skorpioni nainen, aina isken silmäni härkämiehiin? Härät kun ärsyttävät minua joskus jo pelkällä olemassa olollaan niin että! arh.. onkos muilla skopuilla omituista vetoa härkiin, niin ärsyttäviä kuin he mielestäni ovatkin?
miksi..
minä..
4
688
Vastaukset
- diii diii
No se johtuu siitä että sun älykkyys osamäärä on melko tarkasti sama kuin sun äidilläs,eli noin 5.Normaali ihmisellä 120.Toivottavasti tästä oli sinulle apua.
- tosi hullua
sotkeentua sellaisiin eläimiin kuin härkä.
- kehkeh
buaaa, wittu kun osuvasti lausuttu täytyy katsoa peiliin ja myöntää. t.varahuorari
- Kalat36nainen
kehkeh kirjoitti:
buaaa, wittu kun osuvasti lausuttu täytyy katsoa peiliin ja myöntää. t.varahuorari
se on ollut vaan varahuorari? Kyllä se on huora muutenkin ja koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1204120SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763425Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.672057SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191501Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171412Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2321078Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49785- 62736
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20726Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6705