseen!

*etukäteen kiittäen*

5

57679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomari

      Järjestä hänelle Tuomioistuin leikki. Hae paikalle hyvät kaverit. Muodosta tuomioistuin ja tuomitsette yhdessä hänen käyttäytymistään. Tulette tulokseen että hänen on saatava jostakin käyttäytmisestään rangaistus. Mietitte eri rangaistuksia ja rangaistukseksi tulee "vitsaa paljaalle pyllylle" jota panette myös heti täyteen. Siinä samassa hän joutuu laskemaan housut ja valitsemanne täytäntöönpanija antaa hänelle niin monta vitsaniskua kuin olette määräännyt rangaistukseksi.
      Olen sentyyppisistä yllätys-tuomioistuin-leikeistä jostakin lehdistä lukenut. Se onnistuu parhaiten kavereiden kesken ja on aika vahva yllätys ja hyvää erittäin silloin jos mies on ollut esim. jossakin vaiheessa uskoton ja nyt saa siitä jälkikäteen tuomion.

    • pia

      ..tee kysymyksiä, jotka liittyy miehees, esim syntymäpäivä, horoskooppimerkki,koulutus jns. ota miehes ystäviä esim 4 ja pelaatte tietovisaa heikoin lenkki tyyliin...muutaman kysymyskierroksen jälkeen äänestetään ulos heikoin lenkki. viimenen jääneestä voi olla ylpeä siitä että tuntee miehes, (ystävä)...

    • Smersh!

      Pitäkää ORGIAT!

    • Helmi

      Olin juuri itse syntymäpäiväjuhlissa ja siellä pidettiin leikkejä mitä maailman ja taivaan välille voi keksiä ;) Ja oli kyl hauskaa =)
      En tiedä minkälaisia ihmisiä olette, vietättekö jossain mökillä synttärit, juotteko alkoholia, yöpyyko vieraita jne. Mutta, tässä nyt jotain: Antakaa syntymäpäiväsankarille "vasara", leikkivasara, siis sellainen, et kun sillä lyö siitä pääsee kova ääni (toiv. ymmärrät), tää oli oikeesti hauska.. Syntymäpäiväsankarin on tarkoitus olla viimeisenä vieraista hereillä ja jos joku nukahtaa, sammuu mitä ikinä, tätä henkilöä pitää lyödä tällä kyseisellä vasaralla päähän =) Toi ehkä kuulostaa oudolta, mutta toi leikki oli tosi hauska, jos vain joku nukahti!! (tämä pidettiin siskon miehen 30 v. synttäreillä) Tässähän on ideana se, että syntymäpäiväsankari on viimeseen asti pystyssä =)

      • cartsaaaa

        Tilatkaa kassialma.Siis sellainen vanhahko täti joka kertoo juttuja sankarista yms.Sitten se tanssii mm. napatanssia.Siis toivottavasti ymmärrät.Meillä oli sellainen valmentajan 50-vuotisynttäreillä.Sopii kaikenikäisille.Itse olen kyllä 17 vuotta, mutta siitä on jo muuta vuosi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe