Rakkauden löytää vielä tahtoisin, siivoan tunnepöytää mielin murheisin. Tule luoksein Sinä syliini jää mun, onnellinen minä oisin kanssas sun. Etpä luoksein palaa kai muistoihisi jäin, ilta yötä halaa oot siinä ystäväin. Pidät kädestäni poistat ikävää, olet lähelläni mua vähän itkettää. Tiedän että toistuu haavekuva tää, uni kun tuo poistuu pelkkä kipu jää. Silti joka ilta sua odotan, unen laitamilta saan käden halaavan.
Unikuvat lohduttaa
10
437
Vastaukset
Voi miten onkaa itkuista tietä, kun olis sydän ollu valmis - rakastamaan Seki tie on vaan pitäny käydä, taipua elämän edessä - riisutuks asti halausm runos kuin minunki laula josta ei kyyneleet puuttunnu. "Unikuvat lohduttaa" -JA - rakentaa niin uskomatonta rakkauden tupaa - johon mielestäin kokee on - lupaa. Voii eihän nyt minun pitäny alkaa anteeks minussa näköjään elää vielä, - laulu - Rakkaudella läsnä tässä ..Liisa
ainoa keino ruokkia kaipaavaa sydäntä, rakentaa tunnesiltoja ja puuttuvaa läheisyyttä. Vaikka se kaikki on särkyvää silti ne, palaavat aina uudestaan rakkauden haavoittamille pitkospuille. Kiitos Sinulle hellästä palautteestasi. Iloa päiviisi.
- mies-v57
Kuitenkin joku minussa sanoo: ikävöi häntä. Anna itkun tulla ja kaipuun työntyä esiin. Alakulon ryöstäytyä näkyville. Anna vain! Jonain päivänä olet surrut ja ei ole enää nälkä. Kyyneleet ovat vuotaneet, ei ole enää jano. Olet kylläinen ja uupunut. Olet taistellut itsesi tuskan lävitse, kipujen kautta, vapauteen! Olet vapaa ja voit kantaa ikäväsi muistoja sylissä. Olet vahvistunut. Oli, se oli Rakkautta ja vieläkin sen maku tuntuu ja lämpö johtaa. Ja iholla hänen kosketus vielä viipyy. Suussa maku. Rakkauden. Nyt on jano elämää ja olen nälkäinen Rakastumaan. Uudestaan. http://www.youtube.com/watch?v=Stuneblex3E Kiitos runostasi. Kaipuu ja ikävä on tapa puhdistaa pöytä menneestä ja valmistautua uuteen. Valmistaa oma syli ja sydän Hänelle, joka odottaa jossain. Kuka on ollut, hän jää sisälle ja sielun seinämille. Hiljaa kuiskaaviksi muistoiksi. Illan lempeiksi varjoiksi, unen kynnyksellä. Erittäin koskettava ja riipaiseva Rakkausrunosi. Herkän mielen ja suuren sydämen käsialaa, jota lukee käsi sydämellä. Todella hienoa tekstiä ja säkeitä, joissa tuntui eletty elämä ja kokemukset. Todella hieno Runosi! Voimia ja kannustusta iltaasi hyvä Ystävä.
muistoissa hellänä hetkeksi luokseen antaen voimaa ja lohtua menetetyn uudelleen arvioimisessa. Muistot hoitaa omalla tavallaan sielun herkkiä, haavoja,ihminen kuin huijaa itseään parantumaan tätä kautta,muistoja kun ei voi kukaan enään viedä. Kiitos Sinulle taas viis seiska herkästä ja osuvasta palautteestasi lempeillä sanoillasi,jotka kuvaavat täydellisesti runoni kokonaisuutta ja sitä tunnelmaa jonka olen halunnut tuoda esille. Valoa ja iloa jokaiseen päivääsi YSTÄVÄNI.
- lindalinda1
se on usein unissamme, mutta kukapa muu sen osai- sikaan pukea tällaiseen muotoon kuin Sinä. Runosi puhuu sen, kuinka kaipaus koskettaa ja silmät kostuu kyynelistä. Pelkkä toivominen ei kuitenkaan riitä, siihen tarvitaan paljon muutakin, että unikuvat muuttuisivat todeksi. Jokailtainen odotuksesi ja muistojesi kirjo on kaunis kokonaisuus - kiitos.
loppuisivat ihmisiltä niin itkevien määrä olisi todella suuri, ja pieni se joukko jotka hymyillen kulkisivat tietään. Unikuvat ovat myös jonkinlainen lohduttaja joka auttaa myös, omallalaillaan. Kiitos Sinulle linda palautteestasi ja mielenlämpöisiä kesäpäiviä. J
- tuo viimeinen:
...joka ilta sua odotan, unen laitamilta saan käden halaavan." Vielä kun sen voisi muuttaa todeksi. Kiitos runostasi ♥
kivasta palautteestasi. Valitettavasti on niin monta unelmaa jotka eivät toteudu. Toivon kuitenkin sydämestäni että Sinun unelmasi toteutuisivat. Hyvää tulevaa vappua Sinulle.
- runo64-1
...saan jälleen rakastaa kun koko pitkän päivän odotin yön lempeää syliä mutta aamu kalpea sinut aina vie ja pitkän päivän eteen toimittaa taas ... yötä odottamaan. kaipuun koskettavia säveliä on runosi täynnä mutta hyvimpä luot kivulle sen sanat. hyvä halausm !!!
kauniista sanoistasi. Haaveille on niin helppo rakentaa. Haavelinnat hajoaa kuitenkin aina lopulta,silti ne eheyttävät usein sisältä rikki mennyttä ihmistä. Valoa Sinulle päivääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157