Hallituksen piti huolehtia että hintoja vahditaan,mutta nyt tänä aamuna kaupassa nostettiin vauhdilaa ruokatavaroiden hintoja. Tässä nyt nähdään mitä hyötyä on ruuan arvonlisäverosta.Toisin sanoen vain lisä kuluja köyhälle.
Missä ovat nyt hallituksen
4
221
Vastaukset
- Köyhät kyykkyyn,rahat markk...
ja julkiset palvelut alas
- tämä tiedettiin jo aiemmin
Pelle porukkaa koko hallitus, hinnat ovat nousseet kohisten jotta voidaan näyttää, että arvonlisäveron alennus muka puree. Täyttä valetta koko show. Eikö näillä politikoilla ole mitään käsitystä todellisesta elämästä. Kyllä alkaa ottaa päähän tämä pelleily. Mutta onhan siihen keinot ei osteta mitään niin se pelastaa tilanteen., katstrofiin asti.
- päinvastoin
Niin paljon on ruuanhinta noussut, että huolimatta 5 % alennuksesta, valtion verotulot eivät laske - päinvastoin. Nyt onkin pikaisesti tehtäv päätös, että ruuanarvonlisävero lasketaan eurooppalaiselle tasolle kertaheitolla. Veroalennuksen on oltava -10 %:ia!
- HINTOJA EHDI VAHTIA
KUN NE VAHTII OPTIOITAAN:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755942Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275327Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213118- 1822578
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2272370- 202203
- 1031551
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3581439- 751323
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171216