Journeyn takakontti

konttikas

Auto on ulospäin aika kookas, minkäkokoinen mahtaa olla takakontti 7h versiossa?

5

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ostin

käy katsomassa ja laita vaikka anoppi tai kaksi sinne.

• monikin

asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.

• haeska
        monikin kirjoitti:

asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.

tsekkailemaan en viihti lähteä Utsjoelta kun lähin kauppias on etelässä Rovaniemellä saakha.

• Konttikas

Myyjän mukaan sekä 7h että 5h autoissa on samankokoinen kontti :-) Aika monella muulla merkillä 3. penkkirivi vie 100-200 l tilaa kontista verrattuna 5h versioon. Sillä vaan kyselin kun tilaa ei koskaan ole liikaa...

• hebbbe

SIINNÄ autossa kun ei ole varapyörää ja lattiassa takana iso syvennys ni 7-paikkaasessa ne toolit saa sinne monttuun kipattua ja vielä kun kaadat keskipenkkirivin ni tilaa on jo kun pikkupakussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4341
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4079
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      162
      2789
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 136
      2162
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2097
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      1911
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1742
    Aihe