Minusta tuli huora

maksunainen

Vielä joitakin aikoja sitten en olisi uskonut, mutta niin minusta tuli kuin tulikin maksullinen. ´Äärimmäisen huono rahatilanne ja pakkosauma maksella laskuja tai muuten olisi tullut "konkurssi". Mistään muualta en olisi saanut rahaa niin nopeasti ja paljon. Yllättävän helppoa ja mukavaa puuhaa. Enimmäkseen miellyttäviä miehiä, joiden kanssa voisin panna muutenkin. Tapaaminen ja niks naks.. kiva poistua muutama satku laukussa. Ehkä en lopetakaan ihan pian.

114

25715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se käy

      Pääasia, että homma hoituu!

      • maksunainen

        Ajattelen myös, että parempi näin, kuin jäädä odottamaan että koko talous romahtaa ja elämä menee palasiksi. Lyhyessä ajassa olen jo pelastanut tilanteen ja pelkkiä hyviä muistoja on jäänyt jokaisesta tapaamisesta. Kivoja miehiä ja olen tyytyväinen, koska heidän ansiotaan on, että tilanne on nyt hyvä.


      • dfhedrhe
        maksunainen kirjoitti:

        Ajattelen myös, että parempi näin, kuin jäädä odottamaan että koko talous romahtaa ja elämä menee palasiksi. Lyhyessä ajassa olen jo pelastanut tilanteen ja pelkkiä hyviä muistoja on jäänyt jokaisesta tapaamisesta. Kivoja miehiä ja olen tyytyväinen, koska heidän ansiotaan on, että tilanne on nyt hyvä.

        Niin mistä noita asiakkaita löydät? Ja miten ilmoitat heille et hei olen huora ja maksaa näin ja näin paljon, miten olisi? :D Itse olen monesti miettinyt että se voisi olla ihan kiva rahanlähde silloin tällöin, mutta en vaan tiedä että miten semmoistaki sitten jolleki ehdottaa!


    • uKKOMIES

      auttaa, hädässä olevaa, mutta missä se olisi.

      • pakkaatko ensin?

        Vaimosi tuskin auttelee pakkaamisessa ja viikkaamisessa. Se on melkoisen nopea lähtö.


      • miksei kelpaa
        pakkaatko ensin? kirjoitti:

        Vaimosi tuskin auttelee pakkaamisessa ja viikkaamisessa. Se on melkoisen nopea lähtö.

        Ei vanhoilla arvottomilla akoilla ole mitään kiireitä pariuhdeasioissa.


      • Ällintälli
        miksei kelpaa kirjoitti:

        Ei vanhoilla arvottomilla akoilla ole mitään kiireitä pariuhdeasioissa.

        Siinähä vonkuvat samaa virttä hautaan asti. Onneks on muuten iloluontoisiakin iäkkäitä, jolle kulli maistuu niin kauan kuin sokeri suussa sulaa.


      • ei tosiaankaan
        miksei kelpaa kirjoitti:

        Ei vanhoilla arvottomilla akoilla ole mitään kiireitä pariuhdeasioissa.

        Kyllä kypsille naisille nuorempi ori kelpaa, jopa etelän mies.Rahaakin on jo, asuntovelat on makseltu ja on aikaa ajatella itseään.Tämän markkinaraon etelän tummat miehet onkin löytäneet kiitettävästi.


      • tosimies sängyssä
        pakkaatko ensin? kirjoitti:

        Vaimosi tuskin auttelee pakkaamisessa ja viikkaamisessa. Se on melkoisen nopea lähtö.

        Kun eukko ei anna niin silloin menen antavalle naiselle. Se on täysin eukon oma vika. JOS OLET KATKERA JA FRIGIDI NIIN OTA ERO JA VAPAUTA MIEHESI SAAMAAN PILLUA SIELTÄ MISTÄ SITÄ SAA. Aviopuolisot erottaa muista vain sekstailu, jos se ei pelaa niin ei ole mitään yhdistävää. Minä olen sanonut eukolle nämä asiat.


    • suunnalla

      Missäs suunnalla vaikutat?

      • maksunainen

        Helsinki ja ympäristö... Tuskinpa täällä saa yhteystietoja vaihtaa?


      • missä ilmo
        maksunainen kirjoitti:

        Helsinki ja ympäristö... Tuskinpa täällä saa yhteystietoja vaihtaa?

        Ei ole sääntöjen vastaista kertoa miltä nettisivulta ilmoitus löytyy...


      • maksunainen
        missä ilmo kirjoitti:

        Ei ole sääntöjen vastaista kertoa miltä nettisivulta ilmoitus löytyy...

        ei sitä ole missään nettisivulla..


      • tuntuu olevan
        maksunainen kirjoitti:

        ei sitä ole missään nettisivulla..

        Feikki mikä feikki


      • w@v

        Anaali Anuna minut tunnetaan, olen erittäin kookas ja riski. Jaksan vaikka 40 illassa, imeä.


    • PerusVaimo

      Etkö lutka tiedä, että miesten rahat kuuluvat heidän vaimoilleenn ja perheelleen. Kuinka kehtaat viedä rahat toisten naisten aviomiehiltä. Raha sinulle, pois meiltä vaimoilta.

      • jatkoa piisaa

        Etteikö se lutka tiedä, että ukko viskataan sen takia ulos, pois perheestään ja kodistaan.Kelpaako ylileveä papparainen, joka maksaa elareita lapsistaan huoralle vaikka eteisen nurkkaan ?


      • :-) :-) :-)
        jatkoa piisaa kirjoitti:

        Etteikö se lutka tiedä, että ukko viskataan sen takia ulos, pois perheestään ja kodistaan.Kelpaako ylileveä papparainen, joka maksaa elareita lapsistaan huoralle vaikka eteisen nurkkaan ?

        Miksi se ylileveä papparainen sitten olisi kotona kelvannut, jos ei olisi puutteessaan olisi kastanut kullia muualla?


      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        ei kaikki miehet ole naimisissa, 20% väestä Suomessa on sinkkuja, yksinäisiä miehiä monta sataa tuhatta.


      • golfgti

        Mieti ensin, mitä kirjoitat!

        Ei huora niitä rahoja VIE! Kaukana siitä! Miehet ne rahat hänélle vievät.
        Mikä sitten saa miehen tekemään niin? Mieti sitäkin.


      • miehinen mies

        pidä miehes tyytyväisenä seksin suhteen ni ei tarvi tänne kirjoitella eikä miettiä koko asiaa!!! vai vaivaako? eiko seksisi mielytä miestäsi etkö ota hänen toiveita huomioon? päästä miehesi maksullisiin jos et itse häntä voi tyydyttää!!


      • ei miehen rahat

        Ei miehesi rahat ole sinun rahojasi. Sitä paitsi taidat olla frigi kun mies menee toisiin naisiin. katso itse eteesi annatko pillua tarpeeksi!


      • ihmettelen vaan

        Eikös se ole pikkuisen sillätavalla että kaikkien omat rahat kuuluu ihan itselleen? Toki on liittoja joissa on sovittu rahat yhteisiksi, mutta en ole kuullut koskaan persuparisuhteesta joissa toisen ihmisen rahat kuuluu toiselle? Toki sellaisiakin suhteita olen kuullut olevan olemassa, mutta ne onkin sitten enmpi siellä D/s puolella joissa muutenkin YHETEISESTÄ SOPIMUKSESTA toinen alistuu enemmän tai vähemmän toisen osapuolen tahtoon. Liekös teilläkin kyseisen kaltainen suhde? Ja jos on niin silloinhan asia on helppo ratkaista, ei kun ukolle vaan asioaan kuuluvaa rangaistusta kehiin. Jos taas suhteenne ei ole em kaltainen niin säälinpä vaan miestäsi joka joutunut kontrolli friikin epävarman naisen tossun alle. Eikä' oikeastaan hämmästyta että hän hakee lohtua jopa maksullisista naisista.


      • jjjjjjjjjjjj:lle
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        ei kaikki miehet ole naimisissa, 20% väestä Suomessa on sinkkuja, yksinäisiä miehiä monta sataa tuhatta.

        Suomalaisten miesten ja naisten väestörakenne 31.12.2007
        SIVIILISÄÄTY:
        Naimattomia miehiä 51,3 % väestöstä
        Naimattomia naisia 43,5 % väestöstä

        Naimattomat yht. 47,3%
        *Naimisissa yht. 37,6%
        *Eronneet ja lesket 15,1%

        *koskee rekisteröityjä parisuhteita


      • Ei kuulu rahat eukolle

        Mies tienaa rahaa. Eukon pitää ansaita ne makaamalla miehensä kanssa. Muuten ei raha tule eukolle. Eukot voivat olla katkeria ja frigidejä.


      • uudellamaata 45 %
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        ei kaikki miehet ole naimisissa, 20% väestä Suomessa on sinkkuja, yksinäisiä miehiä monta sataa tuhatta.

        OK siinä on tietystä sekä nuoria että vanhukisa


    • olisi uskonut

      mutta tosiaan näihin hommiin aloin. luojan kiitos kväöi että yksi asiakas on riaks bisnesmies, hän halusi alkaa "sponsorikseni" eli antaa kyllä rahaa kun vain tietää että vielä nähdään. Viimeksi kävimme vain kahvilla ja hän antoi 200 euroa. en tee muuten näitä hommia enää, on vain tämä vakiasiakas enää.

      • melin@_

        kuulostaa mielenkiintoiselta. Vinkkejä missä tapasit miehen?


    • melin@_

      Juuh mielestäni enemmän kuin ok asia jos itse tietäää mitä tekee. Olen itsekin ajatellut rahoittaa osan opinnoistani moisella, kunhan vain asiakkaita löydän. Kuinka paljon yleensä olet maksua pyytänyt? Eli kuinka kannattavaa? - tyttö 21v- ps. olis muutenkin kiva jutella jonkun kanssa jolla kokemusta

      • deitti-ilmoituksen perusteella

        eli siis vastasin hänen ilmoitukseen iha suoralla kysymyksellä, paljonko maksat. Minusta olisi kanssa mukava että olisi omapalsta meille "alan naisille"


      • Ei hakuammuntaa
        deitti-ilmoituksen perusteella kirjoitti:

        eli siis vastasin hänen ilmoitukseen iha suoralla kysymyksellä, paljonko maksat. Minusta olisi kanssa mukava että olisi omapalsta meille "alan naisille"

        Ilmotustekstissä ei Suomessa saa mainita, että kyseessä on maksuseksi, mutta aina voi käyttää sopivaa koodikieltä, esim. että etsii varakasta tai hyvin toimeen tulevaa herraseuraa... Kun joku potentiaalinen asiakas vastaa ilmotukseen, hänelle sitten kerrotaan mitä on tarjolla ja mihin hintaan.


      • koska oli muuten ensimmäinen
        Ei hakuammuntaa kirjoitti:

        Ilmotustekstissä ei Suomessa saa mainita, että kyseessä on maksuseksi, mutta aina voi käyttää sopivaa koodikieltä, esim. että etsii varakasta tai hyvin toimeen tulevaa herraseuraa... Kun joku potentiaalinen asiakas vastaa ilmotukseen, hänelle sitten kerrotaan mitä on tarjolla ja mihin hintaan.

        jolle edes vastasin?!!


      • niin ole hyvä
        koska oli muuten ensimmäinen kirjoitti:

        jolle edes vastasin?!!

        Fiksu pääsee vähemmällä


      • salosaari
        Ei hakuammuntaa kirjoitti:

        Ilmotustekstissä ei Suomessa saa mainita, että kyseessä on maksuseksi, mutta aina voi käyttää sopivaa koodikieltä, esim. että etsii varakasta tai hyvin toimeen tulevaa herraseuraa... Kun joku potentiaalinen asiakas vastaa ilmotukseen, hänelle sitten kerrotaan mitä on tarjolla ja mihin hintaan.

        Todellinen ammattini on pankkialalla siinä tuli tavara tutuksi,ja ehdotuksia sopivasti niin aloitin homman jo ajat sitten ja toimii hyvin asun omakotitalossa ja vielä on päivätyöni.
        R.lahti


    • Payback

      Tosin minulle ei ollut huono rahatilanne eikä se ollut syy aloittaa olemista prostituoituna. Mä vain huomasin, että jätkuva uusien miesten etsiminen oli turhauttavaa eli mä jouduin itse tekemään sen koko hakutyön. Niinpä mä aloin ensin ilmoittelemaan ilman kuvaa ihan kontaktien ssamiseen ja sitten luomaan kontakteja muilla tavoin ja niin mä huomasin, että asiakaskuntaa oli tyrkyllä ihan tarpeeksi. Naista haluavia miehiä löytyi ja he halusivat maksaa siitä saamastaan seksuaalisesta nautinnosta minun kanssani. Mä sain heiltä huomiota ja seksiä ja rahaa, joka olikin paljon parempi asia kuin antaa niille miehille seksiä ilmaiseksi. Mä sain niin paljon lisäansiota, että mä olin rahan takia lopulta useita vuosia prostituoituna tai enimmäkseen seuralaisena. Illallisilla, eri tapaamisissa ja yksityistilaisuuksissa ja myös monilla ulkomaan matkoilla. Nyt mä olen ollut olematta prostituoituna jo toista vuotta, muutamaa säännöllistä kuukausista tapaamista lukuunoattmatta. Ja vain siksi, koska rahakkaat seurapiirit kiinnostavat minua yhä. Ja mä löysin sitä kautta ihanan ja varakkaan miehen, joka haluaa minun kanssani naimisiin ja perustaa perheen minun kanssani. Elämä hymyilee, joten niin se tekee myös sinulle ajan mukaan. Hyvää onnea sulle sun asiakaskuntasi kanssa!

      • Onnellinen mies

        Menin naimisiin prostituoidun kanssa 23 vuotta sitten. Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin. Onni kukoistaa edelleen, elämä mallillaan, lapset yliopistossa. Eikä seksikään ole kortilla, vaikka vähän erikoisempaakin haluaisi.


      • Näin yllä
        Onnellinen mies kirjoitti:

        Menin naimisiin prostituoidun kanssa 23 vuotta sitten. Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin. Onni kukoistaa edelleen, elämä mallillaan, lapset yliopistossa. Eikä seksikään ole kortilla, vaikka vähän erikoisempaakin haluaisi.

        Kovasti otti toisten onni palstapellen henkeen, kun piti oikein takoa kolme vastausta samaan asiaan eri nimimerkeillä...


      • Mies&munat
        Näin yllä kirjoitti:

        Kovasti otti toisten onni palstapellen henkeen, kun piti oikein takoa kolme vastausta samaan asiaan eri nimimerkeillä...

        nuo kolme edellä olevaa kommenttia. Olipa ne yhden tai useamman kirjoittamia. Täyttä asiaa!


      • kommentti!
        Mies&munat kirjoitti:

        nuo kolme edellä olevaa kommenttia. Olipa ne yhden tai useamman kirjoittamia. Täyttä asiaa!

        Palstapelle jaksaa!


      • Putosin tuolilta
        Onnellinen mies kirjoitti:

        Menin naimisiin prostituoidun kanssa 23 vuotta sitten. Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin. Onni kukoistaa edelleen, elämä mallillaan, lapset yliopistossa. Eikä seksikään ole kortilla, vaikka vähän erikoisempaakin haluaisi.

        "Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin." Akka huoraa ja aviomies on tyytyväinen tilanteeseen. Huh huh!!


      • sen että

        normaalit ihmiset eivät kirjota tänne vihaviestejä eivätkä hauku muita ihmisiä!


      • valitettavasti :(
        Putosin tuolilta kirjoitti:

        "Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin." Akka huoraa ja aviomies on tyytyväinen tilanteeseen. Huh huh!!

        kyllä sä jaksat kommentoida sitä vaikka kuinka monta kertaa vaikka kukaan muu ei kommentoi


      • Onnellinen mies
        Näin yllä kirjoitti:

        Kovasti otti toisten onni palstapellen henkeen, kun piti oikein takoa kolme vastausta samaan asiaan eri nimimerkeillä...

        Ei sen tarvitse iso vika olla, kun se on päässä ...:-).


      • Psykologi
        Onnellinen mies kirjoitti:

        Ei sen tarvitse iso vika olla, kun se on päässä ...:-).


      • niin että...

        Te ketkä olette maksullisia,miten saatte asiakkaita? Otatteko sen riskin että tutustutte netissä vaikkette loppujen lopuksi tiedä kuka hän on?

        Ovatko miehet aina maksaneetsen mitä ovat luvanneet?


      • olli k
        niin että... kirjoitti:

        Te ketkä olette maksullisia,miten saatte asiakkaita? Otatteko sen riskin että tutustutte netissä vaikkette loppujen lopuksi tiedä kuka hän on?

        Ovatko miehet aina maksaneetsen mitä ovat luvanneet?

        Hei.

        Käyn silloin tällöin maksullisella ja löydän heidät joko sihteeriopistosta tai seksitreffeiltä.

        Käypä sivuilla ja katso miten ilmoitus laitetaan sinne. Olen ymmärtänyt, että Sihteeriopisto on maksullinen ja Seksitreffit maksuton.

        Hintataso vaihtelee. Jos olet nuori, hoika ja normaalin näköinen (mitähän tuokin sitten tarkoittaa) kantasuomalainen, niin sopiva hinta voisi olla 120 €/ puoli tuntia.

        Sihteeriopistossa voi rekisteröityä ja sitä kautta osallistua keskusteluihin.


      • Vagiman
        Putosin tuolilta kirjoitti:

        "Vaimo jatkoi opintonsa loppuun ja on muissa töissä, mitä nyt joskus vaihtelun vuoksi joskus vähän tienaa pyllylläkin." Akka huoraa ja aviomies on tyytyväinen tilanteeseen. Huh huh!!

        Moikka. Niin valitettavaa kuin se onkin...tulisi naisen olla nykyään samaanaikaan viaton neitsyt valkoisissa hepeneissään ja samalla syntinen lutka joka jakaa pillua kaikissa asennoissa kenelle tahansa. Suomalainen,terve,rehellinen,aito nainen sen olla pitää.


      • yksilensi
        niin että... kirjoitti:

        Te ketkä olette maksullisia,miten saatte asiakkaita? Otatteko sen riskin että tutustutte netissä vaikkette loppujen lopuksi tiedä kuka hän on?

        Ovatko miehet aina maksaneetsen mitä ovat luvanneet?

        mulla ainakin on vaan hyviä kokemuksia!! kaikki miehet olleet mukavia,siistejä ja rahasta ei ole tarvinnut koskaan riidelllä tms. kaikkia miehiä yhdistää se että vaimo pihtaa ja aina lähetyssaarnaajaasento!! tai pimeässä peiton alla!! monia myös kiehtoo se että saa vierasta;) kun tienaa n. 400e päivässä ei oikein voi valittaa:)


      • yksilensi
        niin että... kirjoitti:

        Te ketkä olette maksullisia,miten saatte asiakkaita? Otatteko sen riskin että tutustutte netissä vaikkette loppujen lopuksi tiedä kuka hän on?

        Ovatko miehet aina maksaneetsen mitä ovat luvanneet?

        eri saiteilta niitä löytyy!! seksitreffit esim. ei koskaan ongelmaa rahan kassa jotkut maksaneet jopa enemmän kun sovittiin;) naiset voisi mennä itseensä ja miettiä miksi mies käy huorissa!! ainakin mulle on valitettu kuinka aina vaan lähetyssaarnaaja asento ja pim eässä peiton alla ja ei koskaan suuseksiä!!! sanoisin että vika löytyy useimmin sieltä kotoa!! ja miehet haluaa käyttää leuja enemmän kuin uskoinkan!!


    • häävi merkintä CV:ssä

      Jos joskus vielä haluat kunnon suhteeseen, niin voi olla että miehet vähän kattovat kieroon sun ammattejas

      • ja kirjottaa

        Eipä sitä seksityötä kenenkään CV:hen kirjoteta, kuten ei muitakaan duuneja, mitä ei itte viitti kirjottaa.

        Nainen voi aina sanoa CV:ssä olevan aukon syyksi, että eli rikkaan poikaystävän siivellä, mikä itse asiassa pitää paikkansakin..


    • Elämä_on_huoletonta

      Äärimmäisen huonoa rahatilannetta tuskin on, koska sossu/kela -systeemi korvaa vuokran ja antaa nykyiselläänkin noin 440€ toimeentulotukea sen jälkeen, kun vuokrat ja sähköt on maksettu.
      Mutta jos säkin haluat enemmän rahaa ja saada samalla sitä himoittua seksiä, niin silloin huoraaminen on ihan hyvä vaihtoehto.
      Nimittäin, sen avulla mä olen saanut jo itselleni hyvän RT-asunnon ja muuta aineellista mammonaa. Tosin mä olen ollut alalla jo vuodesta 2002, joten johan siinä ajassa on miehiä mun asunnoissa lapannut ja rahaa on mun tilille karttunut.

      Kannattaa siis ehdottomasti ajatella, että miten sitä systeemiä pyörittää. Eikä suostua alalla tarjolla oleviin "sutenööreihin". Heidän avullaan ei pääse niin nopeasti rahoihin kiinni, koska kulut on kovat heilläkin. :/

      • vain parhaimmat

        Jopa miljoonapalkkasilla lätkä- ja futispelaajilla on managerit, jotka hoittaa nitten raha-asiat ja ne voi keskittyä itse siihen pääasiaan.


    • Nwofrl

      Olemme kaikki huoria. On paljon pahempiakin asioita, kun maksullinen sekisi. ..

      • joku hyypiö

        ja eikös se ole jokaisen oma asia rupeeko huoraksi vai ei?

        Jos joku tykkää niin mikäs siinä.

        Mitä siitä sen enempää aihetta nostamaan?


    • huoratkivojaon

      Miten voi jollakulla mennä kieli niin takkuun, jos joku kertoo huoraamisestaan ettei selviä ajatuksesta ilman kallonkutistajaa :)

      Oon 40 mies ja mun mielestä huorat on ihan ammattilaisia kuin parturitkin joita on hyviä ja huonoja sekä hinnat vaihtelee. Seksityöläisen erottaa vain muista duunareista se ettei alalle voi ketään tuputtaa rahapulassa esim. sossun toimesta. Valinta pitää olla oma.

      Ehkä vielä 20 vuotta sitten olisin heitellyt vastaavia kommentteja/uteluita miltäs tuntuu jne. mutta sehän johtuu ihan kateudesta/kokemattomuudesta/kakaramaisuudesta :)

      Pääasia ettei huora häpee olla huora.. tuo on varmaan se tärkein pointti, eikös vaan tytöt? Jos tuota häpee niin ala on väärä, mun mielestä.

      • rahaton --

        olen itse ajatellut tätä alaa myöskin mut todella miten ihmeessä saan asiakkaita?..ja tiedoksi niille jotka arvostelevat tätä kyseistä "ammattia" se o jokasen oma asia mitä elämällään tekee ja jos joku on siitä valmis maksamaan ei se nii paha asia voi olla...te naiset jotka täällä haukutte ootte itte kapea katseisia ja teillä on ne miehet maksamassa laskunne ettei itse tarvi hieno helma persettä mihinkää siirtää..


      • ole..
        rahaton -- kirjoitti:

        olen itse ajatellut tätä alaa myöskin mut todella miten ihmeessä saan asiakkaita?..ja tiedoksi niille jotka arvostelevat tätä kyseistä "ammattia" se o jokasen oma asia mitä elämällään tekee ja jos joku on siitä valmis maksamaan ei se nii paha asia voi olla...te naiset jotka täällä haukutte ootte itte kapea katseisia ja teillä on ne miehet maksamassa laskunne ettei itse tarvi hieno helma persettä mihinkää siirtää..

        "kapea katseisuudesta" vaan ihan järjellä ajattelevista ihmisistä. Huoraaminen on ihmisarvoa alentavaa. Huorahan on yleisin haukkumanimikin, kun halutaan olla todella ilkeitä. Miksi sinä haluaisit olla se huora (halveksittu), kun joku toinen nainen on madonna (arvostettu). Suomessa koulutuskin on ilmaista, hanki itsellesi sellainen ammatti, jonka voi kertoa ihmisille julkisesti.


      • hienohelma.
        rahaton -- kirjoitti:

        olen itse ajatellut tätä alaa myöskin mut todella miten ihmeessä saan asiakkaita?..ja tiedoksi niille jotka arvostelevat tätä kyseistä "ammattia" se o jokasen oma asia mitä elämällään tekee ja jos joku on siitä valmis maksamaan ei se nii paha asia voi olla...te naiset jotka täällä haukutte ootte itte kapea katseisia ja teillä on ne miehet maksamassa laskunne ettei itse tarvi hieno helma persettä mihinkää siirtää..

        perse kyllä maksaa arvostetulla ammatillaan laskunsa.


    • Olin myös huor...

      Itseltänikin löytyy kokemusta huoraamisesta. Aikoinaan 93' kun muutin Helsinkiin lukioon oli rahatilanteeni melko heikko, lama oli iskenyt yrittäjäperheeseeni melko kovaa. Ensimmäisen vuoden pärjäilin vielä melko hyvin, mutta 94 perheeltäni ei enää irronnut käytännössä yhtään rahaa, eikä Kelan tuilla oikein pääkaupunkiseudulla pystynyt elämään. Rahaa oli pakko saada jostain, mutta 17 vuotiaan lukiolaistytön työmahdollisuudet olivat tuolloin melko heikot.

      Joten tein siis päätöksen palata takaisin kotiin ja suorittaa lukion loppuun kotipaikkakunnan pienessä maalaislukiossa, mutta sitten eräs ystävättäreni vihjasi että ei sitä ainakaan rahan takia kannata muuttaa kotiin takaisin. Ystävättäreni kertoi eräästä tuntemastaan n.30 vuotiaasta miehestä, joka voisi maksaa seksistä "muutaman" satasen. No, vähän aikaa tuota pohdittuani ja miehen myös tavattuani päätin suostua tuohon, sillä olihan tuota seksiä tullut ennekin harrastettua ja mies vaikutti myös mukavalta.

      Sain ensimmäisestä panosta 500 markkaa, joka tuona aikana oli 17 vuotiaalle tytölle hyvin suuri summa, ja kaikki se vain alle tunnin hommasta. Sovimme miehen kanssa myös jatkosta. Tämän pikku järjestelyn ansiosta onnistuin sitten suorittamaan lukion loppuun ja pääsinpä vielä yliopistoonkin opiskelemaan haluamaani alaa. Tämä kaikki johtui varmasti ennen kaikkea siitä olen ollut aina määrätietoinen ja minulla on halua menestyä, mutta kyllä tässä jälkeen päin on tullut mieleen myös se, että kyllä tuosta lukioaikaisesta "järjestelyistäni" tuon miehen kanssa oli myös paljon hyötyä. Huoraamisella saamieni rahojen turvin pystyin keskittymään opiskeluihini ja harrastuksiini, kun taas monet lukiotoverini riutuivat surkeissa työpaikoissa ja tekivät duunia opintojen kustannuksella.

      Liikesuhteeni tuohon mukavaan mieheen päättyi lukion jälkeen ja ajattelin, että minun ei enää tarvitse tuota "työtä" tehdä ja että saan yliopisto-opintojeni aikana jotain oikeaakin työtä. Mutta jo ensimmäisen opiskelu vuoteni kesällä olin rahaton ja yhä vailla työpaikkaa. Palaaminen huoraamiseen ei ollut helppoa, mutta koska opiskelijan täytyy maksaa vuokraa myös kesällä, niin pakkohan siinä oli jotain tehdä. Otin sitten yhteyttä tuohon lukio aikaiseen ystävättäreeni ja kyselin että oliko hänellä tietoa että missä tuo lukioaikainen "namusetäni" oli ja olisiko hän kiinnostunut jatkamaan suhdettamme. Ystävättäreni sanoi että hän ei ollut enää yhteydessä häneen, mutta hän suositteli minulla erästä toista mukavaksi kuvailemaansa miestä, joka oli kiinnostunut samanlaisesta järjestelystä.

      Olin puun ja kuoren välissä eikä minulla ollut paljoa valinnanvaraa joten suostui hänen tarjoukseensa. Parin ensimmäisen tapaamisemme jälkeen mies kyseli että olinko halukas tapaamaa myös paria hänen tuttavaansa. Ensi alkuun ajattelin että kyllä tämä yksi saa riittää, mutta koska rahaa ei koskaan ollut tarpeeksi, niin päätin sitten myös tavata kolme hänen kaveriaan, en toki yhtä aikaa... Toisen yliopisto vuoteni alussa pyöritin sitten neljää vakioasiakasta ja rahaa tuntui tulevan ovista ja ikkunoista. Jouluun mennessä olin saanut kerättyä rahaa niin paljon, että se olisi riittänyt koko loppu opintojeni ajaksi, mutta koska työ oli helppoa ja asiakkaat miellyttäviä, niin jatkoi huoraamista lähes opintojeni loppuun saakka. Neljästä vakioasiakkaasta kaksi jäi pois ajan myötä, mutta loppuja kahta palvelin yli kolme vuoden ajan.

      Kun opintoni olivat loppusuoralla ja sain 90-luvun lopun nousukauden siivittämänä työtä hyvin arvostetusta yrityksestä, niin lopetin huoraamisen lopullisesti.

      Nyt vielä yli 10 vuodenkin jälkeen en muistele tuota huorana oloa yhtään huonolla mielellä. Ilman sitä en olisi voinut suoriutua opinnoistani, enkä todellakaan olisi voinut elää opiskelijana sillä elintasolla. Mutta minulla kävi kuitenkin onni, asiakkaani olivat nuhteettomia perheellisiä miehiä, joiden kanssa ei tullut mitään ongelmia ja järjestelyt olivat rutiineja mielle kaikille vuosien ajan. Pidin jopa pientä "huorakirjaa", johon merkitsin aina seuraavan viikon "työajat". Tuo kirja on minulla yhä tallessa, mutta miehelleni en ole siitä kertonut, kuten en ole kertonut myöskään huorana olostani. Ainoa negatiivinen asia joka tulee tuosta opiskelijahuorana olostani mieleeni on se että en huoraamiseni takia kyennyt solmimaan yhtään normaalia seurustelusuhdetta mieheen opintojeni aikana. Mutta onneksi tämä muuttui opintojen jälkeen kun siirryin normaaliin työelämään.

      En siis ollut ihan tavallinen huora jolla oli satoja asiakkaista ja kymmenien tuhansien kk-tulot, vaan pyöritin muutamaa vakioasiasta, siten että sain opintoni ja elämiseni rahoitettua ja jäipä tuota opiskeluajalta rahaakin säästöön. Kuinka moni opiskelija voi sanoa samaa? Kyllä tuo pienimuotoinen huoraaminen on ihan hyvä juttu, ainakin niille joille homma sopii. Ei se huoraaminen ole (ainakaan henkisesti) niin helppoa kuin moni ajattelee. Mutta itse ainakin suosittelen tuota keinoa nuorille naisille opintojensa rahoittamiseen, kunhan sitä ei tee liika

      • mies-kyseleepi-kummia

        kun et kerro nykyiselle miehellesi taustaasi rehellisesti?

        varmaan "rulettia" lähtee tuota tunnustamaan mutta jos miehesi pitäisi tuota ok:na (varsinkin kuin kerroit sen) niin olisiko elämäsi parempaa?

        eikö tuo salaisuus paina "jos joskus se saisi tietää" tyyliin?


    • siivoojaksi,

      niin mäkin tein ja velat maksoin ja nyt on puhdas sielu rehellisestä työstä eikä maineeni oo menny.
      Toki jouduin tinkimään kaikesta ja aikaa otti, helve-in pitkiä päiviä raadoin mutta mulla onkin suomalaista sisua toisin kuin luntuilla.

      • Sillä siisti

        Kun imuroi rojut suullaan eikä firman Nilfiskillä, niin siitä saa 20-kertaisen liksan ja jää aikaa opiskeluunkin.


      • Jaska P.

        kunniallinen nainen, jota miehet arvostavat.

        Tsemppiä!


      • sekoilu jatkuu

        Aiempi "ihmisyys" on näköjään muuttunut "sisäiseksi kauneudeksi"...


      • penismies

        Mitäpä epärehellistä tai väärää on seksin myymisessä? Miksi hierontaa saa myydä mutta seksiä ei? Opettelepa ajattelemaan järjellä.


    • vaan toimi!

      Laman torjunnassa kaikki keinot ovat sallittuja!

    • Younius

      Ehdottomasti positiivinen asenne elämään. Mies maksaa aina seksistä tavalla tai toisella. Jos saat elämäs kuntoon niin aivan loistava juttu.

      Rumien ja vanhojen ämmien juttuja ei kannata ottaa vakavasti.

      Mutta älä myy liian halvalla äläkä muutu kyyniseksi ja valitettavasti se huono kokemuskin siellä vielä odottaa. Toisaalta suomipoika on aika easy tapaus.

    • saat asiakkaita

      minulla on vähän samanlainen tilanne rahan kanssa.Ilmoitatko jossain vai käytkö jossain saadaksesi asiakkaita?Olen nimittäin myös harkinnut samaa pelastaakseni talouteni, opiskelijalla kun ei meinaa riittää rahat, vaikka käyn töissäkin muualla.

    • Carla**

      Olen nuori, kaunis nainen ja itsekin ajatellut hankkia lisätienestiä samaisella tavalla..Mutta mistä aloittaa, mistä asiakkaita löytää ja kuinka hinnoitella "palvelut"? Vaikutat kokeneelta ja haluaisinki siksi kuulla henkilökohtaisia ohjeita sinulta, kuinka päästä alkuun tällä tiellä..

      • Niilo Niksi

        Mulkuilla pitää aloittaa, ja jatkaakin. Niitä löytyy miesten isovarpaiden välistä.


      • mariee.
        Niilo Niksi kirjoitti:

        Mulkuilla pitää aloittaa, ja jatkaakin. Niitä löytyy miesten isovarpaiden välistä.

        olisin stadista kotosin oleva alta kakskymppinen kaunis nainen, joka haluais ihan omasta tahdosta hankkia lisätuloja tällä tavalla. Eikä siinä olis edes mun mielestä mitään pahaa, itse kun seksistäkin tykkään. Vaikea päästä alkuun vain,.


      • PekkaP1961
        mariee. kirjoitti:

        olisin stadista kotosin oleva alta kakskymppinen kaunis nainen, joka haluais ihan omasta tahdosta hankkia lisätuloja tällä tavalla. Eikä siinä olis edes mun mielestä mitään pahaa, itse kun seksistäkin tykkään. Vaikea päästä alkuun vain,.

        Ilmoitus vaan vaikka seksitreffeille niin varmasti postiin ropisee ehdotuksia. Ongelma saattaa olla löytää sopivat herrasmiehet lukuisten ehdotusten joukosta


      • Yksinkertaista!
        PekkaP1961 kirjoitti:

        Ilmoitus vaan vaikka seksitreffeille niin varmasti postiin ropisee ehdotuksia. Ongelma saattaa olla löytää sopivat herrasmiehet lukuisten ehdotusten joukosta

        Ilotyttö saa toivomansa asiakkaat tulemaan uudestaan tarjoamalla näille sellaista seksiä, mitä nämä haluavat ja sellaiseen hintaan, että asiakas todella tuntee saavansa vastinetta rahoilleen.


      • Kiinnostunut(m23)

        Tehkääs ilmainen foorumi, johonka sitte jokainen aloittava laittaa oman prepaid-puhelimensa numeron ja sitte muutama kuva, vaatimukset sekä hintataso. Siitä on helppo valkata mieleinen. Tänne sitte sen foorumisivun linkki.

        Äkkiäkös tommoinenki sivu saadaan markkinoille ;)


      • Heppitauti

        nää tilatut onkin hyviä. Ite sain yhdeltä taudin ja vaikk oli mukamas kumikin. Olin kyllä sen verran lärvit, ett en varma siittä kumista ollu sen ns. suihinoton ja muun vehkeeni ympärillä olon aikana. Onneks en kerenny tartuttaan muita!


      • tyyppi

        löytyispä Oulusta tälläisiä nuoria tyttöjä ,tässä olis heti yks potentiaalinen asiakas


    • kilttituhmatyttö

      Hei

      Voisitko auttaa sellasessa asiassa kun itsekin olen noita hommia joskus tehnyt, mutta mistä vois kalastella uusia asiakkaita, kun en enää pääse tuonne seksitreffit.fi sivuille ilmottelemaan?? Kiitos!

      • Niksi-Niilo

        Pistä ilmoitus kunnan ja seurakunnan ilmoitustauluille, provoilija!


      • pääset S-treffeille

        Että mikä olikaan ongelmasi?


    • Vilmaaaa

      Mulla on kanssa sama juttu.. Oon 20v opiskelija Helsingistä ja rahalle olis tarvetta. :D Mutta toi alkuun pääsy on vähän ongelma kun ei tiedä miten pitäis ruveta kauppaamaan..

      • Huomauttaja2

        Huoraamisessa on sellainen ongelma, että siihen saattaa jäädä koukkuun, jos sitä on tuntunut riittävän helpolta tehdä. Nuori nainen, joka köyhänä opiskelijana huoraa rahapulaansa, saattaa huomata kuinka ällistyttävän helposti ja nopeasti muutama satanen tai tonni irtoaa. Juttu on nimittäin niin, että rahapula on suhteellinen käsite. Vaikka valmistuttuaan saisikin normaalin työn ja aviomiehenkin, niin aina voi tulla houkutuksia. Mitä jos miehen kanssa tuleekin riitaa rahasta? Tai jos työnteko alkaa stressata ja vituttaa? Parisuhteen tai jopa avioliitonkin sisällä voi jonkin verran tehdä niin sanoakseni rahanpesua siten, että väittää säästävänsä työpaikkaruokailusta tai kaikesta pienestä itsensä hemmottelemisesta mutta todellisuudessa maksaa nämä asiat puolison tietämättä käteisellä vaikkapa huoraamisella saaduista sivutuloista. Päätyöstä saatuja tuloja säästyy näin himoittuihin isompiin hankintoihin, kuten huonekaluihin tai vaatteisiin.


    • pakko siirtyä

      25 v. työtä ja työttömäksi. Mistä löytää asiakkaita?

      Miksi en ottaisi maksua yhden yön jutuista?

    • elämäon76

      Jassoo, onpas täällä paljon kapeanäköisiä ihmisiä huutamassa.

      Kyllä mun arvostus ei laske naista kohtaan, joka OMATAHTOISESTI antaa seksiä rahasta. Päinvastoin, se nousee. Oli se sitten syy mikä tahansa niin sehän vain kertoo sen että on ollut kekseliäs ja tajunnut mistä sitä rahaa saa, jos esimerkiksi töitä ei ole ollut tarjolla.

      Miehenä voin sanoa että jos suomessa olis markkinat maksullisille miehille niin 100% varmuudella ryhtyisin hommaamaan lisätienestiä. Ja vittu mä olisin ylpeä siitä!

      • Ukkelitekstiä

        Laitoin toiseen ketjuun jo tämän saman, mutta todetaan uudestaan.
        Telkasta tuli joskus ohjelma, jossa hoitajat järkkäsivät laitoksen vammautuneille ja äkäisille miehille maksullista seksiä. Ukkelit leppyivät. Eli normaalielämässä seksiä kai oli ollut, mutta vammautumisen jälkeen ei.
        Itse olen myös agressiivinen ajoittain vähäisestä seksistä. Toinen kirjoittaja mainitsi miesten itsemurhien vähentyneen maksullisen seksin saatavuuden parannuttua. Luulen, että siinä on biologista pohjaa.
        Harkitsen itse juuri maksullista seksiä, koska tuntuu että tarvitsen sitä enemmän kuin saan. Suomi24 treffeilläkin voi profiilissaan vihjaista varakkaista herrasmiehistä seuratavoitteenaan. Eivät kaikki ole hillitöntä pornoa vailla koko ajan.


      • munaa naisille
        Ukkelitekstiä kirjoitti:

        Laitoin toiseen ketjuun jo tämän saman, mutta todetaan uudestaan.
        Telkasta tuli joskus ohjelma, jossa hoitajat järkkäsivät laitoksen vammautuneille ja äkäisille miehille maksullista seksiä. Ukkelit leppyivät. Eli normaalielämässä seksiä kai oli ollut, mutta vammautumisen jälkeen ei.
        Itse olen myös agressiivinen ajoittain vähäisestä seksistä. Toinen kirjoittaja mainitsi miesten itsemurhien vähentyneen maksullisen seksin saatavuuden parannuttua. Luulen, että siinä on biologista pohjaa.
        Harkitsen itse juuri maksullista seksiä, koska tuntuu että tarvitsen sitä enemmän kuin saan. Suomi24 treffeilläkin voi profiilissaan vihjaista varakkaista herrasmiehistä seuratavoitteenaan. Eivät kaikki ole hillitöntä pornoa vailla koko ajan.

        Ei mitään pahaa naisessa joka antaa seksiä maksua vastaan, mieluummin niinpäin kuin että ilmaiseksi jakaisi pillua.
        Jos munahalukkaita naisia löytyy täältä niin minä annan munaa naisille, esitä toiveesi.
        Ja koska olen mies niin ilmaiseksihan joudun naisille antamaan.


      • Puute-Pena
        munaa naisille kirjoitti:

        Ei mitään pahaa naisessa joka antaa seksiä maksua vastaan, mieluummin niinpäin kuin että ilmaiseksi jakaisi pillua.
        Jos munahalukkaita naisia löytyy täältä niin minä annan munaa naisille, esitä toiveesi.
        Ja koska olen mies niin ilmaiseksihan joudun naisille antamaan.

        Asiasta on tosiaan aivan turha moralisoida. Maailman vanhin ammatti kyseessä ja eiköhän se ole aivan jokaisen oma asia mitä tomumajallaan tekee.

        Itse kuulun tähän kategoriaan "kunnollinen, perheellinen mies", jolla on sama ongelma kuin tuhansilla muilla suomalaisilla. Seksi ei siis toimi. Siinä ei kuulkaa auta keskustelut, maanitukset, selän hieromiset, hellyyden osoitukset eikä mikään muukaan. Kun ei oo niin ei tuu. Jos kuullostaa katkeralta niin johtuu siitä että on aivan saatanan katkera. Jos ei olis lapsia ja asuntolainaa sekä muuten toimivaa "kulissia" niin olisin lähtenyt jo aikoja sitten...

        No, asiaan. Oon tätä prostituutio-asiaakin miettinyt ja tullut siihen tulokseen että kannettu vesi ei kaivossa pysy. Irtosuhteesta ja harvakseltaan pettämisestä ei varmasti saa kuin hetken avun. Tarvittaisiin pysyvämpiä ratkaisuja. Mielenkiintoiselta kuullostaa tuo opiskelijoiden "sponssaaminen". No, jos alat pysyvään salasuhteeseen, niin riski jäädä kiinni kasvaa koko ajan. Ja kuka se nyt haluais valheessa elää siihen asti kun lopulta luonto korjaa seksihalut miesparalta.

        Siispä: Huorissa käynti ja huoraaminen ok. Kumpikaan ei todellakaan tee kenestäkään huonompaa ihmistä. Pääasia että on itse sinut asian kanssa.
        Pettäminen ei ok. Vältä addiktoitumista sellaiseen mitä et jatkuvasti saa. Muuten käypi huonosti ennemmin tai myöhemmin.


    • wiur44sdff845tr

      100 vastaaja tähän viesti ketjuun woiteko kuvitella siis minä
      45 vuotias vanhapoika joka EI ole ikinä saanut .
      Ja halut on kovat mutta Onneksi on terveetkädet

    • paaaa

      Putosi jalkapallon MM kisoista jeeeeeeeeee eikös italialaiset
      miehet ole panomiehiä

    • janita29

      10v.oon ollu huoran roolis kyrpää saamas kivaa,kotkan poikii..

    • womani-83

      miten aloitit? (jos täälä voi kysyä sellaista) mistä niitä asiakkaita sitten lähdetään "etsimään"? jos ei kadunkulmille mieli..pitkän ajan harkinta tämän tienaustavan suhteen alkaa olla valmis.jonkun "ammattilaisen" kanssa tästä täytyisi päästä puhumaan ja neuvoja kyselemään.

      • oma esimerkki

        Itse tein opiskeluaikoina (2008) seuraavanlaisesti:

        1. Hommasin prepaid liittymän
        2. Laitoin seksitreffit ja sihteeriopisto sivustoille ilmoitukset
        3. Vastailin puhelimeen ja kokeilin valkata ne täysjärkiset asiakkaat juttelemalla jokaisen potentiaalisen asikkaan kanssa puhelimessa jonkin aikaa (paljon hulluja/pervoja/tinkijöitä)
        4. Sovin tapaamisaikataulut etukäteen ja varasin omenahotellista huoneen. 3-5 asiakasta per työpäivä oli ihan OK, ja työpäiviä kuukaudessa ehkä se 2-8.
        5. Menin sovittuna päivänä hotellihuoneeseen odotteleman ja kun mies soitti sovittuna aikana, niin tekstasin hänelle ovikoodin, joskus kurkin ikkunasta että millainen tapaus siellä on kun epäillytti
        6. Kun mies tuli sisään, niin otin ennakkoon sovitun summan rahaa, kertasin sen mitä tehdään, kyselin asiakkaan toiveet ja hoidimme hommat. Pari humalaista/sekopäätä käännytin ovelta pois.
        7. Tämän jälkeen mies ulos, itse pesulle ja seuraavaa asiakasta odottelemaan. Lakanat vaihdoin aina kun siihen oli aihetta (huoneessa 4:t lakanat)

        Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas. Ja jos meinaa enemmänkin tätä hommaa tehdä niin kannattaa yrittää hankkia vakioasiakkaita, numerot tunnistava liittymä ja työasunto keskustasta.


      • ei persaukinen
        oma esimerkki kirjoitti:

        Itse tein opiskeluaikoina (2008) seuraavanlaisesti:

        1. Hommasin prepaid liittymän
        2. Laitoin seksitreffit ja sihteeriopisto sivustoille ilmoitukset
        3. Vastailin puhelimeen ja kokeilin valkata ne täysjärkiset asiakkaat juttelemalla jokaisen potentiaalisen asikkaan kanssa puhelimessa jonkin aikaa (paljon hulluja/pervoja/tinkijöitä)
        4. Sovin tapaamisaikataulut etukäteen ja varasin omenahotellista huoneen. 3-5 asiakasta per työpäivä oli ihan OK, ja työpäiviä kuukaudessa ehkä se 2-8.
        5. Menin sovittuna päivänä hotellihuoneeseen odotteleman ja kun mies soitti sovittuna aikana, niin tekstasin hänelle ovikoodin, joskus kurkin ikkunasta että millainen tapaus siellä on kun epäillytti
        6. Kun mies tuli sisään, niin otin ennakkoon sovitun summan rahaa, kertasin sen mitä tehdään, kyselin asiakkaan toiveet ja hoidimme hommat. Pari humalaista/sekopäätä käännytin ovelta pois.
        7. Tämän jälkeen mies ulos, itse pesulle ja seuraavaa asiakasta odottelemaan. Lakanat vaihdoin aina kun siihen oli aihetta (huoneessa 4:t lakanat)

        Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas. Ja jos meinaa enemmänkin tätä hommaa tehdä niin kannattaa yrittää hankkia vakioasiakkaita, numerot tunnistava liittymä ja työasunto keskustasta.

        on tossakin hommassa näemmä muuttunu markat euroiks...suorassa suhteessa:)


      • Epärealistista
        oma esimerkki kirjoitti:

        Itse tein opiskeluaikoina (2008) seuraavanlaisesti:

        1. Hommasin prepaid liittymän
        2. Laitoin seksitreffit ja sihteeriopisto sivustoille ilmoitukset
        3. Vastailin puhelimeen ja kokeilin valkata ne täysjärkiset asiakkaat juttelemalla jokaisen potentiaalisen asikkaan kanssa puhelimessa jonkin aikaa (paljon hulluja/pervoja/tinkijöitä)
        4. Sovin tapaamisaikataulut etukäteen ja varasin omenahotellista huoneen. 3-5 asiakasta per työpäivä oli ihan OK, ja työpäiviä kuukaudessa ehkä se 2-8.
        5. Menin sovittuna päivänä hotellihuoneeseen odotteleman ja kun mies soitti sovittuna aikana, niin tekstasin hänelle ovikoodin, joskus kurkin ikkunasta että millainen tapaus siellä on kun epäillytti
        6. Kun mies tuli sisään, niin otin ennakkoon sovitun summan rahaa, kertasin sen mitä tehdään, kyselin asiakkaan toiveet ja hoidimme hommat. Pari humalaista/sekopäätä käännytin ovelta pois.
        7. Tämän jälkeen mies ulos, itse pesulle ja seuraavaa asiakasta odottelemaan. Lakanat vaihdoin aina kun siihen oli aihetta (huoneessa 4:t lakanat)

        Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas. Ja jos meinaa enemmänkin tätä hommaa tehdä niin kannattaa yrittää hankkia vakioasiakkaita, numerot tunnistava liittymä ja työasunto keskustasta.

        "Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas."

        No huh. Eli viidensatasen asiakkaita vaan... just. Pretty woman on tosiaan kiva elokuva. Ja upporikkaita "sponsoreita" kasvaa joka oksalla. Just just!

        Noilla hinnoilla saa olla Jennifer Lopez, äo mensatasoa, luonne maailman lämpimin ja sängyssä melkoinen pornotähti.

        Perusmiehiä valtaosa pokista, ja nehän ei tuollaisia maksa. Kilpailu on kovaa. Jopa "nuorilla suomalaisilla naisilla". Kauniimpiahan ne halvemmalla tekevät itäneidot on joka tapauksessa.


      • ei ole kiireitä
        Epärealistista kirjoitti:

        "Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas."

        No huh. Eli viidensatasen asiakkaita vaan... just. Pretty woman on tosiaan kiva elokuva. Ja upporikkaita "sponsoreita" kasvaa joka oksalla. Just just!

        Noilla hinnoilla saa olla Jennifer Lopez, äo mensatasoa, luonne maailman lämpimin ja sängyssä melkoinen pornotähti.

        Perusmiehiä valtaosa pokista, ja nehän ei tuollaisia maksa. Kilpailu on kovaa. Jopa "nuorilla suomalaisilla naisilla". Kauniimpiahan ne halvemmalla tekevät itäneidot on joka tapauksessa.

        Jos myy seksiä yli 100 euron kertahinnalla eikä edes ota ilman kumia suihin, nii aika rauhallista on sitten tämän päivän markkinatilanteessa...


      • Blondiva30
        ei ole kiireitä kirjoitti:

        Jos myy seksiä yli 100 euron kertahinnalla eikä edes ota ilman kumia suihin, nii aika rauhallista on sitten tämän päivän markkinatilanteessa...

        Kyllä mielestäni siististä, hyvännäköisestä suominaisesta pitää olla myös valmis maksamaan sen 150 erkkiä, jokainen sitten ajankäytön kanssa niin tarkka kuin haluaa ja se mitä sen aikana tehdään. Mieluummin mukava ja huumorintajuinen sekä asiasta nauttiva kuin äläkoskejaannarahat tyyppinen rajan takaa tyttö... Ja myös meillä itsestään huolehtivilla xl naisilla on omat haluajansa, onneksi :D


      • voihkientyötästee
        oma esimerkki kirjoitti:

        Itse tein opiskeluaikoina (2008) seuraavanlaisesti:

        1. Hommasin prepaid liittymän
        2. Laitoin seksitreffit ja sihteeriopisto sivustoille ilmoitukset
        3. Vastailin puhelimeen ja kokeilin valkata ne täysjärkiset asiakkaat juttelemalla jokaisen potentiaalisen asikkaan kanssa puhelimessa jonkin aikaa (paljon hulluja/pervoja/tinkijöitä)
        4. Sovin tapaamisaikataulut etukäteen ja varasin omenahotellista huoneen. 3-5 asiakasta per työpäivä oli ihan OK, ja työpäiviä kuukaudessa ehkä se 2-8.
        5. Menin sovittuna päivänä hotellihuoneeseen odotteleman ja kun mies soitti sovittuna aikana, niin tekstasin hänelle ovikoodin, joskus kurkin ikkunasta että millainen tapaus siellä on kun epäillytti
        6. Kun mies tuli sisään, niin otin ennakkoon sovitun summan rahaa, kertasin sen mitä tehdään, kyselin asiakkaan toiveet ja hoidimme hommat. Pari humalaista/sekopäätä käännytin ovelta pois.
        7. Tämän jälkeen mies ulos, itse pesulle ja seuraavaa asiakasta odottelemaan. Lakanat vaihdoin aina kun siihen oli aihetta (huoneessa 4:t lakanat)

        Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas. Ja jos meinaa enemmänkin tätä hommaa tehdä niin kannattaa yrittää hankkia vakioasiakkaita, numerot tunnistava liittymä ja työasunto keskustasta.

        4. Sovin tapaamisaikataulut etukäteen ja varasin omenahotellista huoneen. 3-5 asiakasta per työpäivä oli ihan OK, ja työpäiviä kuukaudessa ehkä se 2-8.'

        Ethän sinä tuolla tahdilla ikinä rikastu. Työpäiviä pitäisi olla vähintään 15 kuussa sekä asiakkaita niin paljon kuin ilman kiinnijäämisen riskiä uskallat ottaa ja pillu kestää. Sinun pitää ryhdistäytyä ja alkaa huorata oikein tosissaan.


      • hips
        Epärealistista kirjoitti:

        "Niin ja nuoren suomalaisen naisen kannattaa pitää se hintataso siellä 250e/h, varsinkin jos on paino/ulkonäkö kondiksessa. Ei kannata myöskään tehdä noita 0.5-1h hommia, vaan mieluummin aina vähintään se 2h kerrallaan per asiakas."

        No huh. Eli viidensatasen asiakkaita vaan... just. Pretty woman on tosiaan kiva elokuva. Ja upporikkaita "sponsoreita" kasvaa joka oksalla. Just just!

        Noilla hinnoilla saa olla Jennifer Lopez, äo mensatasoa, luonne maailman lämpimin ja sängyssä melkoinen pornotähti.

        Perusmiehiä valtaosa pokista, ja nehän ei tuollaisia maksa. Kilpailu on kovaa. Jopa "nuorilla suomalaisilla naisilla". Kauniimpiahan ne halvemmalla tekevät itäneidot on joka tapauksessa.

        No jaa, oma hintataso tuota luokkaa, asiakkaita riittänyt tarpeeksi ja ovat olleet juuri niitä 'perusmiehiä' (toki mediaanipalkan paremmalta puolelta) jotka haluavat hemmotella itseään kerran pari kuussa. Kyllä tällaiselle nätille ja peruskivalle suomitytölle riittä kysyntää, vaikka täällä louskutetaan mitä. Silti saa pitää kiinni omista rajoistaan ja valita asiakkaansa.

        Ei se minulta ole pois jos joku tykkää itäneidoista enempi, itsellä ei vaan ole mitään tarvetta hinnoitella samalle tasolle kun kysyntää kerran on riittänyt. Oman kokemuksen mukaan suomitytöistä tykkäävät maksavat ekstraa siitä, että tyttö on ns. amatööri ja herttainen naapurintyttö, eli mitään hullua pornotähteä ja kikkailua ei edes odoteta/haluta :)


    • narttu35

      hyvä että joku uskaltaa sen ääneen sanoa...monet naiset ovat ihmetiukkapipoja , minusta jos sitä tekee omasta vapaasta tahdostaan siinä ei ole mitään väärää,,,,,molemmat on tyytyväisiä niin asiathan on silloin hienosti...tsemppiä

    • 2+20

      Niinpä. Jokainen tyylillään. Mutta en oikein jaksa uskoa, että prostituutio on kenenkään naisen alkuperäinen unelma-ammatti. Kuten sinullakin, muillakin naisilla äärimmäinen rahatilanne on suurin syy siihen miksi päätyy myymään seksiä.

      En moralisoi valintaasi sen enempää kuin kenenkään muunkaan valintoja, mutta omaan moraaliini ei sovi, että maksaisin seksistä. Tuntisin itseni toisen ahdingon hyväksikäyttäjäksi. Ja toiseksi, olen siitä kummallinen mies, että tykkään siitä, että nainen menee kanssani sänkyyn sen vuoksi, että pitää minusta, eikä siksi, että saa siitä rahaa.

    • Kiinnostunut

      Kuka myy seksiä keski-pohjanmaalla?

    • bigsmilefi@y

      Mihenä otan naiseltä 100-500 riippuen ajasta/keikasta. Monesti siinä 200-300€ jokin pikkutapahtuma, hieronta, tyydytys...

    • Saaristonlapsi-73

      Toi bigsmilefi on varmaan se ex-urheiluhieroja?!?? Eiks jossain ollut juttua, että entinen urheiluhieroja siirtyi seksibisnekseen? Jos toi on se sama, niin sillä oli joku yahoon meili, ai mistäkö tiedän?!? Pidimme serkun polttarit (polttarisankari) oli hierottavana sen luona ;) Otti vaan satasen reilun tunnin hieronnasta viime kesänä.

    Ketjusta on poistettu 195 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe