AIKUISTEN SEURALEIKKEJÄ

LuMeTTa

Onnea rakkaalle avomiehelleni!!!

-Olen järjestämässä hänelle yllätysjuhlia, joten kaikenlaiset seuraleikit ja ohjelmat ovat tervetulleita ideoita kevääseen!

*etukäteen kiittäen*

5

59193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomari

Järjestä hänelle Tuomioistuin leikki. Hae paikalle hyvät kaverit. Muodosta tuomioistuin ja tuomitsette yhdessä hänen käyttäytymistään. Tulette tulokseen että hänen on saatava jostakin käyttäytmisestään rangaistus. Mietitte eri rangaistuksia ja rangaistukseksi tulee "vitsaa paljaalle pyllylle" jota panette myös heti täyteen. Siinä samassa hän joutuu laskemaan housut ja valitsemanne täytäntöönpanija antaa hänelle niin monta vitsaniskua kuin olette määräännyt rangaistukseksi.
      Olen sentyyppisistä yllätys-tuomioistuin-leikeistä jostakin lehdistä lukenut. Se onnistuu parhaiten kavereiden kesken ja on aika vahva yllätys ja hyvää erittäin silloin jos mies on ollut esim. jossakin vaiheessa uskoton ja nyt saa siitä jälkikäteen tuomion.

• pia

..tee kysymyksiä, jotka liittyy miehees, esim syntymäpäivä, horoskooppimerkki,koulutus jns. ota miehes ystäviä esim 4 ja pelaatte tietovisaa heikoin lenkki tyyliin...muutaman kysymyskierroksen jälkeen äänestetään ulos heikoin lenkki. viimenen jääneestä voi olla ylpeä siitä että tuntee miehes, (ystävä)...

• Smersh!

Pitäkää ORGIAT!

• Helmi

Olin juuri itse syntymäpäiväjuhlissa ja siellä pidettiin leikkejä mitä maailman ja taivaan välille voi keksiä ;) Ja oli kyl hauskaa =)
      En tiedä minkälaisia ihmisiä olette, vietättekö jossain mökillä synttärit, juotteko alkoholia, yöpyyko vieraita jne. Mutta, tässä nyt jotain: Antakaa syntymäpäiväsankarille "vasara", leikkivasara, siis sellainen, et kun sillä lyö siitä pääsee kova ääni (toiv. ymmärrät), tää oli oikeesti hauska.. Syntymäpäiväsankarin on tarkoitus olla viimeisenä vieraista hereillä ja jos joku nukahtaa, sammuu mitä ikinä, tätä henkilöä pitää lyödä tällä kyseisellä vasaralla päähän =) Toi ehkä kuulostaa oudolta, mutta toi leikki oli tosi hauska, jos vain joku nukahti!! (tämä pidettiin siskon miehen 30 v. synttäreillä) Tässähän on ideana se, että syntymäpäiväsankari on viimeseen asti pystyssä =)

• cartsaaaa

Tilatkaa kassialma.Siis sellainen vanhahko täti joka kertoo juttuja sankarista yms.Sitten se tanssii mm. napatanssia.Siis toivottavasti ymmärrät.Meillä oli sellainen valmentajan 50-vuotisynttäreillä.Sopii kaikenikäisille.Itse olen kyllä 17 vuotta, mutta siitä on jo muuta vuosi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe