Asun vapuksi?Ja minkälaisen?
Jokos muuten olette hankkineet...
6
918
Vastaukset
- ssssssssssssssssss
mä laitan saunatakin ja oon älästi. jos poliisit tulee kyttään juomista niin vilauttaa vähä.. kyllä tykkää :P
- minimakke
oon hankkinu mut en osaa selittää minkä lainen se on
- jkhk
punahilkka asun ajattelin laittaa kun kaverilla on naamiaiset. Vielä en tiedä viittinkö se puku päällä mennä baariin :)
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
- gkgk
teru84 kirjoitti:
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
gkgk kirjoitti:
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
Minä olin valkoisessa merikapteenin puvussa, eipä kyllä pahemmin muilla ollut tamineita(tylsiä ihmisiä).Mutta ilmeet oli ikuistamisen arvoisia, katsottiin niin kuin kuusenmäen lehmä uutta ämpäriä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265268- 534611
- 874341
- 573543
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581