Asun vapuksi?Ja minkälaisen?
Jokos muuten olette hankkineet...
6
877
Vastaukset
- ssssssssssssssssss
mä laitan saunatakin ja oon älästi. jos poliisit tulee kyttään juomista niin vilauttaa vähä.. kyllä tykkää :P
- minimakke
oon hankkinu mut en osaa selittää minkä lainen se on
- jkhk
punahilkka asun ajattelin laittaa kun kaverilla on naamiaiset. Vielä en tiedä viittinkö se puku päällä mennä baariin :)
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
- gkgk
teru84 kirjoitti:
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
gkgk kirjoitti:
Punahilkkana olin koko illan! Ihmettelin etten hirveästi nähnyt pukuja tampereen yöelämässä. Kavereillani oli tietysti puvut,mutta monet oli vain omia itsejään. Hauska vappu oli! :)
Minä olin valkoisessa merikapteenin puvussa, eipä kyllä pahemmin muilla ollut tamineita(tylsiä ihmisiä).Mutta ilmeet oli ikuistamisen arvoisia, katsottiin niin kuin kuusenmäen lehmä uutta ämpäriä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399