Auto on ulospäin aika kookas, minkäkokoinen mahtaa olla takakontti 7h versiossa?
Vastaukset 5
- minä ostin
käy katsomassa ja laita vaikka anoppi tai kaksi sinne.
- monikin
asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.
- haeska
monikin kirjoitti:
asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.
tsekkailemaan en viihti lähteä Utsjoelta kun lähin kauppias on etelässä Rovaniemellä saakha.
- Konttikas
Myyjän mukaan sekä 7h että 5h autoissa on samankokoinen kontti :-) Aika monella muulla merkillä 3. penkkirivi vie 100-200 l tilaa kontista verrattuna 5h versioon. Sillä vaan kyselin kun tilaa ei koskaan ole liikaa...
- hebbbe
SIINNÄ autossa kun ei ole varapyörää ja lattiassa takana iso syvennys ni 7-paikkaasessa ne toolit saa sinne monttuun kipattua ja vielä kun kaadat keskipenkkirivin ni tilaa on jo kun pikkupakussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168996
- 86790
- 58782
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62589
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71566Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46559- 28555
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555