Vesimiesnaisen outo käytös

....

Olin viikonloppuna viihteellä poikaystäväni ja hänen ystävien ja veljensä kanssa. Mukana oli myös poikaystäväni veljen tyttöystävä. Aiemmin päivällä olin jo tutustunut häneen, emme tunteneet alustavasti. Hän vaikutti ihan mukavalta ja tulin hänen kanssaan toimeen. Mutta illalla baarissa hän käyttäytyi aika erikoisesti. Alku illasta, aivan kuin hän olisi antanut suukon poikaystäväni kaulalle, josta tietenkin näpäytin häntä et mitä se oli. Hän sanoi "Vain ystävänä" myöhemmin illalla jos hän sanoi jotain poikaystävälleni tarttui tätä samalla kaulasta. Tuo on sinäänsä ymmärrettävää, että otti tukea, mutta tämä suukko kaulalle? Poikaystäväni sanoi, kun sanoin tästä ettei hän muista sellaista, se tyttö taisi vain sanoa jotain lyhyesti. Miksi sitten siitä mainitessani hänelle hän sanoi "vain ystävänä" jos oli vain sanonut jotain? Hassua tässä on se, että minä ja tämä poikaystäväni veljen kumppani olemme molemmat vesimiehiä. Minä en todellakaan käyttäytyisi niin. En tiedä, oliko alkoholilla sitten ehkä osuutta häneen outoon käytökseen, mutta en voi ymmärtää sellaista käytöstä. Mielestäni hänen suhteensa on muutenkin erikoinen, hän on seurustellut n.6vuotta ja sinä iltana jäi juhlimaan kun hänen miehensä lähti jo kotiin. No ei kai siinä mitään. Mutta mitä oli hänen käytös minun poikaystävää kohtaan?! Mimmi on varattu!! En oikein jaksa uskoa ettäkö kyse olisi ollut jostain lyhyesti sanotusta, se näytti aivan suukolta kaulalle. Ja jos näin ei ollut, miksi hän sanoi minulle sen jälkeen "vain ystävänä Valaisisiko joku tätä minulle, kiitos!!

14

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Poikaystäväni ei kuitenkaan reagoinut hänen käytökseensä, joten ei tässä ole hätää :) Ja tiedän kyllä, että poikaystäväni rakastaa vain ja ainoastaan minua. Mutta ärsyttäähän se, kun mimmi on kuitenkin varattu mutta käyttäytyy sillä tavalla ja vieläpä varattua kohtaan.

• vanha lehmä

Peli on alkanut! Se narttu taistelee Sinua vastaan ja ukkos on välikappale. Usko minua!

• Mariariika

"Mutta ärsyttäähän se, kun mimmi on kuitenkin varattu mutta käyttäytyy sillä tavalla ja vieläpä varattua kohtaan. " no eipä sitä nyt ainakaan vapaata kohtaan kannata tuolla tavalla käyttäytyä. vois ottaa vaikka flirttinä. mutta toisaalta voihan ystävätkin flirttailla.. Jos ite oisin 6 vuotta seurustellut jonkun kanssa niin voisihan sitä antaa vaikka suukon poskelle. onhan se vähä kun oma pikku- tai isoveli sitten..

• ....
        Mariariika kirjoitti:

"Mutta ärsyttäähän se, kun mimmi on kuitenkin varattu mutta käyttäytyy sillä tavalla ja vieläpä varattua kohtaan. " no eipä sitä nyt ainakaan vapaata kohtaan kannata tuolla tavalla käyttäytyä. vois ottaa vaikka flirttinä. mutta toisaalta voihan ystävätkin flirttailla.. Jos ite oisin 6 vuotta seurustellut jonkun kanssa niin voisihan sitä antaa vaikka suukon poskelle. onhan se vähä kun oma pikku- tai isoveli sitten..

"jos ite olisin 6 vuotta seurustellut jonkun kanssa niin voisihan sitä antaa vaikka suukon poskelle" Tarkotit kai nyt miten tuo koko juttu meni, eli tää mimmi antoi suukon minun poikaystävälle, oman kumppaninsa veljelle. Ja ensimmäiselle, meinasitko että se yrittää saada miun miehen itselleen vai? En tiedä oliko se sitten humalakäytöstä vai mistä oli kyse, mutta poikaystäväni ei sentään reagoinut siihen. Myöhemmin tosin, kun otin asian puheeksi poikaystäväni kanssa, hän puolusti tätä mimmiä että se luultavasti sanoi vain jotain lyhyesti. Tää kyseinen naishenkilö oli puhunut minulle poikaystävästäni kuitenkin asioita jotka ovat hänestä huonoja ja paremminkin ehkä ylisti omaansa. Eli ei kai tässä nyt joku iskuyritys ole menossa. Ja he ovat tunteneet sen ajan mitä tämä mimmi on seurustellut poikaystäväni veljen kanssa. Että kai se jo olisi jotain tehnyt ennen kuin minä astuin kuvioihin. Enhän tosin tiedä, jos oikeasti yrittää, mutta mietin siltä pohjalta, kun kuitenkin tuntevat toisensa jo pitkältä ajalta, että kai tuo olisi jo sinä aikana yrittänyt. Ja kun tämä mimmi on selvänä, hän ei ole sellainen poikaystävääni kohtaan, että yrittäisi sitä iskeä. Että mitähän on meneillään, tajuaisi nyt hyvänen aika että me seurustellaan tosissaan eikä hänellä ole asiaa meidän väliin!! P.S. Vesimies siis olen minäkin, enkä todellakaan tuollainen.

• Mariariika
        .... kirjoitti:

"jos ite olisin 6 vuotta seurustellut jonkun kanssa niin voisihan sitä antaa vaikka suukon poskelle" Tarkotit kai nyt miten tuo koko juttu meni, eli tää mimmi antoi suukon minun poikaystävälle, oman kumppaninsa veljelle. Ja ensimmäiselle, meinasitko että se yrittää saada miun miehen itselleen vai? En tiedä oliko se sitten humalakäytöstä vai mistä oli kyse, mutta poikaystäväni ei sentään reagoinut siihen. Myöhemmin tosin, kun otin asian puheeksi poikaystäväni kanssa, hän puolusti tätä mimmiä että se luultavasti sanoi vain jotain lyhyesti. Tää kyseinen naishenkilö oli puhunut minulle poikaystävästäni kuitenkin asioita jotka ovat hänestä huonoja ja paremminkin ehkä ylisti omaansa. Eli ei kai tässä nyt joku iskuyritys ole menossa. Ja he ovat tunteneet sen ajan mitä tämä mimmi on seurustellut poikaystäväni veljen kanssa. Että kai se jo olisi jotain tehnyt ennen kuin minä astuin kuvioihin. Enhän tosin tiedä, jos oikeasti yrittää, mutta mietin siltä pohjalta, kun kuitenkin tuntevat toisensa jo pitkältä ajalta, että kai tuo olisi jo sinä aikana yrittänyt. Ja kun tämä mimmi on selvänä, hän ei ole sellainen poikaystävääni kohtaan, että yrittäisi sitä iskeä. Että mitähän on meneillään, tajuaisi nyt hyvänen aika että me seurustellaan tosissaan eikä hänellä ole asiaa meidän väliin!! P.S. Vesimies siis olen minäkin, enkä todellakaan tuollainen.

niin siis sitä juuri tarkoitin että jos kuus vuotta on tuntenut poikaystävänsä pikkuveljen niin kai siinä alkaa itsellekkin tulla semmosia sisarellisia tunteita että voi nipistää poskesta tai antaa pusun.. vähä vaikka kiusata poikaa kun se on tykkää jostain tytöstä.. humalassa sitä ei välttämättä tajua että se menee överiksi

• Pisike (vesinainen)

Uskon, että hiuijaat, aiheen aloittaja, sry. Vesimiesnaisena sinun ei tarvitsisi kysyä mitä tän likan käytös merkitsi. Kysyit kumminkin ja nostit haloon... Tuntuu, että teeskentelet olevasi veskari (mutta se asia ei kuulukaan minulle) ja sinua askarruttaa kysymys onko aihetta olla mustasukkainen: kukaan ei ole pöllimässä sinulta poikaystävää, vain humalaista kokeilua. Plääh, typerä koko aihe

• ....

Kylläpä vaan minäkin olen vesimies mutta sen likan käytös oli uutta. Myös yksi ystäväni on vesimies eikä hänkään käyttäydy noin. Meitä on sitten monenlaisia ja humalakäytöstä joo :)

• vanha lehmä

Jos olet sitä mieltä, että narttu vie kollin äänestä K (kyllä), mutta jos olet sitä mieltä, että se oli ystävyyttä. äänestä E (ei). Vanhan lehmä äänestää K.

• ....

Toisilla menevän huonosti kun tekstien laatu on tuollaista.

• vanha lehmä
        .... kirjoitti:

Toisilla menevän huonosti kun tekstien laatu on tuollaista.

Sanon kuten paavo väyrynen sanoi. Minä en toivo, vaan kerron miten asia on. Olen aaapeen puolella. Voimia hänelle!

• vanha lehmä kirjoitti:

Sanon kuten paavo väyrynen sanoi. Minä en toivo, vaan kerron miten asia on. Olen aaapeen puolella. Voimia hänelle!

Olipas napakymppiin osuva kuvaus vesimiehestä ! itse ole vesimiesnainen ja allekirjoitan kuvauksesi täysin. Haluaisin Printata sen itselleni ja muille ovatko samaa mieltä joten voitko pistää kuvausen uudelleen, olisin suuresti ilahtunut :)

• vanha lehmä
        Masalin kirjoitti:

Olipas napakymppiin osuva kuvaus vesimiehestä ! itse ole vesimiesnainen ja allekirjoitan kuvauksesi täysin. Haluaisin Printata sen itselleni ja muille ovatko samaa mieltä joten voitko pistää kuvausen uudelleen, olisin suuresti ilahtunut :)

Mitä tarkoitat tuolla kuvauksella vesimiehestä? Ehkä olen löytänyt vain sen jostakin itsekin. Mutta toisaalta vanha lehmä on ollut hyvin lähellä veskarinaista jo kiljoona, anteeks' 3 vuosikymmentä. Mutta tarkennapa vielä. Ei kai vaan se olut sitä "uniluotoa"?

• ....

Turhaan mie olin huolissani, ihan mukava se oli nyt viime viikonlopun. Kunhan humalassa käyttäytyy eri tavalla, niin se oli taaskin pitämässä kaulasta kiinni mut mie tiedän miksi. Ja ku ei miun mies ole mihinkään menossa niin turhaan sillon hermostuin :) No mutta, meitä vesimiehiä on sitten monenlaisia- edelleen, mie en käyttäydy humalassa samoin.

• minulle kuulu

Mutta oletko mahdollisesti ajatellut, että heillä olisi voinut olla jotain sutinaa ENNEN sinun kuvioihin tuloa? Jos veli ei ole aina matkassa ja toinen veli on, niin veljekset kun ilvekset. En nyt muista, että onko se sinun miehesikin vesimies, mutta joku valehtelee kumminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe