4 Emmaa!!!
Miltäs nyt tuntuu, mahtaa taas sattua. Tehkää vaan sitä AITOA autotalli/kapina/angsti-hiphoppia, jota edes kaverinne ei kestä kuunnella.
Vaan ei taida teillä edes kavereita olla, yksinänne nylkytätte ja aitoa kamaa teette.
Kaikki teille nauraa, luuserit =)
sattuuko nyt =)))
2
266
Vastaukset
- ArchHereticAngelo
onhan se näin..kyllä potuttaa...mutta! Ei hätää eikä pelkoa!..sillä vitut me välitetään. Ite olen musiikkia (juuri tuota "masentavaa" amis-grind-black-the-world-is-gonna-end-just-right-about-now-core-shit-evil-satan-metallia) soitellut jo hyvän aikaa, mutta ilman mitään kompensaatiota. Miksi? koska sitä ei tehdä RAHAN ja TUNNUSTUKSEN takia (kokonaan ainakaan, häpeä sille joka niin tekee), vaan sen takia, että siitä saisi ITSE jotain irti. Siis rakkaudesta musiikkiin itseensä. Jokainen valitsee itse tyylinsä, ja harjoittaa sitä miten parhaaksi näkee. Sitten on olemassa näitä, jotka myyvät persoonallisuutensa pois, saadakseen rahaa (esim. Idols ilmiö, Pg, Gimmel), ja ryhtyvät levy-yhtiöiden orjiksi.
Pg:ssä katsos väin hairitsee se, että oikeasti, ei se osaa kirjoittaa. Parempaa riimiä, jossa on sisältöä löytyy kyllä, ja puolihelpostikkin vielä.
kiitos- niin
ArchHereticAngelo puhuu asiaa, joten haista sinä feikkihanuri vaan vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940