"Yliluonnollisia kykyjä"?

Thundara

Miksi kaikki horoskoopit ja horoskooppikirjat väittävät, että kaloilla olisi eläinradan viimeisenä merkkinä kaikkien muiden merkkien yhteenlaskettu herkkyys, ja "näkijän" kykyjä...?
Pitääkö paikkansa...?

Ovatko ketkään teistä huomanneet itsessään yliluonnollisia kykyjä.........?

20

3461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nadia

      ..kykyjä laajalla alueella, mutta vahvimpana kykynä toimii juuri se selvänäkökyky. Usein enneunet ovat kuulemma sellaisia kryptamaisia ja hankalaselkoisia, mutta minun uneni/näkyni ovat harvinaisen selkeitä. Niissä ei kierrellä eikä kaarrella, vaan totuus iskee täysillä päin tajuntaa.

      Varsinkin viime aikoina olen nähnyt unia maailman kohtalosta, ja olen miettinyt pitäisikö minun saattaa ne ihmisten tietoisuuteen, sillä ne koskevat kaikkia. Mutta en halua aiheuttaa turhaa paniikkia..ja sitä paitsi, kukapa minua uskoisi??

      • härkänen

        Kerroppa vain!
        Mun vaimoni on kala ja näkee joskus myös
        selviä enneunia. Ja on muutenkin herkkävaistoinen.
        Osaa vaistota minun ajatukseni jne...


      • jenni

        Hei nadia! Olisin hyvin kiitollinen jos selventäisit minulle uniasi. Kun voi olla että minäkin omistan samanlaisia piirteitä paitsi että uneni ovat epäselviä.


      • kalakalle

        kirjoita unet ylöäs ja lähetä ne vaikka Ultra-lehdelle tai Henkimaailma-lehteen.


      • Nadia
        härkänen kirjoitti:

        Kerroppa vain!
        Mun vaimoni on kala ja näkee joskus myös
        selviä enneunia. Ja on muutenkin herkkävaistoinen.
        Osaa vaistota minun ajatukseni jne...

        Näin uutena vuotena unen, jossa kaksi enkeliä tuli kertomaan minulle tärkeästä uutisesta. Toisen enkelin tunnistin arkkienkeli Mikaeliksi, mutta toinen seisoi taustalla kauempana Mikaelista, enkä tunnistanut häntä.

        He sanoivat, että minun tulisi alkaa etsimään itselleni ja läheisilleni suojaa, mieluiten maan alta. Ja että minun tulisi varastoida sinne suojaan paljon polttopuita ja vettä, sillä kun tämä tapahtuma toteutuu, niin veden-ja sähkönjakelu lakkaa.

        Tähän väliin kerron, että paikkakunnalla jossa asun, sattui vähän aikaa sitten (27.1 -04) laaja putkivaurio. Ilmeisesti kaupungin vedenjakelun pääputkeen tuli vaurio, ja yli 40 000 ihmistä oli viikonlopun ilman vettä. Säikähdin tosissani kun avasin hanan, ja sieltä tuli tummaa vettä. Muistan ajatelleeni, että nytkö se jo alkaa...

        Vielä vähemmän aikaa sitten sattui samalla paikkakunnalla omituinen sähköhäiriö. Olin siskoni kanssa sisällä katsomassa televisiota, kun siskoni yht äkkiä huomautti, että taivas muuttui pelottavan violetiksi. Katsoin ikkunasta ulos..ja sitten tapahtui kaksi asiaa yhtä aikaa: sähköt katkesivat kaikkialta. Näin asuntomme ikkunasta, että niin kauas kuin silmä kantoi, oli sähköt poikki. Ja sillä hetkellä kun tämä tapahtui, näin suuren välähdyksen, paremminkin sanottuna räjähdyksen taivaalla. Se ei taatusti ollut ukkonen tms. Se oli valtavan laaja, kirkas räjähdys. Mutta äänetön.

        Tuolloin sama pelko palasi taas mieleeni: en ollut tehnyt mitään asian eteen, mitä enkelit olivat unessa minun käskeneet tehdä. En ollut tehnyt mitään, koska epäilin untani. Ja vaikka olisinkin halunnut tehdä jotain asian hyväksi, niin kuinka olisin saanut läheiseni vakuutettua tulevasta?

        Tuntui, kuin tuo kaikki olisi tapahtunut vain sitä varten, että minä "heräisin" ja uskoisin, että nyt on tosi kyseessä, ja että aika on käymässä vähiin. Ja siitä minun pitikin seuraavaksi kertoa. Palatakseni siis uneeni:

        Vakuuttaakseni minut, enkelit näyttivät minulle jonkin omituisen kuukartan. Siinä oli lukuisia kuunsirppejä ympyrässä. He neuvoivat minua laskemaan siitä ajankohdan. Kuunsirppien avulla laskin, että yhdeksän kuunkiertoa on jo kulunut, ja neljä kuunkiertoa on enää jäljellä. En tiedä mitä se tarkoitti, kun laskin että 9 kuunkiertoa on jo kulunut. Kulunut mistä? mietin. Mutta sillä ei ole merkitystä enää. Kun näin tuon unen, oli uuden vuoden vaihde. Ja tuolloin laskin, että jos 4 kuunkiertoa on yhtä kuin neljä kuukautta, niin silloin tämä tapahtuma sijoittuu huhtikuulle. Enkä tiedä mitä tekisin...


      • härkänen
        Nadia kirjoitti:

        Näin uutena vuotena unen, jossa kaksi enkeliä tuli kertomaan minulle tärkeästä uutisesta. Toisen enkelin tunnistin arkkienkeli Mikaeliksi, mutta toinen seisoi taustalla kauempana Mikaelista, enkä tunnistanut häntä.

        He sanoivat, että minun tulisi alkaa etsimään itselleni ja läheisilleni suojaa, mieluiten maan alta. Ja että minun tulisi varastoida sinne suojaan paljon polttopuita ja vettä, sillä kun tämä tapahtuma toteutuu, niin veden-ja sähkönjakelu lakkaa.

        Tähän väliin kerron, että paikkakunnalla jossa asun, sattui vähän aikaa sitten (27.1 -04) laaja putkivaurio. Ilmeisesti kaupungin vedenjakelun pääputkeen tuli vaurio, ja yli 40 000 ihmistä oli viikonlopun ilman vettä. Säikähdin tosissani kun avasin hanan, ja sieltä tuli tummaa vettä. Muistan ajatelleeni, että nytkö se jo alkaa...

        Vielä vähemmän aikaa sitten sattui samalla paikkakunnalla omituinen sähköhäiriö. Olin siskoni kanssa sisällä katsomassa televisiota, kun siskoni yht äkkiä huomautti, että taivas muuttui pelottavan violetiksi. Katsoin ikkunasta ulos..ja sitten tapahtui kaksi asiaa yhtä aikaa: sähköt katkesivat kaikkialta. Näin asuntomme ikkunasta, että niin kauas kuin silmä kantoi, oli sähköt poikki. Ja sillä hetkellä kun tämä tapahtui, näin suuren välähdyksen, paremminkin sanottuna räjähdyksen taivaalla. Se ei taatusti ollut ukkonen tms. Se oli valtavan laaja, kirkas räjähdys. Mutta äänetön.

        Tuolloin sama pelko palasi taas mieleeni: en ollut tehnyt mitään asian eteen, mitä enkelit olivat unessa minun käskeneet tehdä. En ollut tehnyt mitään, koska epäilin untani. Ja vaikka olisinkin halunnut tehdä jotain asian hyväksi, niin kuinka olisin saanut läheiseni vakuutettua tulevasta?

        Tuntui, kuin tuo kaikki olisi tapahtunut vain sitä varten, että minä "heräisin" ja uskoisin, että nyt on tosi kyseessä, ja että aika on käymässä vähiin. Ja siitä minun pitikin seuraavaksi kertoa. Palatakseni siis uneeni:

        Vakuuttaakseni minut, enkelit näyttivät minulle jonkin omituisen kuukartan. Siinä oli lukuisia kuunsirppejä ympyrässä. He neuvoivat minua laskemaan siitä ajankohdan. Kuunsirppien avulla laskin, että yhdeksän kuunkiertoa on jo kulunut, ja neljä kuunkiertoa on enää jäljellä. En tiedä mitä se tarkoitti, kun laskin että 9 kuunkiertoa on jo kulunut. Kulunut mistä? mietin. Mutta sillä ei ole merkitystä enää. Kun näin tuon unen, oli uuden vuoden vaihde. Ja tuolloin laskin, että jos 4 kuunkiertoa on yhtä kuin neljä kuukautta, niin silloin tämä tapahtuma sijoittuu huhtikuulle. Enkä tiedä mitä tekisin...

        Oletpa tosiaan nähnyt hätkähdyttäviä enneunia.
        No nuo vesi ja sähkö -unethan on jo toteutuneet.
        Sitähän ei osaa sanoa mitä tuo kuunkiertounesi
        merkinnee. Ehkä parhaiten itse hoksaat vastauksen aikanaan. Unet saattavat pelottaa enemmän mitä sitten todella tapahtuu.
        Kyllä itsekkin joskus silloin tällöin näkee jollain lailla vertauskuvallisesti tulevia tapahtumia. Vaimonikin näki jokin aika sitten unen joka ennakoi vertauskuvallisesti kuolemaa (puun kaatoa)...
        Ja se toteutui niin että ei mennyt kauan kun veljeni kuoli yllättäen.
        Ei ole muuta turvaa kuin turvata Jumalaan ja Jeesuksen sovintotyöhön. Siinä on ainut turva ja pelastus kun saa uskoa syntinsä anteeksi Jumalan lasten äänellisen saarnan kautta henkilökohtaisesti. Etsikää Jumalan valtakunta maanpäältä ja sen vanhurskausa, niin teille sen myötä kaikki muukin annetaan.
        Asiat pitää sopia täällä ajassa ennen iankaikkisuutta. Eli uskoa armosta synnit anteeksi.
        Ennen uskoneet Jumalan lapset voivat antaa sinulle synnit anteeksi. Tee parannus.


      • Aurorah
        härkänen kirjoitti:

        Kerroppa vain!
        Mun vaimoni on kala ja näkee joskus myös
        selviä enneunia. Ja on muutenkin herkkävaistoinen.
        Osaa vaistota minun ajatukseni jne...

        Osaan sanoa sen mitä ihminen on aikomassa sanoa,jo ennen kuin avaa suunsa, varsinkin jos tunnen ihmisen ennestään.
        Avopuolisoni ajatukset tunnen jo toisesta huoneesta, jo kun hän on vasta tulossa sanomaan minulle jotain. Kerran keskellä yötä hän tuli kysymään minulta jotain, ja jo ennen kuin hän oli saanut kunnolla oven auki, huusin sängystä "kyllä se sopii" .
        Kyseessä oli tilanne jossa olin melkein nukahtamassa jo, ja avopuolisoni oli vielä hereillä.Hän on tottunut jo asiaan, mutta hämmästelee asiaa vieläkin.Hän on leijona horoskooppimerkiltään.
        Joskus se on tosi ärsyttävää kun tietää mitä
        joku sanoo, pää siinä halkeaa, ellei tyhjennä ajatuksiaan säännöllisin välein.
        En silti pidä itseäni parempana kuin muut.Siitä on vaivaa kyllä enemmän kuin hyötyä.


      • jenna

        toivottavasti se ei toteudu!
        mulla on sellainen vaisto että jos joku kahtoo
        mua mä heti vaistoan että joku seuraa mua tai
        jos joku seisoo mun takana ja vaikka katsoo mua
        seläntakaa,mä jotenkin vaistoan sen ja käännyn katsomaan..


      • masa

        Moi Nadia
        voisitko lähettää mailia mulle että millaisia noi sun unet maailmanlopusta on? näin ite kanssa sellaisen unen ja en ole koskaan nähnyt niin selvää unta ja se rupes pelottaa. Unesta on pari kuukautta...mun maili [email protected]


    • Ahventyttö

      Onhan mulla ainkin sellainen kyky (jos se lasketaan) että pystyn havaitsemaan muut kalat ympärilläni. siis tunnistan ketkä ovat horoskoopilta kaloja. tulee sellanen tunne että toi ihminen on varmaan mukava ja ymmärtää mua... enneunia on ollut mutta ne on olleet todellakin vaikeaselkoisia!! mutta kalat tunnistan.

      • Kalatar

        Jos Kala merkkisellä on toinen merkki Kauris, Kaksonen, tai Kalat ovat tälläiset Kalat ylitse muiden. Heillä on voimakas kyky jo pienestä lapsesta saakka. He pystyvät lopulta vaikka mihin.
        Muut kalat ovat hiukan laiskempia näissä seikoissa heille on epänormaalia olla yliaistillinen. Mutta näille joista jo kerroin ovat todella herkkiä havaitsemaan asiat kuin asiat. He näkevät, kuulevat ja vainuavat kaiken heitä ei voi pettää. He ovat usein puheliaita ja itsestään huolen pitäviä.


      • myös kalatar
        Kalatar kirjoitti:

        Jos Kala merkkisellä on toinen merkki Kauris, Kaksonen, tai Kalat ovat tälläiset Kalat ylitse muiden. Heillä on voimakas kyky jo pienestä lapsesta saakka. He pystyvät lopulta vaikka mihin.
        Muut kalat ovat hiukan laiskempia näissä seikoissa heille on epänormaalia olla yliaistillinen. Mutta näille joista jo kerroin ovat todella herkkiä havaitsemaan asiat kuin asiat. He näkevät, kuulevat ja vainuavat kaiken heitä ei voi pettää. He ovat usein puheliaita ja itsestään huolen pitäviä.

        nii..siis nouseva vai kuumerkki?


      • Kalatar
        myös kalatar kirjoitti:

        nii..siis nouseva vai kuumerkki?

        Jos olet syntynyt esimerkiksi 1910 3/9 OLET Kalat-Kaloissa


      • kalat
        Kalatar kirjoitti:

        Jos olet syntynyt esimerkiksi 1910 3/9 OLET Kalat-Kaloissa

        Olen syntynyt 10.3.1983. Mikä on nouseva merkkini?


      • Kalatar
        kalat kirjoitti:

        Olen syntynyt 10.3.1983. Mikä on nouseva merkkini?

        1983 03/10- Kalat- Vesimies alkaen klo 01,31
        1984 03/10- Kalat - Rapu
        1985 03/10 Kalat - Skorppiooni
        1986 03/10 Kalat - Kala
        1987 03/10 Kalat - Leijona alkaen klo22.55 ennen rapu
        1988 03/10 Kalat - Jousimies
        1989 03/10 Kalat - Härkä alkaen klo 10.26 ennen Oinas
        1990 03/10 Kalat - Neitsyt


    • Säynävä

      Edellisiä elämiä on näkynyt, muutama enneuni, joitakin poltergeisteja ja haamuja on koettu/nähty.

      Rajatiede yms. on ollut ykkösharrastuksena palleroisesta lähtien!

    • Fisu

      kaikkea on ollut. Pienenä piirsin tulevia juttuja. Esim. Vanhemmmat kielsivät piirtämästä käärmeitä, sillä niitä aina kummasti ilmestyi pihapiiriin samanaikaisesti.
      Harvoin näen unia, mutta ne ovat sitäkin selkeämpiä ja ovat käyneet toteen.
      Nykyään tulee voimakas ajatus väkisin päähän eikä sitä voi estää, pelottaa vaan kun ajatukset ovat käyneet toteen.
      Täytyypi vaan oppia elämään tämän kanssa.
      Onneksi tämä ei ole joka päiväistä.

    • myös kalatar

      ehkä olen huomannut ehkä en..joitain hassuja yhteensattumia on tapahtunut..joskus tunnistan toisten horoskooppimerkit,eri merkkejä kuin kalat..kauriit,skorpionit..
      ja sitten on aikoinaan tapahtunut yksi hassu juttu jota en voi unohtaa..ajattelin eri paikassa yhtä asiaa joka tapahtui toisessa paikassa sillä hetkellä,oli niin hätkähdyttävä kokemus että en voi unohtaa..koska yksityiskohdat olivat mukana hommassa tosi tarkasti..sitten ystäväni lukevat minun ajatuksiani..(eiks se pitäis olla toisinpäin) =)
      ja..olen nähnyt enneunia..ahdistavista asioista mutta aika hämärästi kylläkin..mutta tunnistanut kun ne ovat tapahtuneet..mutta en silti usko uniini,koska unet tulevat suurimmaksi osaksi alitajunnasta..vaikka äitini ja kaverini (oinaita) ovatkin nähneet enneunia,hätkähdyttäviä sellaisia.
      en siis oikein tiedä mihin uskoa..mutta ei tämä maailma ihan näin käsinkosketeltavissa kuitenkaan ole.kartallani ei ole kaurista..

    • Pikkufisu

      Mie unissain nään tapahtumia mitä tulee tapahtumaan ihan totta. Tai sit jos opetta alkaa sanoa jotain niin ymmärrän miks se sanoo sen ja mitä se aikoo sanoa seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Täällä yksi. Näen kaiken. Eipä moni näitä juttuja usko. Avaudun vain ihmisille jotka todella ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe