Asun vapuksi?Ja minkälaisen?
Jokos muuten olette hankkineet...
6
1032
Vastaukset
- ssssssssssssssssss
mä laitan saunatakin ja oon älästi. jos poliisit tulee kyttään juomista niin vilauttaa vähä.. kyllä tykkää :P
- minimakke
oon hankkinu mut en osaa selittää minkä lainen se on
- jkhk
punahilkka asun ajattelin laittaa kun kaverilla on naamiaiset. Vielä en tiedä viittinkö se puku päällä mennä baariin :)
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
- gkgk
teru84 kirjoitti:
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
gkgk kirjoitti:
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
Minä olin valkoisessa merikapteenin puvussa, eipä kyllä pahemmin muilla ollut tamineita(tylsiä ihmisiä).Mutta ilmeet oli ikuistamisen arvoisia, katsottiin niin kuin kuusenmäen lehmä uutta ämpäriä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446
