Diiva katselee huvituneena akvaariotaan jossa ilmalaivat hitaasti liikuvat ja välillä törmäävät toisiinsa. Hajonneet ilmalaivat saavat jäädä altaan pohjaan. Diivan asunto on iso tuulimylly joka tuottaa oman sähkönsä jne. Diiva on eristäytynyt muista Jumalista -hän on kaikkein suurudenhulluin -"ne muut ovat moukkia, eivätkä omaa oikeaa asennetta ja häpeävät liikaa ollakseen jotain Jumalaa suurempaa." Diiva ottaa yhden soittorasian. Se on joku vanha bändi, muttei hän ole nähnyt poikia aikoihin. Kultainen korukivin koristellun soittorasian aukaistuaan bändin melodia saa Divan tanssimaan. Bändin jäsenet soittavat pyörivät soittorasian pyöreällä lavalla esittäen samoja maneereejaan. Diiva laittaa soittorasian kyllästynenä pois, mutta ottaa sen hetken emittyään takasin käteensä ja heittäääsen kiukkuisena kohti ilmalaivaakvaarioonsa ja sieltä katoo happi ja on turha ihmetellä kuinka kaikki ilmalaivat ovat särkyneen akvaarion pohjassa ja miehistä kuolleena -kuka hapen puutteeseen, kuka heliumräjähdyksesä, kuka vaan törmäyksen voimasta. http://zombieandbarbie.vuodatus.net/
Zombie & BabieQueen
Z.O.M.B.I.E
2
684
Vastaukset
- vähän joukon
pökö? Mene jonnekin muulle osastolle,ei tämä aikakaan kuulu hanoi rocksiin.
- Z.O.M.B.I.E
ja hanoi roksi ei liity mitenkään muhun. Mä ern oo todellakaan mikä hanoimusan fanittaja tms. paskaa. mä tykkään runkummasta musasta ja jos vielä sanot mua pököz, anna sulle isän kädestä paljaalle pyllylle. hyväää vappua ! ja muista,että olet kansalaisena vastuuussa! oletko aina valmiina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843