joka mun skorpparia Rakastaa.... Mä en enää. http://www.youtube.com/watch?v=VHiAqC4cxF8
Jokainen
9
856
Vastaukset
- hahahahahahaha
Fisu on dokannu koko yön.
- fisu36nainen
kyllä, auringonpaiste.Äijä sai jonkun vainoharhaisen mustis kohtauksen ja sehän vissiin siitä.Nyt vituttaa uh...
- hahahahahah
fisu36nainen kirjoitti:
kyllä, auringonpaiste.Äijä sai jonkun vainoharhaisen mustis kohtauksen ja sehän vissiin siitä.Nyt vituttaa uh...
Hyvä.Sittehän mä saan sut kokonaan itelleni.
- ahven36nainen
hahahahahah kirjoitti:
Hyvä.Sittehän mä saan sut kokonaan itelleni.
helvettiä sä mulla tekisit??? Ja et ees mua tunne,et oo mua nähnyt, et tiedä musta mitään!! ( sori, PIKKUSEN ahdistaa... )Perkele.
- hahahaahah
ahven36nainen kirjoitti:
helvettiä sä mulla tekisit??? Ja et ees mua tunne,et oo mua nähnyt, et tiedä musta mitään!! ( sori, PIKKUSEN ahdistaa... )Perkele.
Ai mitä tekisin,no panisin.Tosin sulla on tuota ikää kertyny hieman liikaa.Ja mistä muuten tiedät etten tunne sua.
- fisu36nainen
hahahaahah kirjoitti:
Ai mitä tekisin,no panisin.Tosin sulla on tuota ikää kertyny hieman liikaa.Ja mistä muuten tiedät etten tunne sua.
no haeppa joku 16vee kakara jostain ja pane sitä.Tai joku thaikkuhuora tai ihan mitä vaan.Mä lähden nyt ulos, en jaksa sun juttujas.Ja et tietenkään tunne mua, ääliö.
- hahahahhahah
fisu36nainen kirjoitti:
no haeppa joku 16vee kakara jostain ja pane sitä.Tai joku thaikkuhuora tai ihan mitä vaan.Mä lähden nyt ulos, en jaksa sun juttujas.Ja et tietenkään tunne mua, ääliö.
hahahaha.Mä lähden tästä gay klubille.
- Kalat36nainen
hahahahhahah kirjoitti:
hahahaha.Mä lähden tästä gay klubille.
mä tuun myös.
- Kalat36nainen
Kalat36nainen kirjoitti:
mä tuun myös.
mennään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728