Kausiennakko 09-10

Hirttomies

KooKoo konttaa.

27

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan saletti

      ja SaPKo tippuu...

    • Ihan fakta!

      karsii. Mua hah hah haaaaa!

    • Hirttomies

      Vapise Liiga - täältä tullaan! Kalle Konsti Marko Leppänen Jesper Piitulainen Ville Tenovaara Veikko Vento

      • vakuuttava

        lista!


      • Mua hah hah haaaa!

        Hoh hoh hoh hoh!


      • timpuska6
        Mua hah hah haaaa! kirjoitti:

        Hoh hoh hoh hoh!

        Taitaa vaan olla niin et Jokipojat vie kauden mestsi voiton


      • VaasanMaila

        Toi eka voi olla pelannu joskus kiekkoo mutta ketä noi loput on? Lipunmyyjiä? Tarvitaanko niitä noin monta?


      • VaasanMaila kirjoitti:

        Toi eka voi olla pelannu joskus kiekkoo mutta ketä noi loput on? Lipunmyyjiä? Tarvitaanko niitä noin monta?

        Ne on SaPKon omia A-junnuja mutta kyllä sä niistä kaiken tiedät sitten vuoden-parin päästä kun ne pelaa liigaa. SaPKo sentään antaa mahdollisuuksia omille junnuille. Antaako Sport?


      • Hirttomies
        VaasanMaila kirjoitti:

        Toi eka voi olla pelannu joskus kiekkoo mutta ketä noi loput on? Lipunmyyjiä? Tarvitaanko niitä noin monta?

        SaPKo luottaa omiin junioreihin ja toimii esimerkillisesti.


      • Mua hah hah!
        SavoRULES kirjoitti:

        Ne on SaPKon omia A-junnuja mutta kyllä sä niistä kaiken tiedät sitten vuoden-parin päästä kun ne pelaa liigaa. SaPKo sentään antaa mahdollisuuksia omille junnuille. Antaako Sport?

        persettä SaPKon pelaajille suihkussa pelin jälkeen niin kuin ennenkin.


      • Hirttomies
        Mua hah hah! kirjoitti:

        persettä SaPKon pelaajille suihkussa pelin jälkeen niin kuin ennenkin.

        Sinä annat vain lampaalle "kovaa" lempeä nailonpöksyt linkoissa ja nukut Lanbi tyttösi kanssa saman peiton alla, lämpimät kakunjalat julpissasi tutisten. Onnea talinysvälle, sillä olet vain vähämielinen vässykän alkio kolossasi


      • Mua hah hah haaaaaaaaaaa!
        Hirttomies kirjoitti:

        Sinä annat vain lampaalle "kovaa" lempeä nailonpöksyt linkoissa ja nukut Lanbi tyttösi kanssa saman peiton alla, lämpimät kakunjalat julpissasi tutisten. Onnea talinysvälle, sillä olet vain vähämielinen vässykän alkio kolossasi

        Onko mukava olla idiootti? Ai niin ethän sä edes sitä tajua. Nai vaan lampaitasi poju...hoh hoh!


      • Hirttomies
        Mua hah hah haaaaaaaaaaa! kirjoitti:

        Onko mukava olla idiootti? Ai niin ethän sä edes sitä tajua. Nai vaan lampaitasi poju...hoh hoh!

        Jo rengastanut Nataliasi vai maistuuko leikit avokarsinassa ja avoliitossa siis?


      • KooKooJermu
        Mua hah hah haaaaaaaaaaa! kirjoitti:

        Onko mukava olla idiootti? Ai niin ethän sä edes sitä tajua. Nai vaan lampaitasi poju...hoh hoh!

        Lammasta kumihousut alhaalla kerta päivässa ja parhaina kolme. Sellainen on Tojo-pätkäjunnun arki ja Lauvantai. Sunnuntai on laamapaidassa lepoa, etta jaksaa tehdä arkena monta nopeaa vetoa, ilman lepoa. Ole rentona


      • sun apajille tule
        Hirttomies kirjoitti:

        Jo rengastanut Nataliasi vai maistuuko leikit avokarsinassa ja avoliitossa siis?

        eikä muutenkaan kiinnosta tuollaisten peräkamarinpojujen jutut. Äitis on menettänyt toivonsa sun kanssa. Et saa mitään aikaiseksi, ei perillistä ei mitään....voi voi...ampuisit itsesi olet turhan tyyppi eh eh!


      • Bua hah hah haaaaa!
        KooKooJermu kirjoitti:

        Lammasta kumihousut alhaalla kerta päivässa ja parhaina kolme. Sellainen on Tojo-pätkäjunnun arki ja Lauvantai. Sunnuntai on laamapaidassa lepoa, etta jaksaa tehdä arkena monta nopeaa vetoa, ilman lepoa. Ole rentona

        Upottelen sua suohon miten tahdon. Heh..ota poju rauhassa vain. Mistä teitä luusereita oikein tulee? Perseestä kai sieltähän sinä poeka...eh eh!


      • Hirttomies
        sun apajille tule kirjoitti:

        eikä muutenkaan kiinnosta tuollaisten peräkamarinpojujen jutut. Äitis on menettänyt toivonsa sun kanssa. Et saa mitään aikaiseksi, ei perillistä ei mitään....voi voi...ampuisit itsesi olet turhan tyyppi eh eh!

        Moniotteluja mokkulallasi karsinakavereittesi kansa, jota myös kutsutaan suvussasi "ryhmäterapiaksi". Varmasti tekee terää maatuneelle matalaotsallesi pienet päivä väännöt? Olet jo monesti yrittänyt ampua itsesi, mutta aina on kumipäästäsi luoti kimmonnut lampolasi tiiliharkkoseinään kipinää lyöden.


      • KooKooJermu
        Bua hah hah haaaaa! kirjoitti:

        Upottelen sua suohon miten tahdon. Heh..ota poju rauhassa vain. Mistä teitä luusereita oikein tulee? Perseestä kai sieltähän sinä poeka...eh eh!

        Pillereiden imeytymisen vuoksi. Vielä pappikin upotti kastetilaisuudessa homeisen nauriisi maljan pohjalle liian pitkäksi aikaa ja jouduit hörppäämään maljan tyhjäksi onttoon melooniisi ja siksi sinusta tuli puhistunut vesipää sukuusi.


      • On ilmoja pidelly..
        KooKooJermu kirjoitti:

        Pillereiden imeytymisen vuoksi. Vielä pappikin upotti kastetilaisuudessa homeisen nauriisi maljan pohjalle liian pitkäksi aikaa ja jouduit hörppäämään maljan tyhjäksi onttoon melooniisi ja siksi sinusta tuli puhistunut vesipää sukuusi.

        ja tiedetään kyllä kuka siellä kirjoittelee? Heh heh. Menisit hoitoon, ei susta kuitenkaan miestä tule, ei edes pojua...neiti Rääväsuu sinä olet. Laitas nyt hame päälles se pukee sua todella hienosti hehheh.


      • todella surullista.
        Hirttomies kirjoitti:

        Moniotteluja mokkulallasi karsinakavereittesi kansa, jota myös kutsutaan suvussasi "ryhmäterapiaksi". Varmasti tekee terää maatuneelle matalaotsallesi pienet päivä väännöt? Olet jo monesti yrittänyt ampua itsesi, mutta aina on kumipäästäsi luoti kimmonnut lampolasi tiiliharkkoseinään kipinää lyöden.

        psykiatrin apua. Olet ihan sekopää. Sulle nauretaan ihan pän naamaa joka paikassa. Kyllä juttu on kiertänyt. Säälin äitiäsi, kun on tuollainen luuseri poikana...voivoi..


    • kvaak.

      > sportti vaan rakentaa entistä kovempaa joukkuetta ensikaudelle.Harmi vaan jos sm-liiga hajoaa se vie mielenkiintoa, ja varmasti lisää mestisjoukkueiden mielenkiintoa suomessa.On mullistuksien aika.... hyvästi vuoriset ja kumppanit te saitte tämän aikaan omilla hiekkalaatikkoleikeillänne.

    • Hirttomies
      • 99o

        Rokin hikihokilla tosiaan porontaljat vähissä!!Hyvä niin säästyy muilta mestis seuroilta aikaläjä hilloa kun ei tarvi matkustaa jänkhälle hakee helpot pisteet!!!


      • TEATTERIATEATTERIA
        99o kirjoitti:

        Rokin hikihokilla tosiaan porontaljat vähissä!!Hyvä niin säästyy muilta mestis seuroilta aikaläjä hilloa kun ei tarvi matkustaa jänkhälle hakee helpot pisteet!!!

        JOKIPOJAT.JUKURIT.KOOKOO.SAPKO VAHVISTUU JA TUTO.....
        VEIKKAAN NOUSIJAKUUSIKOKSI JOKIPOIKIA.JUKUREITA.KOOKOOTA.SAPKOA.
        JA TUTOA...


      • Hirttomies
        TEATTERIATEATTERIA kirjoitti:

        JOKIPOJAT.JUKURIT.KOOKOO.SAPKO VAHVISTUU JA TUTO.....
        VEIKKAAN NOUSIJAKUUSIKOKSI JOKIPOIKIA.JUKUREITA.KOOKOOTA.SAPKOA.
        JA TUTOA...

        SaPKo on lähempänä putoamista suomisarjaan , ihan niin kuin viimekaudellakin. Bua hah hah haaaaa!


      • Hekifani.
        Hirttomies kirjoitti:

        SaPKo on lähempänä putoamista suomisarjaan , ihan niin kuin viimekaudellakin. Bua hah hah haaaaa!

        Lasittuneet siansilmät kuivasta ruttunupistas, ennenkui SaPKo tipahtaa mihinkään

        Joko ahdasta saappaassa, sinne tuhkaluukustasi reittäpitkin tippuneiden mustanmakkara jämien tunkeutessa jo nöyhtäiseen varpäänväliinkin


      • Reeeeeps!
        Hekifani. kirjoitti:

        Lasittuneet siansilmät kuivasta ruttunupistas, ennenkui SaPKo tipahtaa mihinkään

        Joko ahdasta saappaassa, sinne tuhkaluukustasi reittäpitkin tippuneiden mustanmakkara jämien tunkeutessa jo nöyhtäiseen varpäänväliinkin

        koeta nyt itsenäistyä jo. Kaikkihan sulle nauraa...heh heh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe