Moikka Nyt tarvisin kipeesti apua, symantec antivirus sanoo kymmenen minuutin välein ilmotusta troijalaisesta jonka nimi on osmim.dll. Sen verran tietokoneista ymmärrän että tätä ei pysty poistamaan tai korjaamaan koska se luo itsensä aina uudestaan (koitin poistaa sitä jonkun 40 kertaa :D) Eli mikä neuvoksi?? Voisiko joku (joka osaa) neuvoa todella selkeästi vaiheittain miten sen saa pois? Ja kaikille jotka siellä naureskelee mulle niin joo olen nainen ja vielä kaikenlisäksi täysi blondi :)
osmim.dll
3
332
Vastaukset
- wannabepcnero
Kiitti, nyt ollaan sitten jo askel lähempänä maalia. Tosin blondius iskee jälleen, en oikein ymmärrä tätä: "käynnistys vikasietotilassa ja system restore eli palautuspisteen luonti pois päältä,sitten poisto ja uudelleenkäynnistys". Vikasietotilan osaan laittaa mutta mutta mistä löydän ton system restoren? Mikä pitää poistaa? Apuja kaipailisin edelleen :)
- ...........>
wannabepcnero kirjoitti:
Kiitti, nyt ollaan sitten jo askel lähempänä maalia. Tosin blondius iskee jälleen, en oikein ymmärrä tätä: "käynnistys vikasietotilassa ja system restore eli palautuspisteen luonti pois päältä,sitten poisto ja uudelleenkäynnistys". Vikasietotilan osaan laittaa mutta mutta mistä löydän ton system restoren? Mikä pitää poistaa? Apuja kaipailisin edelleen :)
Apuohjelmat Järjestelmätyökalut Järjestelmän palauttaminen Järjestelmän palauttamisen asetukset Täppä ruutuun Poista järjestelmän palauttaminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604