Uusi koiratutka

Samfinder

Tutustukaapa uuteen koira gepsiin samfinderiin, hinta 149€ ja tulee myyntiin toukokuussa. www.kainuu.com/fonella. Mukana myös Kuopion erämessuilla.

34

9234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäkin on????????

      Pitäiskö ilmoittaa ylläpitoon että mainoksen poistaisivat.

      • Samfinder

        Minusta on vaan hienoa, että ei tarvitse ostaa kalliita 800€ tutkia kun tulee samanlainen halvemmalla. Itse aion ostaa sillä vaikkei se kestäisikään normaalitutkan hinnalla saa näitä seitsemän joten...


      • aifiasuh
        Samfinder kirjoitti:

        Minusta on vaan hienoa, että ei tarvitse ostaa kalliita 800€ tutkia kun tulee samanlainen halvemmalla. Itse aion ostaa sillä vaikkei se kestäisikään normaalitutkan hinnalla saa näitä seitsemän joten...

        kyseli kyseisestä tutkasta ei sovellu metsästys käyttöön ei ole vesitiivis edes roiskevesi eli se siitä


      • Joukojouko
        aifiasuh kirjoitti:

        kyseli kyseisestä tutkasta ei sovellu metsästys käyttöön ei ole vesitiivis edes roiskevesi eli se siitä

        Kävin erämessuilla kyseisen tuotteen esittelyssä ja soveltuu metsästyskäyttöön erinomaisesti koska tuotteen voi pakata vaikka minigrip pussiin. Hinta ei ole ainakaan korkea joten tilasin itselleni tuotteen ja kokeilen, sittenpähän nähdään miten tuote todellisuudessa toimii.


      • jo kok?eillut
        Joukojouko kirjoitti:

        Kävin erämessuilla kyseisen tuotteen esittelyssä ja soveltuu metsästyskäyttöön erinomaisesti koska tuotteen voi pakata vaikka minigrip pussiin. Hinta ei ole ainakaan korkea joten tilasin itselleni tuotteen ja kokeilen, sittenpähän nähdään miten tuote todellisuudessa toimii.

        tutkaa, pelittääkö ja mitkä on lopulliset kustannukset?


      • Riekkonen
        jo kok?eillut kirjoitti:

        tutkaa, pelittääkö ja mitkä on lopulliset kustannukset?

        Käytin ja toimii hyvin. Ei ehkä niin hyvä kuin kalliimmat, mutta oma paikka ja koiran paikka näkyvät maastokartalla.


      • majorimies
        Riekkonen kirjoitti:

        Käytin ja toimii hyvin. Ei ehkä niin hyvä kuin kalliimmat, mutta oma paikka ja koiran paikka näkyvät maastokartalla.

        minun mielestä se riittää kun näkee maaston/järvikartan ja koiran sijainnin.nämä tutkien hinnat on minusta aika älyttömissä,jos ajatellaan niitten tekemiseen käytettävien materiaalien hintaa.taitaa saada tuommosen tehtyä 100:lla eurolla kun osaisi,on se hyvä kun tulee näitä halvempiakin markkinoille niin voi jopa itsekin ostaa.


      • SamLöytäjä
        Riekkonen kirjoitti:

        Käytin ja toimii hyvin. Ei ehkä niin hyvä kuin kalliimmat, mutta oma paikka ja koiran paikka näkyvät maastokartalla.

        Edullinen on. Vesitiiviys on toki pieni haitta, mutta jos GPS muovipussin läpi toimii, niin sen sietää. Toinen huono ominaisuus tuossa taitaa olla nuo kartat. Pelkästään mittakaavassa 1:20 000! Ei siis 15min irtilaskun jälkeen olla hirvikoiran kanssa samalla ruudulla. :-( Näyttääkö se silloin kartalla edes jollain viivalla, että mihin päin koirasta itse olet?
        Tuleeko koiran paikkatiedot GPRS:llä tai muuna datasiirtona serveriltä? Voiko käyttää myös tekstiviestiä?
        Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta joltain, jolla on tämän SamFinderin lisäksi kokemusta jostain toisestakin koira-GPS:stä.


      • hyvä sam
        SamLöytäjä kirjoitti:

        Edullinen on. Vesitiiviys on toki pieni haitta, mutta jos GPS muovipussin läpi toimii, niin sen sietää. Toinen huono ominaisuus tuossa taitaa olla nuo kartat. Pelkästään mittakaavassa 1:20 000! Ei siis 15min irtilaskun jälkeen olla hirvikoiran kanssa samalla ruudulla. :-( Näyttääkö se silloin kartalla edes jollain viivalla, että mihin päin koirasta itse olet?
        Tuleeko koiran paikkatiedot GPRS:llä tai muuna datasiirtona serveriltä? Voiko käyttää myös tekstiviestiä?
        Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta joltain, jolla on tämän SamFinderin lisäksi kokemusta jostain toisestakin koira-GPS:stä.

        Ostin syyskuulla ja hyvin on toiminut.Samfinder ollut jämtin selässä joka liikkuu laajasti joten lataa vain karttoja metsästysalueesta tarpeeksi niin kyllä pärjäät.Pannassa ollessa paikannus jää joskus tulematta jos se pyörähtää koiran kaulan alapuolelle.Karttojen koko 5x5tai10x10 ja hinta 39.00/10 grediittiä


      • hyvä sam
        SamLöytäjä kirjoitti:

        Edullinen on. Vesitiiviys on toki pieni haitta, mutta jos GPS muovipussin läpi toimii, niin sen sietää. Toinen huono ominaisuus tuossa taitaa olla nuo kartat. Pelkästään mittakaavassa 1:20 000! Ei siis 15min irtilaskun jälkeen olla hirvikoiran kanssa samalla ruudulla. :-( Näyttääkö se silloin kartalla edes jollain viivalla, että mihin päin koirasta itse olet?
        Tuleeko koiran paikkatiedot GPRS:llä tai muuna datasiirtona serveriltä? Voiko käyttää myös tekstiviestiä?
        Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta joltain, jolla on tämän SamFinderin lisäksi kokemusta jostain toisestakin koira-GPS:stä.

        Ja vielä Sam Löytäjälle jos puhelimessasi on sisäinen gps näät oman paikkasasi kartalla punaisena sykkivänä pisteenä joka liikkuu oman liikkeesi mukaan


      • SamLöytäjä
        hyvä sam kirjoitti:

        Ja vielä Sam Löytäjälle jos puhelimessasi on sisäinen gps näät oman paikkasasi kartalla punaisena sykkivänä pisteenä joka liikkuu oman liikkeesi mukaan

        Entäs sitten, KUN koira on juossut kauemmaksi ja et itse ole samalla ruudulla, niin jääkö punainen piste sykkimään kartan reunalle? Koiran paikkako keskittyy keskelle ruutua?
        Varmaan liivi on pantaa parempi, niin GPS pysyy taivasta kohti. Ja minigrippussi on vähän suojassa risujen raapimiselta.


      • hyvä sam
        SamLöytäjä kirjoitti:

        Entäs sitten, KUN koira on juossut kauemmaksi ja et itse ole samalla ruudulla, niin jääkö punainen piste sykkimään kartan reunalle? Koiran paikkako keskittyy keskelle ruutua?
        Varmaan liivi on pantaa parempi, niin GPS pysyy taivasta kohti. Ja minigrippussi on vähän suojassa risujen raapimiselta.

        Jos et itse ole näkyvissä karttaruudulla punainen kärkinuoli osoittaa suuntaa johon sinun pitää karttaa liikkuttaa kun haluat oman paikkasi näkyviin.Koiran paikka näkyy punaisena pisteenä ja 5x5 km kartalla pärjää hyvin vaikka koira liikkuisi paljonkin ja lataa niitä riittävästi jahtialueesi ympäristöstä karttagrediittejä jotta voit avata uuden kartan jos koira menee kauemmas. itselläni on karttoja jahtialueen keskipisteestä noin20km joka suuntaan ja maastossa voi ladata lisää paikantimen sijainnin perusteella jos koira päättää kauas huidella.Liivi on kyllä parempi kun paikannin on silloin koiran selässä ja toimii hyvin ja liivissä on vielä valmiina vesitiivis pussi paikantimelle joten tähän hintaan laite on ihan hyvä ja mulla toiminut niinkun pitää.


    • trtrtr

      En tiedä enkö osaa vielä käyttää ko. laitetta, vai onko se laitteen ominaisuus, että kysyttäessä koiran paikkatietoa ilmoitus tulee kyllä jonkun ajan kuluttua, mutta koiran sijaintipistettä ei tule automattisesti kartalle ennen kuin poistun ohjelmasta, ja laitan ohjelman uudeltaan päälle. Ja kykeneekö tämä laite näyttämään oman sijainnin ja koiran sijainnin samanaikaisesti? Ainakaan en itse ole Nokian Navigaattorin gps:n ollessa päällä saanut koiran paikkatietoa samaan aikaan kartalle. Pidän tätä Samfinderia melkoisen kökkönä ohjelmana, kunnes joku toisin todistaa.

      • hyvä sam

        Tuo sama ongelma on ollut silloin tällöin mullakin että paikka tulee viiveellä mutta ei niin usein että olis ollu huomattavaa haittaa ja sitten toi koiran ja oma paikka kyllä näkyy mun puhelimen näytöllä mutta kyllähän siinä ton paikkanäytön kans olis pientä säätöä että toimis joka kerta nopeasti vaikka ei noi trakkerikkaa ole joka kerta ongelmitta pelittäneet paikkatietojen kanssa kun on päässy nyt vertaileen molempia


      • räntä
        hyvä sam kirjoitti:

        Tuo sama ongelma on ollut silloin tällöin mullakin että paikka tulee viiveellä mutta ei niin usein että olis ollu huomattavaa haittaa ja sitten toi koiran ja oma paikka kyllä näkyy mun puhelimen näytöllä mutta kyllähän siinä ton paikkanäytön kans olis pientä säätöä että toimis joka kerta nopeasti vaikka ei noi trakkerikkaa ole joka kerta ongelmitta pelittäneet paikkatietojen kanssa kun on päässy nyt vertaileen molempia

        Hirviporukalle piti hankkia koira gps ja nuukia kun ollaan piti löytää hyvä ja halpa.
        Sellaisia on harvoin olemassa,mutta nyt se ainakin vaikuttaa siltä että sellainen tosiaankin on olemassa.
        Tavara tuli nopeasti ja puhelimeen on aina vastattu toisin kuin joillain muilla,jos on ollut kysyttävää.
        Nyt yksi viikonloppu ollut käytössä ja kaksi hirveä roikkuu nylkyvajalla. Keli oli viikonvaihteessa märkä ja loskainen lunta ja räntää satoi ja sumua piisasi ,mutta paikannus pelasi häiriöttä. Koiralla oli liivi,jonka taskussa paikannin oli minigrip pussissa ja sen ympärillä oli vielä liivin pussi . Suosittelen Samfinderiä muillekkin .


    • itälaika

      Tapasin syyskesällä jonkun edustajan ja kyselin pantamallia.
      Olis kuulema tulossa. Ja tulee lisäakun kanssa. Akku pannassa laitteen vastapuolella, ja toimisi
      myös vastapainona. Näin lähetin pysyis aina koiran niskan puolella. En sitte muuta tiedäkkään,
      mutta taidan hankkia moisen laitteen.

      • a

        eli nokia navigaattroin kanssa ei pakannus suju mulla ainakaan toimiiiko teillä ?
        Edellä ( nimim. trtrtr ) kuvasi saman ongelman.

        Mikä neuvoksi, tuesta vain neuvovat että lataa uudelleen niitä karttoja, mutta kun SE EI AUTA vaikka testattu

        Olisiko koodissa vikaa ? Oma paikka näkyy herkästi , koiran paikka ei päivity vaan ....


      • Samloser
        a kirjoitti:

        eli nokia navigaattroin kanssa ei pakannus suju mulla ainakaan toimiiiko teillä ?
        Edellä ( nimim. trtrtr ) kuvasi saman ongelman.

        Mikä neuvoksi, tuesta vain neuvovat että lataa uudelleen niitä karttoja, mutta kun SE EI AUTA vaikka testattu

        Olisiko koodissa vikaa ? Oma paikka näkyy herkästi , koiran paikka ei päivity vaan ....

        Lelu mikä lelu. Lämpötilan vaihteluista otti kosteutta (oli minigrip pussissa), jonka jälkeen ei toimi niinkuin pitäisi. Takuu ei korvaa, koska ei ole luvattu että kestäisi kosteutta eli EI SOVELLU ulkokäyttöön.
        En suosittele...


      • hrhrhr
        Samloser kirjoitti:

        Lelu mikä lelu. Lämpötilan vaihteluista otti kosteutta (oli minigrip pussissa), jonka jälkeen ei toimi niinkuin pitäisi. Takuu ei korvaa, koska ei ole luvattu että kestäisi kosteutta eli EI SOVELLU ulkokäyttöön.
        En suosittele...

        Kaikkihan tietävät että vesi tiivistyy kun mennään kylmään ja lämpimään. Itse olen aina laittanut nenäliinan laitteen alle minigrip-pussiin, eikä ole ollut mitään ongelmia.


      • pettynyt2010
        hrhrhr kirjoitti:

        Kaikkihan tietävät että vesi tiivistyy kun mennään kylmään ja lämpimään. Itse olen aina laittanut nenäliinan laitteen alle minigrip-pussiin, eikä ole ollut mitään ongelmia.

        Teknistä tukea ei ole ja laite ei oikeasti toimi.
        Jos joku haluaa voin lähettää kootut selvitykset (ne vähäiset joita olen saanut ko. yritykseltä)


      • HärmänJätkä
        pettynyt2010 kirjoitti:

        Teknistä tukea ei ole ja laite ei oikeasti toimi.
        Jos joku haluaa voin lähettää kootut selvitykset (ne vähäiset joita olen saanut ko. yritykseltä)

        Minä haluaisin saada tietoa asiasta. Lähettäisitkö?


      • a
        HärmänJätkä kirjoitti:

        Minä haluaisin saada tietoa asiasta. Lähettäisitkö?

        FAKTAA
        1. malli - Classic tuli elokuussa 2009
        2. ei tullut paikkatietoa, soitin yritykseen kun silloin oli puhelinnumero nettisivulla.
        ---> useamman päivän sitkeän soittelun jälkeen saatiin joku piste näkymään (kai korjailivat asetuksia).
        3. Tuli silloin tällöin (esim 2- 3 h välein piste ) mutta vain jokin piste, silloin paikannus oli vielä tekstiviestipohjalla.
        Puhelimeni tuolloin Navigator joka komeili myös nettisivun mainoksissa
        Puhelinta joutui myös käynnistelemään jatkuvasti että saisi edes jonkin pisteen näkyviin.

        4. Kun homma ei edelleenkään toiminut, ilmoitettiin että puhelimeni ohjelma on liian vanha
        --> päivitin Nokia puhelimeni merkkihuollossa, ei muutosta

        5. Sitten kävi niin että GPS-mykkä ei saanut enää virtaa ---> lähetin koko kapistuksen poies.

        Yllättäen sain vaihdossa PRO version, ajattelin että hienoa. Homma alkaa pelittään.
        Ongelmia oli edelleen, nyt kyllä edelliseen verrattuna saatiin jopa hiukan paikkatietoa.

        KESÄ 2010
        6. Vaihdoin puhelimeni malliin C5 jota kehutaan tuolla sivulla.
        ---> homma toimii siten että välillä paikannus tulee, välillä saattaa mennä jopa 20 minuuttia ennen uuden paikannustiedon tulemista vaikka ns GPRS käytössä 1min päivityksellä.

        7. Edellisellä jotenkuten kyllä pärjäisi kun en metillä ole ihan koko ajan tuota kännykkää tuijottamassa. Ongelmia tulee sit jos haukku katkeaa ja mäyris tippuis esim isoon ojaan (20 minuttia voi maksaa hengen) Ojasta sitä paikkatietoo ei sitte varmaan tuliskaan.

        8. Siinä vaiheessa tuli yllättäen uutta vikaa kun yritin tehdä uusia karttoja, kadotti koko GPS palikan tuolta omista tiedoista. Vaikka lisenssimaksu on maksettu.

        9. Tuohon Info - emailiin lähetettyihin korjauspyyntöihin ei ole vastattu tänä syksynä?

        10. En tiedä enää mitä tehä, saisinkohan palautettua ja rahat takaisin.
        Jos joku haluaa ostaa :-) niin voin kyllä myydäkin, jos täällä on tuon laitteen toiminnan ja palvelun kiivaita puolustajia.


      • a
        a kirjoitti:

        FAKTAA
        1. malli - Classic tuli elokuussa 2009
        2. ei tullut paikkatietoa, soitin yritykseen kun silloin oli puhelinnumero nettisivulla.
        ---> useamman päivän sitkeän soittelun jälkeen saatiin joku piste näkymään (kai korjailivat asetuksia).
        3. Tuli silloin tällöin (esim 2- 3 h välein piste ) mutta vain jokin piste, silloin paikannus oli vielä tekstiviestipohjalla.
        Puhelimeni tuolloin Navigator joka komeili myös nettisivun mainoksissa
        Puhelinta joutui myös käynnistelemään jatkuvasti että saisi edes jonkin pisteen näkyviin.

        4. Kun homma ei edelleenkään toiminut, ilmoitettiin että puhelimeni ohjelma on liian vanha
        --> päivitin Nokia puhelimeni merkkihuollossa, ei muutosta

        5. Sitten kävi niin että GPS-mykkä ei saanut enää virtaa ---> lähetin koko kapistuksen poies.

        Yllättäen sain vaihdossa PRO version, ajattelin että hienoa. Homma alkaa pelittään.
        Ongelmia oli edelleen, nyt kyllä edelliseen verrattuna saatiin jopa hiukan paikkatietoa.

        KESÄ 2010
        6. Vaihdoin puhelimeni malliin C5 jota kehutaan tuolla sivulla.
        ---> homma toimii siten että välillä paikannus tulee, välillä saattaa mennä jopa 20 minuuttia ennen uuden paikannustiedon tulemista vaikka ns GPRS käytössä 1min päivityksellä.

        7. Edellisellä jotenkuten kyllä pärjäisi kun en metillä ole ihan koko ajan tuota kännykkää tuijottamassa. Ongelmia tulee sit jos haukku katkeaa ja mäyris tippuis esim isoon ojaan (20 minuttia voi maksaa hengen) Ojasta sitä paikkatietoo ei sitte varmaan tuliskaan.

        8. Siinä vaiheessa tuli yllättäen uutta vikaa kun yritin tehdä uusia karttoja, kadotti koko GPS palikan tuolta omista tiedoista. Vaikka lisenssimaksu on maksettu.

        9. Tuohon Info - emailiin lähetettyihin korjauspyyntöihin ei ole vastattu tänä syksynä?

        10. En tiedä enää mitä tehä, saisinkohan palautettua ja rahat takaisin.
        Jos joku haluaa ostaa :-) niin voin kyllä myydäkin, jos täällä on tuon laitteen toiminnan ja palvelun kiivaita puolustajia.

        edellisen jatkospektaakkeli
        Eli homma on saatu siihen pisteeseen että mulla on C5 ja tuo PRO laite.

        Nyt lähetin lähettää, mutta puhelimen päähän ei vain aina tule nuo paikannuspisteet.

        Eivät suostu ottamaan laitetta takaisin vedoten 14 päivän palautusaikaan. Laitehan ei ole toiminut ilmoitetulla tavalla päivääkään.

        Että tässäpä surkuhupaisaa tarinaa innokkaille.
        Noh onneksi en ole ainut pölkkypää se vähän lohduttaa...

        ei muuten ilmaantunut innokkaita ostajia tuolle laitteelleni....................
        edelleen myyn tuota laitetta 50 eurolla jota myydään netissä 250 eurolla (joka samfinderin mukaan toimi moitteetta)


      • kunnon tracker
        a kirjoitti:

        edellisen jatkospektaakkeli
        Eli homma on saatu siihen pisteeseen että mulla on C5 ja tuo PRO laite.

        Nyt lähetin lähettää, mutta puhelimen päähän ei vain aina tule nuo paikannuspisteet.

        Eivät suostu ottamaan laitetta takaisin vedoten 14 päivän palautusaikaan. Laitehan ei ole toiminut ilmoitetulla tavalla päivääkään.

        Että tässäpä surkuhupaisaa tarinaa innokkaille.
        Noh onneksi en ole ainut pölkkypää se vähän lohduttaa...

        ei muuten ilmaantunut innokkaita ostajia tuolle laitteelleni....................
        edelleen myyn tuota laitetta 50 eurolla jota myydään netissä 250 eurolla (joka samfinderin mukaan toimi moitteetta)

        on aina pässinpäitä, eivät usko ettei halvalla mitään hyvää voi saada.


      • Kake4
        kunnon tracker kirjoitti:

        on aina pässinpäitä, eivät usko ettei halvalla mitään hyvää voi saada.

        itse olen ollut erittäinkin tyytyväinen Prohon. On toiminut ongelmitta ja ajaa asiansa oikein mainiosti.


      • Yksi huijattu
        a kirjoitti:

        FAKTAA
        1. malli - Classic tuli elokuussa 2009
        2. ei tullut paikkatietoa, soitin yritykseen kun silloin oli puhelinnumero nettisivulla.
        ---> useamman päivän sitkeän soittelun jälkeen saatiin joku piste näkymään (kai korjailivat asetuksia).
        3. Tuli silloin tällöin (esim 2- 3 h välein piste ) mutta vain jokin piste, silloin paikannus oli vielä tekstiviestipohjalla.
        Puhelimeni tuolloin Navigator joka komeili myös nettisivun mainoksissa
        Puhelinta joutui myös käynnistelemään jatkuvasti että saisi edes jonkin pisteen näkyviin.

        4. Kun homma ei edelleenkään toiminut, ilmoitettiin että puhelimeni ohjelma on liian vanha
        --> päivitin Nokia puhelimeni merkkihuollossa, ei muutosta

        5. Sitten kävi niin että GPS-mykkä ei saanut enää virtaa ---> lähetin koko kapistuksen poies.

        Yllättäen sain vaihdossa PRO version, ajattelin että hienoa. Homma alkaa pelittään.
        Ongelmia oli edelleen, nyt kyllä edelliseen verrattuna saatiin jopa hiukan paikkatietoa.

        KESÄ 2010
        6. Vaihdoin puhelimeni malliin C5 jota kehutaan tuolla sivulla.
        ---> homma toimii siten että välillä paikannus tulee, välillä saattaa mennä jopa 20 minuuttia ennen uuden paikannustiedon tulemista vaikka ns GPRS käytössä 1min päivityksellä.

        7. Edellisellä jotenkuten kyllä pärjäisi kun en metillä ole ihan koko ajan tuota kännykkää tuijottamassa. Ongelmia tulee sit jos haukku katkeaa ja mäyris tippuis esim isoon ojaan (20 minuttia voi maksaa hengen) Ojasta sitä paikkatietoo ei sitte varmaan tuliskaan.

        8. Siinä vaiheessa tuli yllättäen uutta vikaa kun yritin tehdä uusia karttoja, kadotti koko GPS palikan tuolta omista tiedoista. Vaikka lisenssimaksu on maksettu.

        9. Tuohon Info - emailiin lähetettyihin korjauspyyntöihin ei ole vastattu tänä syksynä?

        10. En tiedä enää mitä tehä, saisinkohan palautettua ja rahat takaisin.
        Jos joku haluaa ostaa :-) niin voin kyllä myydäkin, jos täällä on tuon laitteen toiminnan ja palvelun kiivaita puolustajia.

        Samat ongelmat mulla vuosi 2010 toimi joten kuten 2011 ensimmäisellä käyttökerralla yhteys katkesi ja sen jälkeen yhteys voi tulla kerran kahden tunnin aikana jos tulee ja tukinumerosta ei vastata eikä sähköposteihin ole vastattu nyt sitte v.....a isolla vllä mutta täytyy yrittää saada edes vuodeksi maksettu lisenssi takasi ja kai tää olis kuluttajasuoja asia muutenki tää nyt on täyttä kusetusta koko homma


      • tyytymätön
        Yksi huijattu kirjoitti:

        Samat ongelmat mulla vuosi 2010 toimi joten kuten 2011 ensimmäisellä käyttökerralla yhteys katkesi ja sen jälkeen yhteys voi tulla kerran kahden tunnin aikana jos tulee ja tukinumerosta ei vastata eikä sähköposteihin ole vastattu nyt sitte v.....a isolla vllä mutta täytyy yrittää saada edes vuodeksi maksettu lisenssi takasi ja kai tää olis kuluttajasuoja asia muutenki tää nyt on täyttä kusetusta koko homma

        Kuulostaa tutulle nuo ongelmat. Itsellä alkoi toimimaan pro versio suuren tappelun pääteeksi viime syksynä ja nyt se taas lakkasi ilman mitään syytä. Ilmeisesti Samfinder ei ole kyennyt suoriutumaan heidän palvelimen ylläpitomaksuista ja sen vuoksi palvelu kaatuu. Asia on ilman muuta kuluttajansujalle kuuluva.


    • Suomi-rodun edustaja

      Ehkei tätä pitäisi ääneen sanoa, mutta kyllä olen sitä mieltä, että jos ei ole varaa sijoittaa tonnia kunnon koiratutkaan, niin ei kannata sitä koiraakaan hommata tai ainakaan laskea sitä irti.

      Kyllä itseä vituttas aika rankasti, jos on säästänyt muutaman satasen menettää sen vuoksi koiran.

      Itsellä Ultrapointti ja hyvin on hirvijahdeissa ja muutenkin harjoiteltaessa toiminut. Eipä tarvinut kahta kertaa miettiä kyseisen tutkapannan ostoa kun toiset koiranomistajat suosittelivat ja liikkeessäkin haukkuivat Trackerin pystyyn. Liikkeessä muuten myydään myös Trackeria, totesivat vain ostaneensa sian säkissä. Maksoi mitä maksoi, mutta koiran on pysyttävä kartalla.

      Toki, onnittelut ja hieno homma jos joku on saanut halvalla hyvän. Itse en vain arvaa lähteä kokeilemaan ja leikkimään kun rahalla selviää...

      • jantsuaaa

        Mulla on Tracker G400 ja se on paras. Useat porukassa ovat vaihtamassa Trackeriin. G400 painaa yli 100 grammaa vähemmän ku Ultrapointin panta ja on luja. Paikka tulee molemmista mutta Trackerin panta on lujempi ja ohjelma monipuolisempi... Tyytyväinen oon... Ei se varmaan syyttä ole markkinajohtaja.

        Suoraan sanottuna sun kauppias mahto viilata sinua linssiin


    • joopa joo
    • käytössä2
    • parmpi koiralle

      Jos ei ole varaa parempaan, niin parempi kun ei mitään.
      Garmin se on kunnon vehje.

    • hyvä ja halpa kaksi

      paska laitos

    • höpölaiteet

      Tuollaset on vaan persaukisten tai luonteeltaan pihien vaihtoehtoja.
      Luultavasti eivät edes toimi kunnolla ja sitten on kivaa ihmetellä, missä turre luuraa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe