IKEAN hei-laina

hei-hei paananen

Onko kenelläkään kokemuksia IKEAN hei-lainasta? Oliko helppo saada? Mitkä ovat myöntämisen perusteet, kun ei käy ilmi sivuilla? Saitko siirettyä rahaa omalle tilille? Pitäisi sisustaa uusi kämppä ja tarvitsisin sihen noin 3000€ lainarahaa... Kertokaa kokemuksia, jos niitä on! (Ja ei sitten mitään "hae omasta pankista" kommenteja kiitos!)

13

12223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei hei -mies

...hakea omasta pankista tuota lainaa?

• Pankista.

En sanonut, että "hae omasta pankista", vaan "hae pankista". On tuo hei hei-laina sen verran kallista rahaa. Mutta jos todella haluat maksaa lähes 20%:n kokonaiskorkoa, niin omapahan on asiasi. Älä tuijota sitä reilun 12%:n korkoa. Laske kokonaiskorko, niin päädyt tuohon lähes 20:neen.

• Pankista.

• saa yhtään mitään

• Keikö?
        saa yhtään mitään kirjoitti:

kuukauiskaupalla saa odottaa käsittelyä ja mitään ei lopulta puolen vuoden käsittelyn jälkeen tule.

Vaikka kovasti mainostavat että luottopäätöksen saa paikan päällä "heti" ikeassa... Oli se sitten mikä tahansa! Mitenköhän mahtaa olla...

• omassa pesässä
        Keikö? kirjoitti:

Vaikka kovasti mainostavat että luottopäätöksen saa paikan päällä "heti" ikeassa... Oli se sitten mikä tahansa! Mitenköhän mahtaa olla...

vielä toimii, postitse ei hakemukset etene mihinkään.

• taaksepäin tehneen
        omassa pesässä kirjoitti:

vielä toimii, postitse ei hakemukset etene mihinkään.

kommentin tekijä olla juurikin se IKANOn ainoa ilmeisen raihnainen hakemuskäsittelijä- itselläni on ollut 4 kuukautta vasta jonossa postihakemus- muutaman kerran perään soitellut ja jonossa kuulemma ollaan... ihan vitsi koko pulju.

• mietippä
        saa yhtään mitään kirjoitti:

kuukauiskaupalla saa odottaa käsittelyä ja mitään ei lopulta puolen vuoden käsittelyn jälkeen tule.

yks on varma ja se on se et ne ei anna sulle tuota rahaa tilille. saat kivan kortin jossa lukee ikea ja se käy ikeassa. jos luottokortti voihan sen kaa sit hiukan kikkailla. mut jos joku ikan oma mikä vois olla ni se on käypä maksuväline vaan ikeassa. eihän ikea ole pankki

• vielä mainostavat

6kk korotonta maksuaikaa jos ottaa lainan ennen 12.5... Olisiko täällä ketään ketä on oikeasti saanut tuon luoton/lainan... tää vaikuttaa kaikki nyt niin epäilyttävältä!? Ja jos on, niin haitko lainaa postitse vai ikeassa?

• rahaa saa...

Ei ne myönnä kellekään!!! Minullakin luottotiedot kunnossa, ei muita velkoja, bruttopalkka n. 3000€/kk ja silti eivät myöntäneet? Haetaan keittö jostain mualta sitten!

• näin heillä..

Minä sain lainan Ikanolta kampanja-aikana, mutta piti erikseen lähettää paperit kirjallisena ennen hyväksyttyä päätöstä. Toukokuussa tein ostokset, ja vielä tähänkään päivään mennessä en ole saanut yhtään laskua. Kesän ja syksyn mittaan olen soittanut useampaan otteeseen ko. yritykseen ja asiaa on tutkittu ja siirretty luotonvalvonnan puolelle ja jätetty soittopyyntöä jne.. No, tänään vihdoin sain sieltä puhelun, että nyt on käynyt virhe ehkä heidän päässä, että laskut ovat jääneet lähettämättä (Aikaisemmin minulle on sanonut asiakaspalvelija siellä että minun tiedoissani näkyy että laskutus keskeytetty). "Ystävällisesti" tarjoutuivat lähettämään kopiot laskuista minulle. Muuten ok, mutta koroton ja kuluton aika on juossut koko ajan!!! Moraalitonta tarjota korotonta ja kulutonta luottoa, mutta sitten ei anneta mahdollisuutta maksaa sitä ko. 6 kk aikana pois. Asian käsittely on vielä kesken, innolla odotan mihin asti he haluavat mennä asian kanssa. En missään nimessä suosittele ottamaan lainaa Ikanolta!!!!!!!

• nainen vainen
        rahaa saa... kirjoitti:

Ei ne myönnä kellekään!!! Minullakin luottotiedot kunnossa, ei muita velkoja, bruttopalkka n. 3000€/kk ja silti eivät myöntäneet? Haetaan keittö jostain mualta sitten!

Sain luoton väliaikaisen kortin paikan päällä heti, henkkarit vain tarvittiin. Luottoa hei- kortille tuli muistaakseni 2500 Eur. Ostin "keittiön", itsellä kyllä maksettu kt osake mutta opintolainaa ja bruttotulot "vain"? 2000 Eur/kk. Maksoin parissa erässä pois, pidin pankkilainoihin tottuneena korkoa niin järkyttävänä.

• Ei kiirettä

Ottaa korkeakorkoista lainaa sisustamiseen?

Eikö kannattaisi säästää ne rahat...saat sitten laitettua kämpän kuntoon ilman että osa tuloista menee korkojen maksamiseen. Mööpeleitä saa (puoli-)ilmaiseksi käytettyinä, pitäisi kelvata ihan hyvin niin kauan kun ei ole varaa uusiin. Ja tässä tapauksessahan varaa ei ole, koska kysellään kalliista kulutusluotosta.

Just my opinion...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe