Ostetaan akvaario...

Nikka

Ostetaan akvaario edullisesti Lahden lähistöltä tai mahdollisesti kauempaakin. (tulee vesiliskoille)Tarvikkeet ei välttämättömiä. Mielellään noin 100l tai isompi. Myös pienemmät otetaan huomioon!(ei alle 50l)
Tarjoa rohkeasti!
-Nikka-

14

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmony

      Kannattaa laittaa ostoilmoitus akvaariopalstalle ja "Ostetaan"-palstalle, ellet ole jo laittanutkin :)

    • Mini

      Mulla olis tarjolla 200 litranen, Mäntsälän lähellä. Ilmoita jos kiinnostaa.

      • Nikka

        Hmm hankin just akvan mut saattaisin silti olla kiinnostunu :) ¤nälkä kasvaa syödessä¤ ;)
        Eli: 200l, tulisiko mitään tarvikkeita mukaan? Asun tässä Lahden lähistöllä... Onkos akva ehjä? no ehkä nää riittää aluks... nii ja minkälaista hintaa oot ajatellu? suurinpiirtein?
        -Nikka-


      • Mini
        Nikka kirjoitti:

        Hmm hankin just akvan mut saattaisin silti olla kiinnostunu :) ¤nälkä kasvaa syödessä¤ ;)
        Eli: 200l, tulisiko mitään tarvikkeita mukaan? Asun tässä Lahden lähistöllä... Onkos akva ehjä? no ehkä nää riittää aluks... nii ja minkälaista hintaa oot ajatellu? suurinpiirtein?
        -Nikka-

        Kehysakvaario, mitat 100x40x51, tyhjennetty viime sunnuntaina, hankinnassa isompi. Mukaan yksi sisäsuodatin ja jos haluaa niin soraa. Pari tainta jättiläisvallisneriaakin voi saada mukaan. Olisko 100 € hyvä?
        http://koti.mbnet.fi/vesavaa/200L.JPG
        Pari kyselyä on jo tullut...joten nopein vie.


      • aguvaurim

        moi ostan halvalla tai vaihdan oman 50l akvaarion 200-600l akvaarioon otathan yhteyttä sähköpostiini [email protected]


    • ngthollola

      Kiinnostaiskos 60 litrainen kansilasilla??

    • Unto

      Akvaario n.60 l hieman korjausta vailla 15 e haettuna paikanpäältä hollolasta.

    • iitu75

      mul ois myynnis 54litranen akvaario.merkki:juwel.mukaa tulee akvaario tarvikkeineen sis..hiakan kannon,kookoksen,parikasvii.huom..akvaario on puolvuottavanha ota yhteyttä 0449156524.h.70-75.asun orimattilassa

      • iitu75

        kaikki muutkin ottakaa yhteyttä akva on ihan ehjä


      • qua
        iitu75 kirjoitti:

        kaikki muutkin ottakaa yhteyttä akva on ihan ehjä

        Niin...onks sulla viel tuo juwelin 54l myynnis?


    • ps

      Hei
      Minulla myynnissä lahdessa akvaario ja suodatin ja valo. Voi ostaa vain akvaarion jolloin hinta 100e pakettina 150e.
      T.Pirjo 044-5629576

    • erjal

      Hei!

      Myin juuri akvaariostani kalat ja kasvit pois. Nyt olisi tyhjänä 180 litrainen (korkeus 44cm, leveys 39 cm ja pituus 104 cm) vesitiivis akvaario mikäli vielä sellaista tarvitset. Akvaarion saumat on uusittu 2008 kesällä, eli se ei ole uusi mutta siisti ja toimiva.
      Hintapyyntö olisi 100 euroa.

      Asun Hyvinkäällä, eli tänne ei Lahdesta mahdottoman pitkämatka ole.

      Minut tavoittaa puhelimitse: 041-5352921

    • hluoto

      Akvaario ilmaiseksi tai pullo punaviiniä. Joku 120 ltr. Paikka Loviisa.
      [email protected]

    • janne1947

      naantalissa olis 114 l.kaikkine tarvikkeineen ,saa hakea pois 0€
      janne puh:050-3250229

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe