On karissu raamien kovuus, syttynny sisäinen valo, sydän on lämmön lies. Hällä on aina aikaa, pysähtyy ja katsoo silmiin, lämpimän kätensä ojentaa. Hänessä huokuu onnellisuus, voi miten tuo - lämpö sen sydän ottaa ilomielin vastaan. Nuokki muutamat sanatki, ne on kuin - "kultaomenia" ajatuksen katse - näkee kauas - Hän kääntyi ja pois lähti, lämmöllään ei tiedäkkään hän miten paljon - lämmittää. Rakkaudella ei oo kylmää selkää hän näkee - sittenki
Yltä.
6
282
Vastaukset
hioo ihmistä sisältäpäin poistaen särmiä, tunteen kovia pintoja luoden silmiin uuden valon. Rakkauden sanat soivat herkin sävelmin, sulattaen paksummankin kuoren lämmöllään. Lempeä runo rakkaudesta. Kevät on rakastumisen aikaa??? Valoa päivääsi.
On sulannu jäät ja lumet, esiin työntyy kainot kukat. Rakkauden tuulia läsnä mustrastaan pitkään jatkunnu puhe. Saa yhtyä sydämellään katse sen kertoo rakkaus sydämessä asuu. halausm..kiitos eilisen kauniin laulun.
- padme_amidala
..mikä ihana, rauhallinen, viisas ja soljuva HELMI täältä löytyy. Tuo loppu on aivan ihana hupennus "Rakkaudella ei oo kylmää selkää hän näkee - sittenki" Kiitokset tästä lukuhetkestä taidan piipahtaa lukemassa toistekin : )
padme amidala Ihan helmen, kiitos olen sanoistas otettu. Rakkaus ainut, joka päivän valon kestää. Ei rakkaus sillonkaa poistu, jos selän vain näkee. Näkee sittenki miten se lohduttaa ja kantaa. Eilinen viestis lämmitti, lämmittää tänäänki kiitos. Kohta taas tartun lapion varteen ja siementä kätken maanpoveen, *hymyn kera*
- *MURUKULTA*
Runosi on kuin lämmin shaali talvisena iltana. Upeeta! Mitä vielä voisin sanoa,,, Kiitos Liisa että toit tämän luettavaksi, tämä oli nautinto! :)
Rakkaus ookki shaaliki kietoutuu kuin saumaton vaate ja lämmittää. On kiinnostunnu yhdestäki - eikä ylen katso - sen olen kokenu. Usko on rakkaus sillä tiensä, ainutkertaisuudellaan läsnä. MURUKULTA Ihanaa kuulla, että sinne asti lämmitti. Eilen muuten kaunis lämmin ilmaki, toimitin tuota puskapetistin tehtävää. Maa kääntyi ja joha on hereillä kastemadotki ja miten isoja vönkäleitä..*hymyä päivääs*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
