Onko tapana juhlistaa kihlauksen vuosipäiviä? Vai mitä vuosipäiviä suhteessa ylipäätään juhlitaan - tuntuu aika paljolta, jos juhlistetaan kaikkia: tapaamista/seurustelun aloittamista, kihlausta ja hääpäivää.
Vastaukset 3
- minulle...
Kihloissa ei olla joten juhlitaan ihan tapaamisen vuosipäiviä. Jos/kun kihlaudumme niin juhlimme kihlautumisen vuosipäivää jos ehdimme olla kihloissa yli vuoden ennen avioitumista. Ja avioiduttuamme taas hääpäivää. Toki kaikki päivät voi "muistaa", sanoa jotain nättiä/ottaa yhteistä aikaa mut emmä ainankaan jokaisesta päivästä halua mitään lahjontapäivää tmv, turhaa semmoinen. Toki tuollaiset kaksinkeskiset "merkkipäivät" ovat hyvä tekosyy hemmotella toisiaan edes silloin harvoin :) Mutta uskoisin että isoimmaksi merkkipäiväksi tulee aina se "ajankohtaisin" (siis seurustellessa seurustelunaloittamispäivä, kihloissa ollessa kihlautumispäivä ja aviossa hääpäivä).
- Jari-22
Meillä ei ole sitä ongelmaa, että täytyisi erikseen juhlia kihlauksen vuosipäivää, kun menimme kihloihin 1.1.2006.
Juhlimme ainoastaan sitä päivää, kun aloitimme seurustelun/tapasimme toisemme eli kihlajaispäivä on meillä se perheen yhteinen uudenvuoden vietto päivä. - muistamisesta...
...minä ja ukkoni mentiin ainakin syömään, ihan sama joskus oltiin romanttisesti pizzalla joskus jossakin muualla.
Ei kait se sen ihmeellisempää oo, mulle se asia on kuitenki niin tärkeä että kyllä sitä pitää "juhlistaa" jollakin, yleensä muistan ukkoa sitten vielä jollakin pienellä jutulla.
Tietenkin jotakin extraa ja jälkkäriä tarjoiltiin sitten illemmalla kun päästiin kotiin ;)
Kihlapäivän muistaminen jää varmasti sitten sikseen kun saadaan kirkko varattua...
Kuvannollisesti, minä ainakin haluan että meidät vihitään maistraatissa, en tykkää yhtää mistää prinsessa-kermakakku-unelmahäistä.... O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54743
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526