oon koittanu saada kaks kertaa sähköpostin välityksellä oma.dna.internet-palveluun salasanoja. Kaksi kertaa on ne lähetetty kirjeellä. Ei oo kumpainenkaan toiminut. Soittelin sitten tekniseen tukeen... ootteli ja oottelin ja oottelin... viimein sain uudet salasanat ja. Eihän nekään toiminut!!!! PER...KELE!
DNA:n palvelu on syvältä
3
546
Vastaukset
- nimaren
olen ollut DNA:n asiakas jo vuodesta 2002 ja omien kokemusten perusteella voin sanoa että mikä siellä toimisi. itse en ole päässyt kertaakaan sisälle oma DNA palveluun enkä myöskään sähköpostiin sillä palvelimen salasana on aina väärä. jos soittaa ja kysyy asiasta asiakaspalvelusta niin sanotaan vaan että kyllä sen pitäisi toimia.
- vastauksia mullakin
Siis kun paikallinen yhtiö on yhdistynyt DNA:n kanssa, voi sähköpostiin tulla kaksi vastausta: (entisestä) paikallisesta yhtiöstä ja nykyisestä emo-DNA:sta. Ja tunnussanat saatetaan vaihtaa kahdessa paikassa päällekkäin. Minulla oli sama ongelma vuoden alussa. Näköjään DNA:ssa ei olla opittu mitään. Kävin DNA:n kaupassa paikan päällä.
- jgds
Lähetä viesti TUNNUS numeroon 14000 ja saata salasanan heti. On maksuton. On toiminut aina ja heti. Ai niin, en ole laajakaista asiakas, vaan känykkäasiakas, joten en tiedä toiomiiko tuo jos ei ole dna-kännykkäliittymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1765027- 151670
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1221470Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91353Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491080Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 190915
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7760