Auto on ulospäin aika kookas, minkäkokoinen mahtaa olla takakontti 7h versiossa?
Journeyn takakontti
5
1469
Vastaukset
- minä ostin
käy katsomassa ja laita vaikka anoppi tai kaksi sinne.
- monikin
asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.
- haeska
monikin kirjoitti:
asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.
tsekkailemaan en viihti lähteä Utsjoelta kun lähin kauppias on etelässä Rovaniemellä saakha.
- Konttikas
Myyjän mukaan sekä 7h että 5h autoissa on samankokoinen kontti :-) Aika monella muulla merkillä 3. penkkirivi vie 100-200 l tilaa kontista verrattuna 5h versioon. Sillä vaan kyselin kun tilaa ei koskaan ole liikaa...
- hebbbe
SIINNÄ autossa kun ei ole varapyörää ja lattiassa takana iso syvennys ni 7-paikkaasessa ne toolit saa sinne monttuun kipattua ja vielä kun kaadat keskipenkkirivin ni tilaa on jo kun pikkupakussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912