Eikös Anna seurustellut Idolsin aikana sen ulkomaalasien kanssa?Yhdestettiinhän hänet Nisseenkin.Jätti sen poikaystävänsä ja hyppäsi heti uuden syliin.Ei voi kun sanoa että ONNEA sille uudelle,tulet tarvitsemaan sitä vielä.
Historia toistaa itseään
5
605
Vastaukset
- huolet
julkkiksen seurustelusuhteet, ei jestas!
- tiedetään jo
Poppari Anna Abreu ei ole jäänyt suremaan eroaan Panu Larnoksesta. Anna kirjoittaa blogissaan löytäneensä jo uuden rakkauden. http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/867001?abreu_anna
Onpas Annasta kamala kuva, näyttää paljon ikäistään vanhemmalta eikä lainkaan 18-vuotiaalta nuorelta naiselta.
- Annalla
************* kirjoitti:
Onpas Annasta kamala kuva, näyttää paljon ikäistään vanhemmalta eikä lainkaan 18-vuotiaalta nuorelta naiselta.
tekee ihan pellen näköiseksi, vaikka meikin pitäis kaunistaa Annan tavallista naamaa.
- rakastuikin
kyllä mullakin tuli tippa linssiin Wilson Kirwan asenteen takia :) Ihanaa Anna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011