Taitaa olla nyt sitten Alexandrian työntekijöiden suut tukittu uusilla sopimuksilla ja uhkasakoilla, kun on keskustelut täällä niin hiljentyneet. Siinä se taas nähtiin, että suurin osa firman mustamaalauksesta ja lokakirjoittelusta olikin firman sisältä kirjoitettua. Eli Suomen Parhaat Työpaikat taitaa ollakin aika hyvä työpaikka! Vai voiko joku väittää muuta uhkasakon uhalla?
Alexandrian viestit
Asiantuntija
2
1577
Vastaukset
- mwwilq,
Alexandrian ja monelle riittä kun nimeä toistetaan, on paljon niin "paksupäitä" että eivät paljon ajattele ennen kuin tekevät, eivätkä varoituksiin usko. haluavat itse kokea kaiken, siten kun ovat 70v, ovat kyllä jo melko kokeneita,
- a-keppostelija
Ei täällä suoli24 palstalla ennenkään ole yhtään eläkevakuutusta myyty, mutta hyvin kauppa käy joka tapauksessa...monta iloista uuden eläkevakuutuksen hankkijaa tuli tänäänkin hankittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875