Onko laillista ajaa tavallisella ruohonleikkurilla peräkärryn kanssa tiellä (ei kovin vilkasliikenteisellä hiekkatiellä) jos minulla on vaikka aurausviittoja peräkärryssä ja olen laittamassa tielle aurausviittoja? Leikkuri ei ole kilvissä.
Onko laillista?
6
1005
Vastaukset
- ei ole
Ei ole laillista.
- Tarjouslaskija
Jos olet yksityistien omistaja, voit sulkea tien työn ajaksi ja ajaa siellä vaikka leikkurilla. Yksityistiekunnalla on tietysti sama mahdollisuus, mutta siihen tarvitaan enemmän byrokratiaa. Eiköhän helpompaa ole vaikka lainata traktori. Yleisen maantien kunnossapitourakointiin ruohonleikkuri ei taida kelvata. :)
- on työkone
Eikä ruohonleikkureita tarvitse rekisteröidä ja vakuuttaa, vaikka niissä pyörät ja peräkärry onkin. Ajele pois vain, mutta muista että jos jotain sattuu, niin syyllinen maksaa.
- tietyö
on työkone kirjoitti:
Eikä ruohonleikkureita tarvitse rekisteröidä ja vakuuttaa, vaikka niissä pyörät ja peräkärry onkin. Ajele pois vain, mutta muista että jos jotain sattuu, niin syyllinen maksaa.
Joo no en ois tehnykkään noin, kunhan mielenkiinnosta kyselin. Traktorilla itse kuljetan viitat.
- pilkkuja
tietyö kirjoitti:
Joo no en ois tehnykkään noin, kunhan mielenkiinnosta kyselin. Traktorilla itse kuljetan viitat.
viilataan, niin jos leikkuri katsotaan työkoneeksi, niin sillä ei saa kuljettaa mitään vaan ainoastaan siirtää työmaalta toiselle yleistä tietä pitkin.
- näin on
on työkone kirjoitti:
kyllä ne pitää vakuuttaa ja rekisteröidä jos käytetään liikenteessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297