oon koittanu saada kaks kertaa sähköpostin välityksellä oma.dna.internet-palveluun salasanoja. Kaksi kertaa on ne lähetetty kirjeellä. Ei oo kumpainenkaan toiminut. Soittelin sitten tekniseen tukeen... ootteli ja oottelin ja oottelin... viimein sain uudet salasanat ja. Eihän nekään toiminut!!!! PER...KELE!
DNA:n palvelu on syvältä
3
520
Vastaukset
- nimaren
olen ollut DNA:n asiakas jo vuodesta 2002 ja omien kokemusten perusteella voin sanoa että mikä siellä toimisi. itse en ole päässyt kertaakaan sisälle oma DNA palveluun enkä myöskään sähköpostiin sillä palvelimen salasana on aina väärä. jos soittaa ja kysyy asiasta asiakaspalvelusta niin sanotaan vaan että kyllä sen pitäisi toimia.
- vastauksia mullakin
Siis kun paikallinen yhtiö on yhdistynyt DNA:n kanssa, voi sähköpostiin tulla kaksi vastausta: (entisestä) paikallisesta yhtiöstä ja nykyisestä emo-DNA:sta. Ja tunnussanat saatetaan vaihtaa kahdessa paikassa päällekkäin. Minulla oli sama ongelma vuoden alussa. Näköjään DNA:ssa ei olla opittu mitään. Kävin DNA:n kaupassa paikan päällä.
- jgds
Lähetä viesti TUNNUS numeroon 14000 ja saata salasanan heti. On maksuton. On toiminut aina ja heti. Ai niin, en ole laajakaista asiakas, vaan känykkäasiakas, joten en tiedä toiomiiko tuo jos ei ole dna-kännykkäliittymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377