On karissu raamien kovuus, syttynny sisäinen valo, sydän on lämmön lies. Hällä on aina aikaa, pysähtyy ja katsoo silmiin, lämpimän kätensä ojentaa. Hänessä huokuu onnellisuus, voi miten tuo - lämpö sen sydän ottaa ilomielin vastaan. Nuokki muutamat sanatki, ne on kuin - "kultaomenia" ajatuksen katse - näkee kauas - Hän kääntyi ja pois lähti, lämmöllään ei tiedäkkään hän miten paljon - lämmittää. Rakkaudella ei oo kylmää selkää hän näkee - sittenki
Yltä.
6
282
Vastaukset
hioo ihmistä sisältäpäin poistaen särmiä, tunteen kovia pintoja luoden silmiin uuden valon. Rakkauden sanat soivat herkin sävelmin, sulattaen paksummankin kuoren lämmöllään. Lempeä runo rakkaudesta. Kevät on rakastumisen aikaa??? Valoa päivääsi.
On sulannu jäät ja lumet, esiin työntyy kainot kukat. Rakkauden tuulia läsnä mustrastaan pitkään jatkunnu puhe. Saa yhtyä sydämellään katse sen kertoo rakkaus sydämessä asuu. halausm..kiitos eilisen kauniin laulun.
- padme_amidala
..mikä ihana, rauhallinen, viisas ja soljuva HELMI täältä löytyy. Tuo loppu on aivan ihana hupennus "Rakkaudella ei oo kylmää selkää hän näkee - sittenki" Kiitokset tästä lukuhetkestä taidan piipahtaa lukemassa toistekin : )
padme amidala Ihan helmen, kiitos olen sanoistas otettu. Rakkaus ainut, joka päivän valon kestää. Ei rakkaus sillonkaa poistu, jos selän vain näkee. Näkee sittenki miten se lohduttaa ja kantaa. Eilinen viestis lämmitti, lämmittää tänäänki kiitos. Kohta taas tartun lapion varteen ja siementä kätken maanpoveen, *hymyn kera*
- *MURUKULTA*
Runosi on kuin lämmin shaali talvisena iltana. Upeeta! Mitä vielä voisin sanoa,,, Kiitos Liisa että toit tämän luettavaksi, tämä oli nautinto! :)
Rakkaus ookki shaaliki kietoutuu kuin saumaton vaate ja lämmittää. On kiinnostunnu yhdestäki - eikä ylen katso - sen olen kokenu. Usko on rakkaus sillä tiensä, ainutkertaisuudellaan läsnä. MURUKULTA Ihanaa kuulla, että sinne asti lämmitti. Eilen muuten kaunis lämmin ilmaki, toimitin tuota puskapetistin tehtävää. Maa kääntyi ja joha on hereillä kastemadotki ja miten isoja vönkäleitä..*hymyä päivääs*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
