moi, mulla on ollut jo kaksi vuotta kipua oikealla puolella vatsanaluetta suunnilleen navan jalonkkaluun puolessa välissä. lääkäri totesi joo että tässäkö tuntuu kipua ja ei mitään kommettia tullut. nyt alan hermostumaan kun se ei todellakaan mene pois. mikä tuossa kohtaa on vatsassa? onko siinä paksusuolta vai ohutsuolta? olin siinä iankaikkisen kammottavassa peräsuolentähystyksessä ja ei löytynyt mitään. nyt mulla on myös refluksitautia ja luin että usein refluksi voi johtua muista suolistovaivoista. mua stressaa jo tää kipu ( joka siis ei ole kovin suuri muuta kuin siitä painettaessa)ja keliakia on mulla myös ja limakalvot suusta totaalisen kuivuneet. tietääkä joku mikä ihme tuota kipua voisi aiheuttaa. lääkäri vaan keskittyy tuohon refluksin hoitoon ja ruokavalioon. oon ihan täynnä jo hänen neuvojaan...
2 vuotta kipua!
keliakia
1
720
Vastaukset
- littyvän
suolisto vaivoihin eli huonosti sulavaan ruokaan,syötkö liikaa ylipainoa,vasemman puolen kipu olisi paksusuoliperäistä.Mullakin sama paikka kipee ja kosketus arka.Vaiva helpottaa huomattavasti jos syön niinkuin pitäis eli vähennän mässäilyä ja liikun.Muista kuitu.m50- keliaakikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027