KooKoo konttaa.
Kausiennakko 09-10
27
970
Vastaukset
- Ihan saletti
ja SaPKo tippuu...
- Ihan fakta!
karsii. Mua hah hah haaaaa!
- Hirttomies
Vapise Liiga - täältä tullaan! Kalle Konsti Marko Leppänen Jesper Piitulainen Ville Tenovaara Veikko Vento
- vakuuttava
lista!
- Mua hah hah haaaa!
Hoh hoh hoh hoh!
- timpuska6
Mua hah hah haaaa! kirjoitti:
Hoh hoh hoh hoh!
Taitaa vaan olla niin et Jokipojat vie kauden mestsi voiton
- VaasanMaila
Toi eka voi olla pelannu joskus kiekkoo mutta ketä noi loput on? Lipunmyyjiä? Tarvitaanko niitä noin monta?
VaasanMaila kirjoitti:
Toi eka voi olla pelannu joskus kiekkoo mutta ketä noi loput on? Lipunmyyjiä? Tarvitaanko niitä noin monta?
Ne on SaPKon omia A-junnuja mutta kyllä sä niistä kaiken tiedät sitten vuoden-parin päästä kun ne pelaa liigaa. SaPKo sentään antaa mahdollisuuksia omille junnuille. Antaako Sport?
- Hirttomies
VaasanMaila kirjoitti:
SaPKo luottaa omiin junioreihin ja toimii esimerkillisesti.
- Mua hah hah!
SavoRULES kirjoitti:
Ne on SaPKon omia A-junnuja mutta kyllä sä niistä kaiken tiedät sitten vuoden-parin päästä kun ne pelaa liigaa. SaPKo sentään antaa mahdollisuuksia omille junnuille. Antaako Sport?
persettä SaPKon pelaajille suihkussa pelin jälkeen niin kuin ennenkin.
- Hirttomies
Mua hah hah! kirjoitti:
persettä SaPKon pelaajille suihkussa pelin jälkeen niin kuin ennenkin.
Sinä annat vain lampaalle "kovaa" lempeä nailonpöksyt linkoissa ja nukut Lanbi tyttösi kanssa saman peiton alla, lämpimät kakunjalat julpissasi tutisten. Onnea talinysvälle, sillä olet vain vähämielinen vässykän alkio kolossasi
- Mua hah hah haaaaaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Sinä annat vain lampaalle "kovaa" lempeä nailonpöksyt linkoissa ja nukut Lanbi tyttösi kanssa saman peiton alla, lämpimät kakunjalat julpissasi tutisten. Onnea talinysvälle, sillä olet vain vähämielinen vässykän alkio kolossasi
Onko mukava olla idiootti? Ai niin ethän sä edes sitä tajua. Nai vaan lampaitasi poju...hoh hoh!
- Hirttomies
Mua hah hah haaaaaaaaaaa! kirjoitti:
Onko mukava olla idiootti? Ai niin ethän sä edes sitä tajua. Nai vaan lampaitasi poju...hoh hoh!
Jo rengastanut Nataliasi vai maistuuko leikit avokarsinassa ja avoliitossa siis?
- KooKooJermu
Mua hah hah haaaaaaaaaaa! kirjoitti:
Lammasta kumihousut alhaalla kerta päivässa ja parhaina kolme. Sellainen on Tojo-pätkäjunnun arki ja Lauvantai. Sunnuntai on laamapaidassa lepoa, etta jaksaa tehdä arkena monta nopeaa vetoa, ilman lepoa. Ole rentona
- sun apajille tule
Hirttomies kirjoitti:
Jo rengastanut Nataliasi vai maistuuko leikit avokarsinassa ja avoliitossa siis?
eikä muutenkaan kiinnosta tuollaisten peräkamarinpojujen jutut. Äitis on menettänyt toivonsa sun kanssa. Et saa mitään aikaiseksi, ei perillistä ei mitään....voi voi...ampuisit itsesi olet turhan tyyppi eh eh!
- Bua hah hah haaaaa!
KooKooJermu kirjoitti:
Lammasta kumihousut alhaalla kerta päivässa ja parhaina kolme. Sellainen on Tojo-pätkäjunnun arki ja Lauvantai. Sunnuntai on laamapaidassa lepoa, etta jaksaa tehdä arkena monta nopeaa vetoa, ilman lepoa. Ole rentona
Upottelen sua suohon miten tahdon. Heh..ota poju rauhassa vain. Mistä teitä luusereita oikein tulee? Perseestä kai sieltähän sinä poeka...eh eh!
- Hirttomies
sun apajille tule kirjoitti:
eikä muutenkaan kiinnosta tuollaisten peräkamarinpojujen jutut. Äitis on menettänyt toivonsa sun kanssa. Et saa mitään aikaiseksi, ei perillistä ei mitään....voi voi...ampuisit itsesi olet turhan tyyppi eh eh!
Moniotteluja mokkulallasi karsinakavereittesi kansa, jota myös kutsutaan suvussasi "ryhmäterapiaksi". Varmasti tekee terää maatuneelle matalaotsallesi pienet päivä väännöt? Olet jo monesti yrittänyt ampua itsesi, mutta aina on kumipäästäsi luoti kimmonnut lampolasi tiiliharkkoseinään kipinää lyöden.
- KooKooJermu
Bua hah hah haaaaa! kirjoitti:
Upottelen sua suohon miten tahdon. Heh..ota poju rauhassa vain. Mistä teitä luusereita oikein tulee? Perseestä kai sieltähän sinä poeka...eh eh!
Pillereiden imeytymisen vuoksi. Vielä pappikin upotti kastetilaisuudessa homeisen nauriisi maljan pohjalle liian pitkäksi aikaa ja jouduit hörppäämään maljan tyhjäksi onttoon melooniisi ja siksi sinusta tuli puhistunut vesipää sukuusi.
- On ilmoja pidelly..
KooKooJermu kirjoitti:
Pillereiden imeytymisen vuoksi. Vielä pappikin upotti kastetilaisuudessa homeisen nauriisi maljan pohjalle liian pitkäksi aikaa ja jouduit hörppäämään maljan tyhjäksi onttoon melooniisi ja siksi sinusta tuli puhistunut vesipää sukuusi.
ja tiedetään kyllä kuka siellä kirjoittelee? Heh heh. Menisit hoitoon, ei susta kuitenkaan miestä tule, ei edes pojua...neiti Rääväsuu sinä olet. Laitas nyt hame päälles se pukee sua todella hienosti hehheh.
- todella surullista.
Hirttomies kirjoitti:
Moniotteluja mokkulallasi karsinakavereittesi kansa, jota myös kutsutaan suvussasi "ryhmäterapiaksi". Varmasti tekee terää maatuneelle matalaotsallesi pienet päivä väännöt? Olet jo monesti yrittänyt ampua itsesi, mutta aina on kumipäästäsi luoti kimmonnut lampolasi tiiliharkkoseinään kipinää lyöden.
psykiatrin apua. Olet ihan sekopää. Sulle nauretaan ihan pän naamaa joka paikassa. Kyllä juttu on kiertänyt. Säälin äitiäsi, kun on tuollainen luuseri poikana...voivoi..
- kvaak.
> sportti vaan rakentaa entistä kovempaa joukkuetta ensikaudelle.Harmi vaan jos sm-liiga hajoaa se vie mielenkiintoa, ja varmasti lisää mestisjoukkueiden mielenkiintoa suomessa.On mullistuksien aika.... hyvästi vuoriset ja kumppanit te saitte tämän aikaan omilla hiekkalaatikkoleikeillänne.
- Hirttomies
Ainaski jatkoajalla huhutaan näin. Tulee piiiitkä kausi..... muuteski kuin matkojen suhteen. http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2731275&postcount=28
- 99o
Rokin hikihokilla tosiaan porontaljat vähissä!!Hyvä niin säästyy muilta mestis seuroilta aikaläjä hilloa kun ei tarvi matkustaa jänkhälle hakee helpot pisteet!!!
- TEATTERIATEATTERIA
99o kirjoitti:
Rokin hikihokilla tosiaan porontaljat vähissä!!Hyvä niin säästyy muilta mestis seuroilta aikaläjä hilloa kun ei tarvi matkustaa jänkhälle hakee helpot pisteet!!!
JOKIPOJAT.JUKURIT.KOOKOO.SAPKO VAHVISTUU JA TUTO.....
VEIKKAAN NOUSIJAKUUSIKOKSI JOKIPOIKIA.JUKUREITA.KOOKOOTA.SAPKOA.
JA TUTOA... - Hirttomies
TEATTERIATEATTERIA kirjoitti:
JOKIPOJAT.JUKURIT.KOOKOO.SAPKO VAHVISTUU JA TUTO.....
VEIKKAAN NOUSIJAKUUSIKOKSI JOKIPOIKIA.JUKUREITA.KOOKOOTA.SAPKOA.
JA TUTOA...SaPKo on lähempänä putoamista suomisarjaan , ihan niin kuin viimekaudellakin. Bua hah hah haaaaa!
- Hekifani.
Hirttomies kirjoitti:
SaPKo on lähempänä putoamista suomisarjaan , ihan niin kuin viimekaudellakin. Bua hah hah haaaaa!
Lasittuneet siansilmät kuivasta ruttunupistas, ennenkui SaPKo tipahtaa mihinkään
Joko ahdasta saappaassa, sinne tuhkaluukustasi reittäpitkin tippuneiden mustanmakkara jämien tunkeutessa jo nöyhtäiseen varpäänväliinkin - Reeeeeps!
Hekifani. kirjoitti:
Lasittuneet siansilmät kuivasta ruttunupistas, ennenkui SaPKo tipahtaa mihinkään
Joko ahdasta saappaassa, sinne tuhkaluukustasi reittäpitkin tippuneiden mustanmakkara jämien tunkeutessa jo nöyhtäiseen varpäänväliinkinkoeta nyt itsenäistyä jo. Kaikkihan sulle nauraa...heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500