Mtv3 AVA takaisin näin

Plustv näytti kanavapaikalla 23 kevätkauden MTV3AVAA ja ihastuin ohjelmatarjontaan, joka oli monipuolista ja monien naisten kiinnostuksen kohteisiin vastaavaa. Plustv:n asiakaspalvelusta kerrottiin, että jos haluamme AVAN takaisin, niin mahdollisimman paljon vain sähköpostia heille aiheesta, niin he varmaankin sen pyrkivät palauttamaan. Onhan se todella epäreilua, että muut halukkaat plustv-kortin maksavat saavat Avaa katsoa, mutta antennitaloudet ei, vaikka ihan yhtä suuret tv-lupamaksut maksamme. Laittaisitteko siis Plustv:lle AVA TAKAISIN pyynnön osoitteeseen: [email protected] Kiitos kaunis = )

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapelikatsoja

Viestintäministeriö päättää lähiaikoina kahdesta uudesta toimiluvasta eli kanavasta, joista yksi saattaa olla tuo MTV3 Ava. PlusTV ei kuitenkaan voi vaikuttaa asiaan. Kaapelitalouksissa ei PlusTV toimi vaan paikalliset kaapelioperaattorit. Esim. Elisalla MTV3 Kanavapaketti sisältää kanavat Max, Fakta, Juniori, Leffa, Ava, Sarja sekä Scifi eli 7 kanavaa hinnalla 14,95 euroa /kk. Älä sekoita siis antennioperaattori PlusTV:tä kaapeliin tai satelliittiin.

• kanava se on

Näyttäs vaikka formulaa uusintana 24h.

• kuin antennissa

PlusTV-kortista maksavat vain antenniverkon katsojat. PlusTV ei toimi kaapelissa tai satelliitissa. TV-maksulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

• Eiks

Jotenkin tuntuu vain siltä, että jos joku Valtion viestintävirasto sanelee, mitä kanavapaikkoja saa jaella kaapeliverkossa oleville ja mitä antenniverkossa oleville, niin eikös se vähän epäreilua ole, kun kuitenkin molemmat ryhmät maksavat samat tv-luvat, niin kuitenkin antennitalouksilla on huonommat mahdollisuudet katsella samoja ohjelmia kuin esim. kaapelitalouksilla. No asioita voi ajatella monella tavalla. Antenniverkon katsojat joutuvat maksamaan tv-luvan lisäksi, että saavat lisää kanavamahdollisuuksia, mutta ei ole kaapeli- ja satelliittitv:n katsojatkaan ilmaiseksi ohjelmiaan katsomassa.

• siispäsx
        Eiks kirjoitti:

Jotenkin tuntuu vain siltä, että jos joku Valtion viestintävirasto sanelee, mitä kanavapaikkoja saa jaella kaapeliverkossa oleville ja mitä antenniverkossa oleville, niin eikös se vähän epäreilua ole, kun kuitenkin molemmat ryhmät maksavat samat tv-luvat, niin kuitenkin antennitalouksilla on huonommat mahdollisuudet katsella samoja ohjelmia kuin esim. kaapelitalouksilla. No asioita voi ajatella monella tavalla. Antenniverkon katsojat joutuvat maksamaan tv-luvan lisäksi, että saavat lisää kanavamahdollisuuksia, mutta ei ole kaapeli- ja satelliittitv:n katsojatkaan ilmaiseksi ohjelmiaan katsomassa.

Kaapeliverkossa kaapeliyhtiö päättää itse tarjonnastaan ja kanavien määrästä, teknisesti se on huomattavan paljon yksinkertaisempi ja edullisempi toteuttaa kuin maanlaajuinen antenniverkko. Ilmeisesti kaapelitarjontaan on kuitenkin sisällytettävä myös nuo 'normaalit' ilmaiskanavat, korjatkaa jos olen väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe