Voisiko joku paikan tietävä kertoa, missä tarkalleen sijaitsevat kalliot missä väki viihtyy nakuna?
Sääksmäen sillat
13
6286
Vastaukset
- ainoastaan
Täysikäisille ja täysjärkisille.
- paikallinen
Se on Tampereelta etelään ajettaessa noin 150 metriä viimeisen sillan tolpan jälkeen oikealle kääntyvä pienehkö tie. Sitä ajetaan 100 metriä ja siihen jätetään auto. Polku alkaa vasemmalta ja kiemustelee muutaman kymmenen metriä metsikköön kunnes tullaan rantakalliolle. Siinä vaan vaattet pois ja katse aurinkoon. Oi, Oi ihanuutta!
- Karvaton 18cm
paikallinen kirjoitti:
Se on Tampereelta etelään ajettaessa noin 150 metriä viimeisen sillan tolpan jälkeen oikealle kääntyvä pienehkö tie. Sitä ajetaan 100 metriä ja siihen jätetään auto. Polku alkaa vasemmalta ja kiemustelee muutaman kymmenen metriä metsikköön kunnes tullaan rantakalliolle. Siinä vaan vaattet pois ja katse aurinkoon. Oi, Oi ihanuutta!
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ilmestyn paikalle kelien salliessa.
- pyhä metusalem
Onko joku tietty aika tai viikonpäivä,milloin kallioilla varmemmin toimintaa?
Tietty ilma vaikuttaa,mutta viikonpäivät ja kellonajat kiinnostaisi. Onko siis muutakin toimintaa,kun nakuilua?Aktiviteettiä viriilille siis?- pyhä metusalem
tänään 7.6 poikkesin kalliolla,mutta paikalla ei muita oli kai liian kylmää.
Kortsun raatoja paikalta löytyi,eli siellä varmasti alan toimintaa ajoittain. - ekpteko
pyhä metusalem kirjoitti:
tänään 7.6 poikkesin kalliolla,mutta paikalla ei muita oli kai liian kylmää.
Kortsun raatoja paikalta löytyi,eli siellä varmasti alan toimintaa ajoittain.Ei roskia luontoon - please. Viekää tarvikkeet mukananne, niin paikka säiyy jatkossakin siistinä
- pyhä metusalem
Onko kukaan havainnut jo tälle kesälle toimintaa tuolla sääksmäen kallioilla?
Eli onko runkkailua,doggausta tai mitään kivaa tuolla alettu harrastaan? Olisi mukava liittyä kimppaan! Minulla myös as-auto käytössä,eli sielläkin voisi salassa puuhailla!..siinä sillan parkkiksella.- äläkä täällältä
kysele .
et tajua naturismistä mitään, luuletko sen olevan kimppa runkkausta? - pyhä metusalem
äläkä täällältä kirjoitti:
kysele .
et tajua naturismistä mitään, luuletko sen olevan kimppa runkkausta?..on se..on se! ..Runkkaamista ja ainakin doggingin tavoittelua,ja parhaimmillaan sitä onkin!
..Huomannut,kun nudistirannalla pariskuntien naaraspuoliset (huom,naaraspuoliset! ) kiinnittänyt huomion kaluuni,ja siitäkös se vasta innostuu!
Mitenkä muka voisin olematta menemättä nudistirannalle,ettei mun jorma myös innostuisi?
Tulkaa rohkeasti mukaan uudet parit!
Uusilla pareilla ei todellakaan mitään pelättävää. Runkkarit,dokkarit ei mitään häiriköitä,vaan seksistä,katselusta ja toiminnasta pitäviä.
Tulkaa siis vapaamieliset alueelle,ja jätetään nää amatöörit rannalle,jotka ei koko toimintaa siedä!
..lestaadiolaisten kokous on muistaakseni Oripäässä lähiaikoina.Menkää nysvääjät sinne! Muut runkkailemaan ja doggailemaan!..tai...`? - jähmeä jököttäjä
pyhä metusalem kirjoitti:
..on se..on se! ..Runkkaamista ja ainakin doggingin tavoittelua,ja parhaimmillaan sitä onkin!
..Huomannut,kun nudistirannalla pariskuntien naaraspuoliset (huom,naaraspuoliset! ) kiinnittänyt huomion kaluuni,ja siitäkös se vasta innostuu!
Mitenkä muka voisin olematta menemättä nudistirannalle,ettei mun jorma myös innostuisi?
Tulkaa rohkeasti mukaan uudet parit!
Uusilla pareilla ei todellakaan mitään pelättävää. Runkkarit,dokkarit ei mitään häiriköitä,vaan seksistä,katselusta ja toiminnasta pitäviä.
Tulkaa siis vapaamieliset alueelle,ja jätetään nää amatöörit rannalle,jotka ei koko toimintaa siedä!
..lestaadiolaisten kokous on muistaakseni Oripäässä lähiaikoina.Menkää nysvääjät sinne! Muut runkkailemaan ja doggailemaan!..tai...`?Lesta kokousten aikana on yleensä nuoremman ikäluokan kiimaisia naisia liikkeellä. Kannattaa ajoittaa vierailut samoihin aikoihin ja viestittää jäykistyneellä vehkeellä mitä mieli tekee, se on signaali joka taatusti noteerataan.
- pyhä metusalem
Tänään poikkesin aamupäivän puolella kallioilla,mutta ketään ei valkeekosken puoleisilla kallioilla näkynyt.Tietysti sinne aurinkokin paistelee paremmin vasta iltapäivällä,eli se lienee siihen syynä.
Tampereen puoleisilla kallioillakin vain yksi Naaraspuolinen aurinkoa ottamassa,ja silläkin uima-asu.
Itse otin kaikki pois,eli alasti,mutta mitään aktiviteettia ei puoleen taikka toiseen.
Päivä meni siis "käteen". Olisi pitänyt olla aikaa enemmän,ja odottaa iltapäivään/iltaan. Olisi saattanut olla toimintaa..- uimapuvussa
Siitäs sait senkin rukkari.
- eroa?
Valkeakosken ja Tampereen puoleisilla kallioilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703