Hei kaikki liskonomistajat ja muut mukavat miehet! Itse olen ostanut lizardin nimeltänsä limanaamakärsä. Kyseinen turjake on lajia leguaani ja se juuri nytkin makailee tuossa takan edessä loimussa kauniin takkatulen. Olen itse tässä tietokoneen ääressä mahtailemassa ja marsuilemassa. Leguaanini on iältään noin useita vuosia vanha ja se on jo selvästi rypistynyt ja ränsistynyt toitottaja. Olen yrittänyt harjata sen turkkia kiiltävämmäksi ja pessyt sen kuonoa kiillokeliimalla, mutta sen kärsä ei ole muuttunut entistä ehommaksi. Nyt ihmettelenkin, että millä ihmeen ilveellä voisin saada kunnianarvoisan liskoni toitotuksen muuttumaan entistä mahtavammaksi ja maurumaisemmaksi mahtailuksi. Onko kenelläkään leguaanileikoalla heittää jotain tasokasta vinkkiä tähän tilanteen tolaan?
Lisko limanaamakärsä
lipittäjälimo
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020