Ostetaan akvaario edullisesti Lahden lähistöltä tai mahdollisesti kauempaakin. (tulee vesiliskoille)Tarvikkeet ei välttämättömiä. Mielellään noin 100l tai isompi. Myös pienemmät otetaan huomioon!(ei alle 50l)
Tarjoa rohkeasti!
-Nikka-
Ostetaan akvaario...
14
3115
Vastaukset
- Harmony
Kannattaa laittaa ostoilmoitus akvaariopalstalle ja "Ostetaan"-palstalle, ellet ole jo laittanutkin :)
- Mini
Mulla olis tarjolla 200 litranen, Mäntsälän lähellä. Ilmoita jos kiinnostaa.
- Nikka
Hmm hankin just akvan mut saattaisin silti olla kiinnostunu :) ¤nälkä kasvaa syödessä¤ ;)
Eli: 200l, tulisiko mitään tarvikkeita mukaan? Asun tässä Lahden lähistöllä... Onkos akva ehjä? no ehkä nää riittää aluks... nii ja minkälaista hintaa oot ajatellu? suurinpiirtein?
-Nikka- - Mini
Nikka kirjoitti:
Hmm hankin just akvan mut saattaisin silti olla kiinnostunu :) ¤nälkä kasvaa syödessä¤ ;)
Eli: 200l, tulisiko mitään tarvikkeita mukaan? Asun tässä Lahden lähistöllä... Onkos akva ehjä? no ehkä nää riittää aluks... nii ja minkälaista hintaa oot ajatellu? suurinpiirtein?
-Nikka-Kehysakvaario, mitat 100x40x51, tyhjennetty viime sunnuntaina, hankinnassa isompi. Mukaan yksi sisäsuodatin ja jos haluaa niin soraa. Pari tainta jättiläisvallisneriaakin voi saada mukaan. Olisko 100 € hyvä?
http://koti.mbnet.fi/vesavaa/200L.JPG
Pari kyselyä on jo tullut...joten nopein vie. - aguvaurim
moi ostan halvalla tai vaihdan oman 50l akvaarion 200-600l akvaarioon otathan yhteyttä sähköpostiini [email protected]
- ngthollola
Kiinnostaiskos 60 litrainen kansilasilla??
- Unto
Akvaario n.60 l hieman korjausta vailla 15 e haettuna paikanpäältä hollolasta.
- iitu75
mul ois myynnis 54litranen akvaario.merkki:juwel.mukaa tulee akvaario tarvikkeineen sis..hiakan kannon,kookoksen,parikasvii.huom..akvaario on puolvuottavanha ota yhteyttä 0449156524.h.70-75.asun orimattilassa
- iitu75
kaikki muutkin ottakaa yhteyttä akva on ihan ehjä
- qua
iitu75 kirjoitti:
kaikki muutkin ottakaa yhteyttä akva on ihan ehjä
Niin...onks sulla viel tuo juwelin 54l myynnis?
- ps
Hei
Minulla myynnissä lahdessa akvaario ja suodatin ja valo. Voi ostaa vain akvaarion jolloin hinta 100e pakettina 150e.
T.Pirjo 044-5629576 - erjal
Hei!
Myin juuri akvaariostani kalat ja kasvit pois. Nyt olisi tyhjänä 180 litrainen (korkeus 44cm, leveys 39 cm ja pituus 104 cm) vesitiivis akvaario mikäli vielä sellaista tarvitset. Akvaarion saumat on uusittu 2008 kesällä, eli se ei ole uusi mutta siisti ja toimiva.
Hintapyyntö olisi 100 euroa.
Asun Hyvinkäällä, eli tänne ei Lahdesta mahdottoman pitkämatka ole.
Minut tavoittaa puhelimitse: 041-5352921 - hluoto
Akvaario ilmaiseksi tai pullo punaviiniä. Joku 120 ltr. Paikka Loviisa.
[email protected] - janne1947
naantalissa olis 114 l.kaikkine tarvikkeineen ,saa hakea pois 0€
janne puh:050-3250229
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466