Mitä nämä täällä selvittää että hamppumarssi olisi muka peruttu, älkää uskoko viranomaisten trolleihin. 2.5. vappufiiliksiä nostattamaan töölönlahdelle Helsinkiin, kaikki hampuusit koolle! Ohjelmaa tiedossa! Vappuviikonlopun kohokohta! Viva Ganja!
Hamppuchillausta
5
697
Vastaukset
- ADDIC
Peruttu poliisin tulevien ratsioiden takia.
- reijo hitler
Tulee tänävuonna hieman erilainen marssi, Timo haara on luvannut jakaa tuhat kiloa hassista marssilla. Tai myydä halvalla.
- aktiivipieru
Onko sulla tullut jotain sanomista tuolla hamppu-forumilla jonkun kanssa, kun näitä nimimerkkejä pitää täällä esitellä? Voihan globbog vaan.
- jthjytnmuöo
Haaran kaltaisen latvalahon avulla poliisi pyrkii mustamaalaamaan kaikkien hamppareiden maineen.
- Sekin olla
aktiivipieru kirjoitti:
Onko sulla tullut jotain sanomista tuolla hamppu-forumilla jonkun kanssa, kun näitä nimimerkkejä pitää täällä esitellä? Voihan globbog vaan.
Itse kuitenkin veikkaisin Baalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354633- 563200
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211629
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81528- 161514