Ikäero?

Mielipiteitä?

Hei! Mitä mieltä olette siitä jos tyttö on 17.v ja ja poika tai oikeastaan mies 25.v. Miltä tälläinen suhde vaikuttaa? Voiko noin vanha mies olla oikeasti kiinnostunut 17.v tytöstä muussa mielessä kuin seksissä. Vanhemmiten ikäero saattaa olla jopa 15-vuotta, mutta näin kun toinen ei kuitenkaan ole vielä edes täysi-ikäinen?

5

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afsf

Itseasiassa säälin osittain tota miestä. semmonen 3-4 vuoden ikäero on mun mielestä normaali. Jonkin verran myös vituttaa tommoset yli 25-vuotiaat miehet, jotka yrittää lähes 10-vuotta nuorempia. Mun mielestä huom.

• enzku

Omasta mielestäni ikä ero ei haittaa vaikka tuo on melkein 10 vuotta, oma exäni oli 24 vuotias ja meillä oli se 7 vuotta ikä eroo, eikä se paljoo omasta mielestäni ole. Vanhempien mielestä se on. Ja se voi kyllä olla hyväksi käyttöä välillä, kunhan osaa valita oikeen kundin josta siis tykkää, eihän rakkaus tunne rajoja. Ethän sä ole edes sakkolihaa enää? Niin joten ei sun tarvi pelätä mitään.

• Siinä on omat mutkansa ja riskinsä, kun toisella ei ikä piisaa kaljan ostoon ja toisella ehkä on uraputkea takana vuosia. Vanhemmilla on asiasta sanottavansa, ja naapurin tätillä ehkä kanssa. Todennäköisyyslaskennalla joudut todennäköisemmin yhteen hyväksykäyttäjän tai huonoitsetuntoisen vässykän kanssa kuin tapaillessasi omanikäistäsi, mutta ei kai sitä tilastojen kanssa vihille ollakaan menossa. Meillä on suurinpiirtein tuollainen ikäero toiminut hyvin, vaikka olin vasta yläasteella tavatessamme. Siitä aikaa 10v.

• don`t worry

mun vanhemmat oli myös ton ikäsiä tavatessaan ja vielä ovat yhdessä, joten älä murehdi vaan yritä tutustua mieheen kaikessa rauhassa :))

• fefe

eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.. vanhempani olivat juuri tuon ikäisiä tavatessaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27