Kerjäläisten valtakunta myi vuonna 1985 peräti 190 000 kappaletta. Tämä viimevuoden uutuus vain noin 2000kpl. Varmasti Suomen ennätys tuo suosion lasku, mutta olisikohan jopa ihan maailmanennätys? Peräsin vois vaikka kommentoida kymmenellä sekopäisellä viestillä?
Dingo ennätysten kirjaan?
6
628
Vastaukset
- peräsin..
dingon uusin myi ainakin 20 000kpl heti ilmestymispäivänä. kultaa pukkaa pian, tosi on!!
- levy-yhtiö
vahvistanut paljonko uutuutta on myyty? epäilen että tuo väitetty 2000kpl on aika lähellä totuutta. jos ei olisi se olisi kiistetty jo kovaan ääneen.
- mister x..
levy-yhtiö kirjoitti:
vahvistanut paljonko uutuutta on myyty? epäilen että tuo väitetty 2000kpl on aika lähellä totuutta. jos ei olisi se olisi kiistetty jo kovaan ääneen.
Pitihän tuo arvata. Kun Eve jätti uppoavan laivan niin näin arvasi käyvän. Ei Nipa ole yksin niin kiinnostava biisintekijä että se kantaisi koko levyä saati tekisi siitä kiinnostavan nyky-yleisölle. Nuo kaksituhatta ostajaa ovat varmasti niitä todellisia hardcore-faneja. Minä en ole.
- kannata kiistää
levy-yhtiö kirjoitti:
se tulee ilmi kuitenkin ja yleensä ennemmin...
dingo on kaupallisesti todellisessa allonpohjassa tai eikun mariaanien haudassa. - Hah
kannata kiistää kirjoitti:
se tulee ilmi kuitenkin ja yleensä ennemmin...
dingo on kaupallisesti todellisessa allonpohjassa tai eikun mariaanien haudassa.Kaupallisuudesta en tiedä, mutta keikat ovat olleet paljon parempia Even lähdettyä.
- heh
Hah kirjoitti:
Kaupallisuudesta en tiedä, mutta keikat ovat olleet paljon parempia Even lähdettyä.
jos pulska solisti on vesilinjalla niin keikat on sidettäviä, jos ei niin ne on painajaisia. eikä ole enää edes eveä paikkaamassa niitä painajaisia :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817