Asun vapuksi?Ja minkälaisen?
Jokos muuten olette hankkineet...
6
938
Vastaukset
- ssssssssssssssssss
mä laitan saunatakin ja oon älästi. jos poliisit tulee kyttään juomista niin vilauttaa vähä.. kyllä tykkää :P
- minimakke
oon hankkinu mut en osaa selittää minkä lainen se on
- jkhk
punahilkka asun ajattelin laittaa kun kaverilla on naamiaiset. Vielä en tiedä viittinkö se puku päällä mennä baariin :)
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
- gkgk
teru84 kirjoitti:
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
gkgk kirjoitti:
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
Minä olin valkoisessa merikapteenin puvussa, eipä kyllä pahemmin muilla ollut tamineita(tylsiä ihmisiä).Mutta ilmeet oli ikuistamisen arvoisia, katsottiin niin kuin kuusenmäen lehmä uutta ämpäriä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713260Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253003- 512882
- 562688
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482550On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532331Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802211- 692098
- 452092