Onko tapana juhlistaa kihlauksen vuosipäiviä? Vai mitä vuosipäiviä suhteessa ylipäätään juhlitaan - tuntuu aika paljolta, jos juhlistetaan kaikkia: tapaamista/seurustelun aloittamista, kihlausta ja hääpäivää.
Kihlauksen vuosipäivä
3
3607
Vastaukset
- minulle...
Kihloissa ei olla joten juhlitaan ihan tapaamisen vuosipäiviä. Jos/kun kihlaudumme niin juhlimme kihlautumisen vuosipäivää jos ehdimme olla kihloissa yli vuoden ennen avioitumista. Ja avioiduttuamme taas hääpäivää. Toki kaikki päivät voi "muistaa", sanoa jotain nättiä/ottaa yhteistä aikaa mut emmä ainankaan jokaisesta päivästä halua mitään lahjontapäivää tmv, turhaa semmoinen. Toki tuollaiset kaksinkeskiset "merkkipäivät" ovat hyvä tekosyy hemmotella toisiaan edes silloin harvoin :) Mutta uskoisin että isoimmaksi merkkipäiväksi tulee aina se "ajankohtaisin" (siis seurustellessa seurustelunaloittamispäivä, kihloissa ollessa kihlautumispäivä ja aviossa hääpäivä).
- Jari-22
Meillä ei ole sitä ongelmaa, että täytyisi erikseen juhlia kihlauksen vuosipäivää, kun menimme kihloihin 1.1.2006.
Juhlimme ainoastaan sitä päivää, kun aloitimme seurustelun/tapasimme toisemme eli kihlajaispäivä on meillä se perheen yhteinen uudenvuoden vietto päivä. - muistamisesta...
...minä ja ukkoni mentiin ainakin syömään, ihan sama joskus oltiin romanttisesti pizzalla joskus jossakin muualla.
Ei kait se sen ihmeellisempää oo, mulle se asia on kuitenki niin tärkeä että kyllä sitä pitää "juhlistaa" jollakin, yleensä muistan ukkoa sitten vielä jollakin pienellä jutulla.
Tietenkin jotakin extraa ja jälkkäriä tarjoiltiin sitten illemmalla kun päästiin kotiin ;)
Kihlapäivän muistaminen jää varmasti sitten sikseen kun saadaan kirkko varattua...
Kuvannollisesti, minä ainakin haluan että meidät vihitään maistraatissa, en tykkää yhtää mistää prinsessa-kermakakku-unelmahäistä.... O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019