Rakkauden löytää
vielä tahtoisin,
siivoan tunnepöytää
mielin murheisin.
Tule luoksein Sinä
syliini jää mun,
onnellinen minä
oisin kanssas sun.
Etpä luoksein palaa
kai muistoihisi jäin,
ilta yötä halaa
oot siinä ystäväin.
Pidät kädestäni
poistat ikävää,
olet lähelläni
mua vähän itkettää.
Tiedän että toistuu
haavekuva tää,
uni kun tuo poistuu
pelkkä kipu jää.
Silti joka ilta
sua odotan,
unen laitamilta
saan käden halaavan.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 10
Vanhimmat
Voi miten onkaa itkuista tietä, kun olis sydän ollu valmis - rakastamaan Seki tie on vaan pitäny käydä, taipua elämän edessä - riisutuks asti halausm runos kuin minunki laula josta ei kyyneleet puuttunnu. "Unikuvat lohduttaa" -JA - rakentaa niin uskomatonta rakkauden tupaa - johon mielestäin kokee on - lupaa. Voii eihän nyt minun pitäny alkaa anteeks minussa näköjään elää vielä, - laulu - Rakkaudella läsnä tässä ..Liisa
ainoa keino ruokkia kaipaavaa sydäntä, rakentaa tunnesiltoja ja puuttuvaa läheisyyttä. Vaikka se kaikki on särkyvää silti ne, palaavat aina uudestaan rakkauden haavoittamille pitkospuille. Kiitos Sinulle hellästä palautteestasi. Iloa päiviisi.
Kuitenkin joku minussa sanoo: ikävöi häntä. Anna itkun tulla ja kaipuun työntyä esiin. Alakulon ryöstäytyä näkyville. Anna vain! Jonain päivänä olet surrut ja ei ole enää nälkä. Kyyneleet ovat vuotaneet, ei ole enää jano. Olet kylläinen ja uupunut. Olet taistellut itsesi tuskan lävitse, kipujen kautta, vapauteen! Olet vapaa ja voit kantaa ikäväsi muistoja sylissä. Olet vahvistunut. Oli, se oli Rakkautta ja vieläkin sen maku tuntuu ja lämpö johtaa. Ja iholla hänen kosketus vielä viipyy. Suussa maku. Rakkauden. Nyt on jano elämää ja olen nälkäinen Rakastumaan. Uudestaan. http://www.youtube.com/watch?v=Stuneblex3E Kiitos runostasi. Kaipuu ja ikävä on tapa puhdistaa pöytä menneestä ja valmistautua uuteen. Valmistaa oma syli ja sydän Hänelle, joka odottaa jossain. Kuka on ollut, hän jää sisälle ja sielun seinämille. Hiljaa kuiskaaviksi muistoiksi. Illan lempeiksi varjoiksi, unen kynnyksellä. Erittäin koskettava ja riipaiseva Rakkausrunosi. Herkän mielen ja suuren sydämen käsialaa, jota lukee käsi sydämellä. Todella hienoa tekstiä ja säkeitä, joissa tuntui eletty elämä ja kokemukset. Todella hieno Runosi! Voimia ja kannustusta iltaasi hyvä Ystävä.
muistoissa hellänä hetkeksi luokseen antaen voimaa ja lohtua menetetyn uudelleen arvioimisessa. Muistot hoitaa omalla tavallaan sielun herkkiä, haavoja,ihminen kuin huijaa itseään parantumaan tätä kautta,muistoja kun ei voi kukaan enään viedä. Kiitos Sinulle taas viis seiska herkästä ja osuvasta palautteestasi lempeillä sanoillasi,jotka kuvaavat täydellisesti runoni kokonaisuutta ja sitä tunnelmaa jonka olen halunnut tuoda esille. Valoa ja iloa jokaiseen päivääsi YSTÄVÄNI.
se on usein unissamme, mutta kukapa muu sen osai- sikaan pukea tällaiseen muotoon kuin Sinä. Runosi puhuu sen, kuinka kaipaus koskettaa ja silmät kostuu kyynelistä. Pelkkä toivominen ei kuitenkaan riitä, siihen tarvitaan paljon muutakin, että unikuvat muuttuisivat todeksi. Jokailtainen odotuksesi ja muistojesi kirjo on kaunis kokonaisuus - kiitos.
loppuisivat ihmisiltä niin itkevien määrä olisi todella suuri, ja pieni se joukko jotka hymyillen kulkisivat tietään. Unikuvat ovat myös jonkinlainen lohduttaja joka auttaa myös, omallalaillaan. Kiitos Sinulle linda palautteestasi ja mielenlämpöisiä kesäpäiviä. J
...joka ilta sua odotan, unen laitamilta saan käden halaavan." Vielä kun sen voisi muuttaa todeksi. Kiitos runostasi ♥
kivasta palautteestasi. Valitettavasti on niin monta unelmaa jotka eivät toteudu. Toivon kuitenkin sydämestäni että Sinun unelmasi toteutuisivat. Hyvää tulevaa vappua Sinulle.
...saan jälleen rakastaa kun koko pitkän päivän odotin yön lempeää syliä mutta aamu kalpea sinut aina vie ja pitkän päivän eteen toimittaa taas ... yötä odottamaan. kaipuun koskettavia säveliä on runosi täynnä mutta hyvimpä luot kivulle sen sanat. hyvä halausm !!!
kauniista sanoistasi. Haaveille on niin helppo rakentaa. Haavelinnat hajoaa kuitenkin aina lopulta,silti ne eheyttävät usein sisältä rikki mennyttä ihmistä. Valoa Sinulle päivääsi.