Borrelioosi-epäily

BBB

Epäilen, että minulla saattaisi olla borrelioosi. Kärsin pahoista nivelkivuista ja ns. vaeltavasta kivusta. Reumatestit ja -kuvat on otettu, eikä niissä näkynyt mitään (nivelissä ei ollut muutoksia). En muista, että olisin nähnyt iholla punkkia tai punkki-ihottumaa, mutta ilmeisesti ihottumaa ei tule aina, vaikka saisi borrelioosin. Vaikka epäilen borrelioosia, niin terveyskeskusen lääkäri ei suostu ottamaan borrelioosikokeita. Jos teillä jollain on tai on ollut borrelioosi, niin millaisia oireita teillä oli? Miten aloitte epäilemään borrelioosia?

5

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Heippa! Minulla tuli outoa ihottumaa muutamia vuosia sitten...ensiksi sitä hoidettiin voiteilla, ja kun ei parantunut, niin kortisonikuurilla.... Hetkeksi se auttoi ja ihottuma tuli taas... Tk-lääkäri laittoi yliopiston sairaalaan ihotautien polille lähetteen... No kokeita otettiin ja huomattiin, että minulla oli voimakas borrelioosi...plussat oli niistä suurimmasta päästä.... Minulta tentattiin, että onko ollut ihottumia...siis sitä rengasmaista tai muitakaan havaintoja punkin puremasta...eipä ollut ollu. No sain tosi pitkän ab-kuurin ja kokeissa näytti, et nyt näyttää vähemmän sitä plussaa... Sen jälkeen ennätin olla muutaman vuoden terveenä, mutta nyt on alkanut niveloireet....reumaa ei ole kuulema. Mutta uskon, et nää niveloireet onkin punkin syytä.... Koskaan mua ei ole sen borrealis-pöpön jälkeen todettu terveeksi....testeissä olisi pitänyt näyttää miinusta.... Kannattaa tosiaan pyytää testeihin...se ei ole kuin yksi verikoe.... Ja jos sairastaa tuota borreolista, niin se ei ole ihan leikinasia.... Joten kannattaa vaatia kokeita....

      • terve.

        "borreolis tapaus" p.o. borrelioositapaus. Hei. Hanki itsellesi Marshallin protokolla, se tehoaa myöhäisborrelioosiin. Se sana pitäisi olla kaikkien huulilla. "Ja jos sairastaa tuota borreolista, niin se ei ole ihan leikinasia.... " Oikein. Ja siitä syystä nyt hankit itsellesi tuon Marshallin protokollan, tai jonkun muun kuten esimerkiksi CAP-protokollan. "Joten kannattaa vaatia kokeita.... " Tämä on oikeastaan hukkaan heitettyä aikaa. Lääkärien määrämät antibioottikuurit eivät toimi usein borrelioosia vastaan - jos toimii, niin oli pelkästään tuuria.


      • alkuperäinen englann

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe