Keikka muutti kaiken

Moffu

"Pikku G on syvältä"- lause kuului ennen sanavarastooni hyvinkin usein. Inhosin sitä jätkää, koska mielestäni se oli vain yksi näistä monista muoti-ilmiöistä. Päätin kuitenkin, etten hauku häntä, ennekuin kuuntelen hänen levynsä läpi. Levy olikin ihan ok. Lopulta, päätin käydä vielä ihan livenä katsastamassa tämän tyypin. Olin yllättynyt. Jätkähän osasikin jotain. En muuttunut miksikään faniksi, mutta enää en hauku sitä.
Haukkuminen on oikeastaan todella tyhmää. Antaa ihmisten nauttia musiikista josta he pitävät. Eihän se kenellekään haitaksi ole. Vai onko? Ja te jotka häntä haukutte, mikä Pikku G:ssä ottaa päähän?

Rohkeasti kommenttia vain.. ;)

14

1745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "musa"

on paskaa!

• Pikku-G fani 89

• VAROKAA
        Pikku-G fani 89 kirjoitti:

Täällä oli niiq jotagin pikkugee stuffia.
        http://klunssila.cjb.net

Älkää klikatko tota linkkiä!!! Tulee niin helvetisti pop-uppeja!!!

• Goatse
        VAROKAA kirjoitti:

Älkää klikatko tota linkkiä!!! Tulee niin helvetisti pop-uppeja!!!

Ja niissä on vielä kaikissa goatse!

• Pikku Geen Vihaaja

Se on siis yks tämmönen lökä pelle siis ei noille maha mitään siis ne luulee olevansa jotain pyhimyksii!!!!

• doggy steve

onhan se ainakin rehellinen kun kehtaa myöntää olevansa semmoinen "pikku" G.

Olisiko sitten mukavaa, kun se väittäisi olevansa jokin Iso Paha.

• ale

Poju änkyttää vaan laulamisen SIASTA,jos semmonen ihme on tapahtunut et se ite räpeltää älä-molot niin ei se paljon vaadi tehdä jotain roppi ja hintti molotusta,miks suuoomi poju apinoi jenkki kamaa ja luulee olevansa jotain??Koska suomessa ei osata tehdä omaa ei mitäännnn...vehje ei teitä hillo/posliini kakaroita jaksa katella.......

• Jaska

Sanoit siis usein "Pikku G on syvältä", mutta et halunnut haukkua häntä ennen kuin olit kuunnellut musiikkia?! Voisitko vähän selventää mitä tuo "syvältä" sinusta sitten tarkoittaa, ellei haukkumista?

• Hah

Ajattelin ihan samaa... Ärsytti tossa tekstissä tollanen "pikkuvanhamaisuus"... *oksentaa*

• mie vaa

Sori ny mut mun mielestä G oli hyvä räppäri ennen ku kävin sen keikalla... Oli se viä keikan ajanki ok mut keikan jälkee se oli pikka paskiainen... Ihan täynnä itteensä...! mä en sano tätä ny kateellisena vaa ihmisenä joka kuuli ja näki sen omana ittenää... Oltiin parin kamun kaa RDN:nän dösässä ja g SUUTTU mun kamulle ku se ei kielsi sitä lääppimästä!!! Ja sitä ennen se leveili rahoillaan... hitto jos kuulisit mitä se puhuu ku se haluu "tehä vaikutuksen" johki likkaa... Pikku G on sika... Sen Dj on sentää hauska ja muutenki sillä vaikuttaa olevan älyä.... EL ansaitsis saada enemmän huomioo!!! Ilmas sitä G ei pystyis ees varmaa esiintyy...!

• Tyttönen

Pikku G on täys paska.. DJ on oikeasti tosi hyvä. Siitä vois tulla kuuluisa ihan ilman G:täkin..

• mie vaa
        Tyttönen kirjoitti:

Pikku G on täys paska.. DJ on oikeasti tosi hyvä. Siitä vois tulla kuuluisa ihan ilman G:täkin..

Nii ja sitten sillä on viä huumorintajuu ja se ymmärtää muutakin ku rakaa ja ym..

• NiiFa

Luettuani juttusi..olen kyllä aivan yllättynyt. Olen G.n fani joten tietysti musta puhut asiaa, mutta ei ole mitään järkee haukkuu ketään. Se on tosi lapsellista ja tyhmää. Sulla on oikea asenne ja niinkuin sanoit "antaa ihmisten nauttia musiikista josta he pitävät" Ja mä tiedän mistä puhun koska mulla on paljon kavereita jotka inhoo pikku g.tä ja aina mun pitää vaa yrittää puolustaa sitä..
      ...ja tää oli vaan mun mielipide..

• asdf6

kakkapökäle robin ja tuuli on parhaita pikkugee on paskaa shaissea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe