en ole enää mikään teini mutta silti mielestäni pikku G:n tuotanto on tosi hyvää!!Poika kuuntelee sitä tosi mielellään ja Pikku G on sanotuksissaan todella hyvä esikuva vaikutuksille alttiille nuorille!Poika on vasta ekalla ja kaikki tällainen hip hop tyyppinen toiminta kiehtoo aivan mielettömästi siksi on tosi hyvä että on olemassa Pikku G joka osaa soittaa hyvää poppia sanoilla jotka ovat asiallisia ja niiden viesti on todella hyvä!esim.oma perhe biisissä..kiitos Pikku G!!!!(älä häivy mihinkään)
Pikku G on hyvä esikuva
13
931
Vastaukset
- Little M
Poppia?!?!?! Soittaa POPPIA?!?!?!?
- Niin
POPPIA vitut se mitään HIP HOPPIAKAAN ole
- Sucks
Niin kirjoitti:
Pikku-G on ihan perseest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- diudiu
Sucks kirjoitti:
Pikku-G on ihan perseest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sieltähän se sinä olet tullut, taisi olla vaikeuksia synnytksessä - happivaje vakava!!!
- Little M
Niin kirjoitti:
Mä iha luulin että se soittaa PASKAA! (niin kuin se tekee)
- Teinix
Olen samaa mieltä!
- mie vaa
Sori ny jos sanon jotenki pahasti mut mä toivon et jos mä joskus saan lapsii nii ne ei ota mallii Pikku G:stä.... Se ryyppää, ahdistelee ja on itse rakas paskiainen...
- äiti&"fani"
nii toivottavasti ei sellaista mallia..mut eihän se sen elämä sieltä musiikista tulekaan esiin..vaan poika tykkää pikku g:n musasta ja sanat on hyvät ja terveillä arvoilla..jätkästä en muuten kyllä tiedä..mitä arvoja oikeasti päällään kantaa!
- haista v***u
äiti&"fani" kirjoitti:
nii toivottavasti ei sellaista mallia..mut eihän se sen elämä sieltä musiikista tulekaan esiin..vaan poika tykkää pikku g:n musasta ja sanat on hyvät ja terveillä arvoilla..jätkästä en muuten kyllä tiedä..mitä arvoja oikeasti päällään kantaa!
Työnnä sä vaan ne esikuvas perseesees ja mee jonnekki muualle jeesustelemaan!!
- ...olla kateellinen?
Tunnetko Pikku-G:n hyvinkin?
- mie vaa
...olla kateellinen? kirjoitti:
Tunnetko Pikku-G:n hyvinkin?
no en mä ny tunne sitä kauheen hyvin mut ois ollu mahkut tutustuu.. ei oikei kiinnostanu ku tyyppi leveilee rahoilla ja suuttu ku kamu sano älä sen lääppimisille...
- Priest
No kotiäidit takuulla tykkää sen takia koska ne ei pidä siitä kun nuoriolle tulee kapina vaihe mutta pikku G on mammari sillä oikean nuoren kuuluu kapinoida ja kunnolla ja sen lisäksi pikku G:llä ei ole mitään lahjoja.
Siksi mun osalta prätkän kyytiin vaan ja soimaan Judas Priest - Leather Rebel! - Juuriniin
Pikku-g ei tee sanoja biiseihinsä, eikä kyllä "sävelläkkään". Se pikkumulkku vain heiluu lavalla ja räppää valmiiksi kirjoitettua tekstiä.
Ja onhan se tosi hyvä esikuva, sanoo ettei polta tupakkaa ja silti se käräytetään backstagen tupakkahuoneesta! xD
Hyvä pikku-geeeeööörrgghh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042