Olen muuttamassa Ouluun ja mietityttää kun monet sanoo että siellä haisee =D Onko totta? Onko Oulussa joku tietty kaupunginosa jossa haisee vai miten? kiitos etukäteen vastauksista :D
Sellutehtaiden haju?
10
1189
Vastaukset
- ihanalle anukselle!!
Varsinkin oritkarissa tuoksuu.
- yäääääääääkkkkkkkkkkkk
on kaupunginosa missä haisee ja se on nuottasaari siis aivan järkkyä,niinku kissan kusi haisis koko kaupunginosassa hyi helvetti,anteeksi niille jotka asuu siellä :( varmaan olette tottuneet siihen niin ei tunnu niin pahalta mutta ku itse harvoin käyn niin aina yhtä hirveääääää :(
- haisee
minne tuulee, näinhän se on sellutehdaskaupungeissa, ja piipun juurella haisee vähiten, että se Nuottasaaresta.
- haissut niin pahalle kuin
entisessä kotikaupungissani Lahdessa. Oulu muutenkin parempi paikka asua. Tervetuloa !
- Oulussa
Sen lisäksi että haisee melkein aina koko keskustan ja heinäpään alueella niin myös hajut ovat erittäin epäterveellissiä eli myrkyllisiä ihmisille! Stora toimiii aivan moraalittomasti päästäessään noita yhdisteitä hengitysilmaamme ja aiheuttaessaan hengityselin sairauksia , syöpää varsinkin kilpirauhas syöpä on oulussa paljon yleisempää kuin muualla suomessa jne. Ympäristö virkamiehemme on voideltu Storan puolelta niin hyvin että he eivät uskalla puuttua päästöihin vaan ovat kiltisti kuin pienet lampaat suuren ja mahtavan edessä! Älä ihmeessä muuta tänne paskalaan vaan pysy niin kaukana kuin mahdollista, tämä on muutenkin oikea suomen persreikä vaikka onkin suomi neidon etupuolella, ihmiset ovat nuivia ja kyräileviä, aina tuulee että tukka ei meinaa päässä pysyä ja virkamiehet luottamusmiehet ovat hyvin lahjottuja ja voideltuja ollen aina jonkin keskusliikkeen talutusnuorassa kuten esim. Suvi Linden on Arinan edustaja kaavapäätöksissä jne. Paskapaikka sanoo syntyperäinen Oululainen, joka on muuttamassa maanpäälliseen paratiisiin Tampereelle!!
- hieno paikka
Eikä ole tuollaista Storaa pilaamassa ilmaamme, tervetuloa!
- ei haise
oulussa sellutehdas.seuraavana lakkautuslistalla. eli ensi keväänä on hajut loppuneet
- ja se on hyvä homma
Näin ovat Stooralla suunnitelleet ja se on hyvä se! Kyllä tuo sellutehdas onkin niin vanhaa tekniikkaa ja ympäristölle vaarallista että joutaakin lopettaa koko tuotanto! Päätöksiä tullenee syksyn kuluessa julkisuuteen , ovat alustavasti sopineet oulun alasajosta!! Hyvä!!
- hm
ja se on hyvä homma kirjoitti:
Näin ovat Stooralla suunnitelleet ja se on hyvä se! Kyllä tuo sellutehdas onkin niin vanhaa tekniikkaa ja ympäristölle vaarallista että joutaakin lopettaa koko tuotanto! Päätöksiä tullenee syksyn kuluessa julkisuuteen , ovat alustavasti sopineet oulun alasajosta!! Hyvä!!
Alasajo on salainen toiveeni, mutta onko huhuissa mitään todellisuuspohjaa? Onkohan kukaan laskenut paljonko maksaisi sellutehtaan siirtäminen uuteen paikkaan, kun toisessa vaakakupissa on vapautuva maa-alue kaupungin parhaalla paikalla?
- ölli
hm kirjoitti:
Alasajo on salainen toiveeni, mutta onko huhuissa mitään todellisuuspohjaa? Onkohan kukaan laskenut paljonko maksaisi sellutehtaan siirtäminen uuteen paikkaan, kun toisessa vaakakupissa on vapautuva maa-alue kaupungin parhaalla paikalla?
muutaman sata työpaikkaa ja siirtyminen tapahtuu etelä-amerikan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179