Näkyy tulleen biltemaan oikein biltema-merkkiset sytytystulpat eyquemien rinnalle. Hinta on ihan uskomattoman halpa...
Bilteman superhalvat sytytystulpat
10
6828
Vastaukset
- minä
joskos joku on kerinnyt ajaa noilla 10 tkm. Kestääkö hyvin, vois harkita kakkosautoon.
- Toni
Ostettiin vuos takaperin Saabbiin tulpat ja ne olivat vielä kalleinta mallia. Sitten vaihdettiin tulpat ja ajettiin 50 km kunnes rupes moottori käymään huonosti no ei siinä sit muuta kun syytä hakemaan sytytyksestä ym. Olihan siinä sitten vähän ihmettelemistä kun kaikki tulpat otettiin pois ja yhestä puuttus kärki. Seuraavaksi kansi auki ja kattomaan missä kunnossa se oli, loput varmaan arvaatkin. Kone romuna!!!
- minä
Toni kirjoitti:
Ostettiin vuos takaperin Saabbiin tulpat ja ne olivat vielä kalleinta mallia. Sitten vaihdettiin tulpat ja ajettiin 50 km kunnes rupes moottori käymään huonosti no ei siinä sit muuta kun syytä hakemaan sytytyksestä ym. Olihan siinä sitten vähän ihmettelemistä kun kaikki tulpat otettiin pois ja yhestä puuttus kärki. Seuraavaksi kansi auki ja kattomaan missä kunnossa se oli, loput varmaan arvaatkin. Kone romuna!!!
kiitti tiedosta. Ei niitä jaksaisi kokoajan vaihtaa ja turhaa säästää tärkeissä paikoissa.
- minä
minä kirjoitti:
kiitti tiedosta. Ei niitä jaksaisi kokoajan vaihtaa ja turhaa säästää tärkeissä paikoissa.
Tuli tässä mieleen, että edellisessä autossa jäi vain jenkaosa NGK:sta koneeseen. Vastakierre tapilla pois. Tapaihtui muuten bilteman parkkipaikalla :)
- niin
minä kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, että edellisessä autossa jäi vain jenkaosa NGK:sta koneeseen. Vastakierre tapilla pois. Tapaihtui muuten bilteman parkkipaikalla :)
joku,että tulppatehdas säätää koneensa
vain Biltemaa varten tehdäkseen huonompia
tulppia.Eiköhän muilla myyjillä ole vain
reilumpi kate hinnoissa.
- tulppamies
Ajoin Bilteman tulpilla samaa autoa 380.000 km,vuosina 1996-2018. Ei mitään moittimista. Vaihto n.40.000km välein,aina sama tulpan lämpöarvo katsottuna. Ajovärkkinä Golf 1.8 koneella. Oman aikansa tuulennopea keikkakiitäjä. tulpissa ei ollut mitään valittamisen aihetta koko auton elinkaarensa aikana että se siitä.
- HiemanLiioittelua
Kun bosch systytystulppaa saa hintaan 1,50 € / kpl ja Densoa 2,00 € / kpl, ja vaihtoväli taitaa olla 30.000 km. Niin tuleehan tuosta Bosch tulpalla kilometrikustannukseksi jopa 0,0002 euroa.
En tarkalleen tiedä paljonko tuosta saa säästettyä biltema sytytystulpilla mutta säästö on varmasti merkittävä. - Vahingoniloaseontämäkin
Vaihdelkaa vain tulppia te kädettömät tunarit! Me osaajat osaamme putsata sytytystulpat, viilata niitten kärjet ja siksipä ajammekin minimissään sata tuhatta km samoilla tulpilla. Vituttaahan se teitä, kun niillä ostamatta jäävien tulppien hinnoilla ostamme jotakin muuta. Sellaista, mitä ilman te tulppien turhat uusijat aina jäätte!
- Erjaerieri
Vahingoniloaseontämäkin kirjoitti:
Vaihdelkaa vain tulppia te kädettömät tunarit! Me osaajat osaamme putsata sytytystulpat, viilata niitten kärjet ja siksipä ajammekin minimissään sata tuhatta km samoilla tulpilla. Vituttaahan se teitä, kun niillä ostamatta jäävien tulppien hinnoilla ostamme jotakin muuta. Sellaista, mitä ilman te tulppien turhat uusijat aina jäätte!
Jos merkkitulppaa maksaa 2 euroa / kpl, niin laskeppa tuntipalkka sytytystulpan viilaamiselle.
Ei taida olla kannattavaa toimintaa, Suomen mittakaavalla. Joku Kuuba voi olla eri juttu.
- fkfhjskru
Mätänetin hintoja ihmetelly kun siel 2,5e denson tulpat maksaa 5.90 , eli joka toinen vaihto ilmainen kun muualta ostaa. Aikamoinen prosentuaalinen hintaero mokomissa ,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869