Neuvokaa hyvä koirien trimmaaja Porissa?

Pikku karvaturrin omistaja

Onko jollakulla hyviä tai huonoja kokemuksia jostain?

57

12153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Mikä rotu kyseessä? Onko koneella ajeltava, leikattava vai käsin nypittävä? Jos käsin nypittävä niin sitten en veisi ainakaan siihen Isolinnaa vastaapätä olevaan trimmaamoon.

      • karvakorvan omistaja

        Pieni villakoira olisi kyseessä. Ja ihan ensimmäistä kertaa olen menossa trimmaukseen.


      • Mummi......
        karvakorvan omistaja kirjoitti:

        Pieni villakoira olisi kyseessä. Ja ihan ensimmäistä kertaa olen menossa trimmaukseen.

        Paras ja koirakin tykkää on herralahdessa "eläinliike" samassa yhteydessä. Poikani perheellä ylämään terrieri ja vain hyviä kokemuksia koira menee mielellään..eli hyvä palvelu koirankin mielestä...taas juuri tämä Isolinnakadun ns."koiratrimmaaja" vain huonoja kokemuksia kuullut ja koira saanut iänikuisen pelon nyppimistä kohtaan..olen myös itse tavannut ko.henkilön enkä tosiaan ihmettele..koirankaan käyttäytymistä häntä kohtaan.


      • mummi----
        Mummi...... kirjoitti:

        Paras ja koirakin tykkää on herralahdessa "eläinliike" samassa yhteydessä. Poikani perheellä ylämään terrieri ja vain hyviä kokemuksia koira menee mielellään..eli hyvä palvelu koirankin mielestä...taas juuri tämä Isolinnakadun ns."koiratrimmaaja" vain huonoja kokemuksia kuullut ja koira saanut iänikuisen pelon nyppimistä kohtaan..olen myös itse tavannut ko.henkilön enkä tosiaan ihmettele..koirankaan käyttäytymistä häntä kohtaan.

        korjaus tekstiin Länsi-ylämaan terrieri


      • Pudel
        mummi---- kirjoitti:

        korjaus tekstiin Länsi-ylämaan terrieri

        Vanhaa anttilaa vastapäätä villakoirani kanssa. Trimmaus ja pesu 20 euroo, ja tyytyväinen oon ollut.


      • trimmaaja
        Pudel kirjoitti:

        Vanhaa anttilaa vastapäätä villakoirani kanssa. Trimmaus ja pesu 20 euroo, ja tyytyväinen oon ollut.

        Ihmettelen mummelin kokemuksia! Itse olen käyttänyt Elliä siellä n. kymmenen vuotta ja olen tyytyväinen palveluun. Hintakin on mielestäni halpa 25€ ja nyppien on tehty nämä vuodet. Uskoisin että parempaa trimmaajaa saa etsiä kauan jos haluaa koiraa hoidettavan ammattitaidolla.


      • westie vili
        Mummi...... kirjoitti:

        Paras ja koirakin tykkää on herralahdessa "eläinliike" samassa yhteydessä. Poikani perheellä ylämään terrieri ja vain hyviä kokemuksia koira menee mielellään..eli hyvä palvelu koirankin mielestä...taas juuri tämä Isolinnakadun ns."koiratrimmaaja" vain huonoja kokemuksia kuullut ja koira saanut iänikuisen pelon nyppimistä kohtaan..olen myös itse tavannut ko.henkilön enkä tosiaan ihmettele..koirankaan käyttäytymistä häntä kohtaan.

        Koirien trimmaus on ns. taitolaji. Olen ihmeissäni miten joku voi arvostella näinkin vaaativaa ammatinharjoittajaa. Mielestäni ns.Isolinnankadun koirantrimmaajalla on hyvin monen vuoden aikana hankittu ammattitaito ja käsittääkseni hän on monen kasvattajan kanssa yhteistyössä sekä työskentelee muutenkin koirien ja muiden eläinten terveyttä edistämisen hyväksi. Uskoisin että kohtelu on niin ihmisiä kuin koiria kohtaan on ammattitaitoista. Tosiasihan on että jokainen saa valita oman trimmaajan. Tälle trimmaajalle ei edes pääse ihan helpolla jonotus aika on tietämäni mukaan kaksiviikkoa ja uusia asiakkaita ottaa rajoitetusti. Toivottavasti kirjoitus ei tee hallaa trimmaamiseen pääsyyn!


      • ammattitaito
        westie vili kirjoitti:

        Koirien trimmaus on ns. taitolaji. Olen ihmeissäni miten joku voi arvostella näinkin vaaativaa ammatinharjoittajaa. Mielestäni ns.Isolinnankadun koirantrimmaajalla on hyvin monen vuoden aikana hankittu ammattitaito ja käsittääkseni hän on monen kasvattajan kanssa yhteistyössä sekä työskentelee muutenkin koirien ja muiden eläinten terveyttä edistämisen hyväksi. Uskoisin että kohtelu on niin ihmisiä kuin koiria kohtaan on ammattitaitoista. Tosiasihan on että jokainen saa valita oman trimmaajan. Tälle trimmaajalle ei edes pääse ihan helpolla jonotus aika on tietämäni mukaan kaksiviikkoa ja uusia asiakkaita ottaa rajoitetusti. Toivottavasti kirjoitus ei tee hallaa trimmaamiseen pääsyyn!

        Oletko kokeillut toista trimmaajaa?? Olen omin silmin nähnyt kuinka voi lopputulos olla täysin erilainen.... että turha puhua "ammattitaidosta" yhtään mitään..


      • palaan
        westie vili kirjoitti:

        Koirien trimmaus on ns. taitolaji. Olen ihmeissäni miten joku voi arvostella näinkin vaaativaa ammatinharjoittajaa. Mielestäni ns.Isolinnankadun koirantrimmaajalla on hyvin monen vuoden aikana hankittu ammattitaito ja käsittääkseni hän on monen kasvattajan kanssa yhteistyössä sekä työskentelee muutenkin koirien ja muiden eläinten terveyttä edistämisen hyväksi. Uskoisin että kohtelu on niin ihmisiä kuin koiria kohtaan on ammattitaitoista. Tosiasihan on että jokainen saa valita oman trimmaajan. Tälle trimmaajalle ei edes pääse ihan helpolla jonotus aika on tietämäni mukaan kaksiviikkoa ja uusia asiakkaita ottaa rajoitetusti. Toivottavasti kirjoitus ei tee hallaa trimmaamiseen pääsyyn!

        Niin....oletko katsonut todella koiraasi jälkeen ko.paikan trimmauksen jälkeen? Meillä ainakin paljaita paikkoja siellä täällä...ei varmaan ihan kuulu olla!!! Vai kuuluuko?


      • ammattitaito---
        ammattitaito kirjoitti:

        Oletko kokeillut toista trimmaajaa?? Olen omin silmin nähnyt kuinka voi lopputulos olla täysin erilainen.... että turha puhua "ammattitaidosta" yhtään mitään..

        Eipä ole tullut vastausta ko.yrittäjän ammattitaidosta...onko sitä edes?? Kysyn vaan--


      • tiiijuu
        karvakorvan omistaja kirjoitti:

        Pieni villakoira olisi kyseessä. Ja ihan ensimmäistä kertaa olen menossa trimmaukseen.

        Suosittelen Tassuväen tavarataloa ja siellä Annikaa, joka tekee trimmauksia ja osaa käsitellä
        koiria nätisti. Liike on Mikonkadulla, valtionsillan kupeessa.


      • Hannelehhhhh
        tiiijuu kirjoitti:

        Suosittelen Tassuväen tavarataloa ja siellä Annikaa, joka tekee trimmauksia ja osaa käsitellä
        koiria nätisti. Liike on Mikonkadulla, valtionsillan kupeessa.

        En ikipäivänä menisi enään sinne koiraani trimmauttamaan, hinnat ovat kiskurimaisia ja käsittely "julmaa", ja lopputuloskaan ei ollut hyvä.


      • Ari 53

        Olen 7-vuotiaan Cottonin isäntä. Maija on trimmannut viimeiset neljä vuotta todella ammattilaisesti. Ei mitään pahaa sanaa. Ainoastaan, mistä häntä voi moittia, on liian halpa hinta. Ammattilaisen pitäisi laskuttaa oikea hinta hyvästä työstään.


      • koirien omistaja
        westie vili kirjoitti:

        Koirien trimmaus on ns. taitolaji. Olen ihmeissäni miten joku voi arvostella näinkin vaaativaa ammatinharjoittajaa. Mielestäni ns.Isolinnankadun koirantrimmaajalla on hyvin monen vuoden aikana hankittu ammattitaito ja käsittääkseni hän on monen kasvattajan kanssa yhteistyössä sekä työskentelee muutenkin koirien ja muiden eläinten terveyttä edistämisen hyväksi. Uskoisin että kohtelu on niin ihmisiä kuin koiria kohtaan on ammattitaitoista. Tosiasihan on että jokainen saa valita oman trimmaajan. Tälle trimmaajalle ei edes pääse ihan helpolla jonotus aika on tietämäni mukaan kaksiviikkoa ja uusia asiakkaita ottaa rajoitetusti. Toivottavasti kirjoitus ei tee hallaa trimmaamiseen pääsyyn!

        Oiskohan vastaaja itse kyseinen trimmaaja ;)


      • Anonyymi
        Pudel kirjoitti:

        Vanhaa anttilaa vastapäätä villakoirani kanssa. Trimmaus ja pesu 20 euroo, ja tyytyväinen oon ollut.

        Onk jottain yhteystietoja tästä?!


      • Anonyymi
        Hannelehhhhh kirjoitti:

        En ikipäivänä menisi enään sinne koiraani trimmauttamaan, hinnat ovat kiskurimaisia ja käsittely "julmaa", ja lopputuloskaan ei ollut hyvä.

        Oon täysin samaa mieltä


      • Anonyymi
        tiiijuu kirjoitti:

        Suosittelen Tassuväen tavarataloa ja siellä Annikaa, joka tekee trimmauksia ja osaa käsitellä
        koiria nätisti. Liike on Mikonkadulla, valtionsillan kupeessa.

        Älkää kukaan viekö sille koiraa on kyl julma nainen eläimiä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kukaan viekö sille koiraa on kyl julma nainen eläimiä kohtaan

        Tämä Annika leikannut useammalta koiralta kynnet niin nysiksi ettei verenvuoto ole tahtonut tyrehtyä millään ja koirille jäänyt kammo kynsienleikkuuta kohtaan, osa näistä koirista pentuja jotka vasta nyt aikuisena ovat pikkuhiljaa alkaneet hyväksyä kynsienleikkuun ilman pelkoa. Vahinkoja sattuu silloin tällöin ammattilaisillekin mutta nämä tapaukset eivät ole enää vahinko vaan ihan piittaamattomuutta.


    • kääpiövillakoiran trtmmaus

      Käydään kääpiövillakoira Minnin kanssa Maijalla Harjavallasta ja tyytyväisinä lähdetään sieltä takaisin! Mielestäni erinomaista palvelua ja luotettava. Omistajakin saa siinä usein ns. tukea omaan elämään, trimmaaja osaa myös mukana elää vaikeaa asiaa. Käyn itse sytoostaatti hoidossa sairaalassa kun pieni Minnimme on hoidossa. Harvoin tapaa tämän tapaisia trimmaajia! SUOSITTELEN!

    • 543454345

      Trimmisalonkia Vanhallakoivistolla.

    • 17 vee

      MAIJA LÖYTÖLÄ! ihan ehdoton. Mukava ja ammattitaitoinen trimmaaja. Hallitsee rodun kun rodun ja itse käytän terrierini siellä ja tyytyväinen olen aina ollut. Ja siihen haluan ottaa kantaa että siinä liikkeessä nypittävät rodut nypitään ja ajettavat ajetaan ja leikattavat leikataan ellei omistaja toisin määrää. JOTEN TURHA VALITTAA IHMISET!

      • onkohan

        En tiedä sitten onko tämä entistä Anttilaa vastapäätä kun oli oliko hän Maija vai kuka lie nimeltään niin pelkkiä huonoja kokemuksia.......ja olen sinulle ed.17 vee...minä olen 47 vee-


      • tiiijuu
        onkohan kirjoitti:

        En tiedä sitten onko tämä entistä Anttilaa vastapäätä kun oli oliko hän Maija vai kuka lie nimeltään niin pelkkiä huonoja kokemuksia.......ja olen sinulle ed.17 vee...minä olen 47 vee-

        Omakohtaisista kokemuksista tiedän, että koiran nahka ei mielestäni saa olla verillä kun tullaan
        parturista. Sinne en koiraani ikinä enää vie. Se on eläin rääkkäystä.


    • niin se vaan männöö

      Riippuu mitä ominaisuuksia rimmauksella haetaan? Kaarre juoksua vai nopeutta? En usko että tohon malliin saa kuin 6km/h lisää vauhtia vaikka olis millaset mömmöt. Tietysti korvia vois typistää niin ilmanvastus pienenisi. Ai nii niitä huonoja kokemuksia hmm.. oli koko koiran osto, tuli sen paskomisen kans riitaa kaikkien kans.

      • tiennyt

        että koira paskoo?
        vai mitä ongelmia?

        meillä ei ootullu yhtään riitaa, mut me tiedettiin se paskominen


    • Josefiinan omistaja

      Olen pettynyt, että cockerspanielikoiramme ei päässyt Porin keskustan trimmausliikkeeseen, koska siellä ei oteta mielellään uusia koirien asiakkaita. Tietääkseni siellä maksaa halpasti, ehkä 20 euroa? Kävin viemässä koiramme uuden naistrimmaajan luona Satakunnan alueella muuttomme takia. Koiramme ei pelkää uutta ystävällistä trimmaajaa, koska se on käynyt jo kahdella kertakäynnillä. Koiramme on vähän arka, mutta hän osaa käsitellä koiraamme taitavasti. Suosittelen luotettavaa ja ammattitaitoista kokenutta trimmaajaa, jolla on koiria. Se maksaa 25e.

    • parson

      itse olen kans käyttänyt koiraani nypittävänä siel Jenkkinsissä, ekalla kerralla lopputulos oli tosi hieno ja kaikki oli hyvin, tokalla kerralla koira ei enää tykännyt kävellä ovesta sisään ja lopputulos oli hiukan heikompi. ehkä kymmenen kaljua kohtaa koirassa, et on tosiaan aika isoja tuppoja kerralla irrotellut.. kolmas kerta oli ihan yhtä tyhjän kans. en oikeesti tiedä oliko koiralle tapahtunut yhtään mitään! päästä ja tassuista ei oltu karvaakaan nypätty. nyt etsin kipeesti uutta nyppijää!

      • eläin...

        jos haluatte että koiraa ei satuteta ym.jääkää itse paikalle !! jos trimmaajalle ei se käy niin älä jätä.vain näin tiedät ihan itse miten koiraa on käsitelty.
        toki moni koira voi käyttäytyä esim vihaisesti ym jos omistaja paikalla,mutta jos omistaja on sellainen kuin jokaisella koiralla kuuluisi olla,niin koira luottaa omaan ihmiseensä :) ja tekee niinkuin om sanoo.
        en rupea haukkumaan..mutta porin keskustassa ei ole hyvää paikkaa..kuullut niin paljon kauhu tarinoita..juuri verillä iho,koira paniikissa ,eikä suostu menemään lenkillekään kyseisen paikan lähelle..
        herkkutassusta en tiedä mitään, niin uusi.

        olen nähnyt myös itse kun yhtä koiraa kiusattiin,lätkittiin täysillä päähän..


    • Hau & miau

      Sitä käytän enkä vaihda, jälki on hieno. Suosittelen myös Ryhti-Reunaselle.

      • cocceri.

        Eläinkauppa Herkkutassu on avannut tai avaa ihan pian koirien trimmaamon liikkeen tiloihin. Käy kysymässä!


      • Cairn uros

        Meidän Cairnterrieri on ollut myös Millalla trimmissä, eikä voi kuin kehua. Koirakin menee sinne mielellään. Koirani ei anna minun leikata kynsiään, muuta kuin väkisin mieheni avustuksella, tuolla asia hoitui parissa minuutissa eikä koira ollut moksiskaan toimenpiteestä!


      • Pentti S.
        Cairn uros kirjoitti:

        Meidän Cairnterrieri on ollut myös Millalla trimmissä, eikä voi kuin kehua. Koirakin menee sinne mielellään. Koirani ei anna minun leikata kynsiään, muuta kuin väkisin mieheni avustuksella, tuolla asia hoitui parissa minuutissa eikä koira ollut moksiskaan toimenpiteestä!

        Meidän cairnit on käyneet trimmissä Toejoella Koiviston Katjalla. Voin suositella!
        Hänellä on nykyisin myös blogi, josta löytyy yhteystiedot: www.katinkontin.com


      • Juu, terveisiä

        Maijalta, hienosti kirjoitettu vanhasta koulukaverista.


    • hyvíä kokemuksia

      Ihan pakko ottaa kantaa tähän keskusteluun, jossa Maijaa kritisoidaan. Vanhemmillani oli hyvin arka koiruus, jota lienee nuorena pahoinpidelty (tullut heille "rankkurilta" aikuisena). Maija osasi käsitellä tätä ja teki todella hyvää jälkeä. Trimmaus tehtiin useamman kerran vuodessa, eikä sinne meno ihmeemmin pelottanut.

      • ap

        Kannattaako siis vieda meitin hirvikoira anttilan vastapaata trimmattavaksi?
        tuli niin monta vastausta etten oikeen saanut selvaa.


      • NOUTAJA -70
        ap kirjoitti:

        Kannattaako siis vieda meitin hirvikoira anttilan vastapaata trimmattavaksi?
        tuli niin monta vastausta etten oikeen saanut selvaa.

        Taannoin sain koirieni kasvattajalta seuraavat vinkit trimmaajan valintaan:
        Varmista, että trimmaaja tuntee rodun. Ns.kaikkien rotujen trimmaajat eivät välttämättä saa koirasta rodun edustajan näköistä, pahimmillaan pilaavat turkin lopullisesti väärällä menetelmällä(westin, cairnin tms ajaminen koneella tai karvan leikkaaminen). Pyydä nähtäväksesi kuvia trimmaajan aiemmin rodulle tekemistä trimmeistä. Jos et ole varma, näytä kuvat kasvattajalle. Kiinnitä huomiota tilojen siisteyteen, asiakaspalveluun sekä hintaan. Poikkeuksellisen halvalla tekevät harvemmin maksavat alveja tai vakuutusmaksujakaan. Tarkista siis että toimija on laillinen yritys, joka vastaa tekemisistään julkisesti ja omalla nimellään. Hyvälle trimmaajalle päästään ja asiakkuudesta pidetään kiinni, huonolle pääsee heti kun itse haluaa mennä.


      • trimmmm
        NOUTAJA -70 kirjoitti:

        Taannoin sain koirieni kasvattajalta seuraavat vinkit trimmaajan valintaan:
        Varmista, että trimmaaja tuntee rodun. Ns.kaikkien rotujen trimmaajat eivät välttämättä saa koirasta rodun edustajan näköistä, pahimmillaan pilaavat turkin lopullisesti väärällä menetelmällä(westin, cairnin tms ajaminen koneella tai karvan leikkaaminen). Pyydä nähtäväksesi kuvia trimmaajan aiemmin rodulle tekemistä trimmeistä. Jos et ole varma, näytä kuvat kasvattajalle. Kiinnitä huomiota tilojen siisteyteen, asiakaspalveluun sekä hintaan. Poikkeuksellisen halvalla tekevät harvemmin maksavat alveja tai vakuutusmaksujakaan. Tarkista siis että toimija on laillinen yritys, joka vastaa tekemisistään julkisesti ja omalla nimellään. Hyvälle trimmaajalle päästään ja asiakkuudesta pidetään kiinni, huonolle pääsee heti kun itse haluaa mennä.

        parturikampaamo Trendi.


      • Jan ja Eetu-westi

        Ihan ehdottomasti jos on nypittävä niin Millalle Herkkutassuun! On käyty Raumalla asti kokeilemassa eri asiantuntijoita, tää osaa hommansa! www.wauhau.fi


    • mäyris nelli

      Mikä neuvoksi? Vein mäyräkoirani trimmaukseen Porilaiseen eläintarvikeliikkeeseen ja sovimme että koira nypitään käsin!!! Yllätys odotti kun menin hakemaan koirani, se oli leikattu koneella! Ilman minun lupaani!!!
      Sanon että, ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee, kyllä trimmauspiste Jenkkins on vielä ykkönen tässä asiassa, luotettava ja työnsä osaava! Katuva koiran omistaja!

    • cairni

      Mielestäni Jenkkis on likainen ja epäsiisti paikka ja olen miettinytkin ,että ihme kun koirani ei ole vielä saanut sieltä mitään tauteja. Lisäksi nypittävä koirani palasi koneella ajeltuna takaisin kun hain sen, ilmeeni oli kyllä näkemisen arvoinen! Joten sanoisin ettei kaikki ole siltä miltä näyttää myöskään jenkkiksessä!

      Maijalla varmasti löytyy ammattitaitoa ja työskenteleekin ilmeisesti koirien parissa paljon. Olemme käyneet hänellä siitä asti kun trimmasi vielä kotonaan, mutta nyt on alkanut mietityttää viime aikoina pitäisikö vaihtaa... Minua häiritsee eniten se ,että Maija puhuu selän takana muiden koirista paskaa! Ei minusta kovin hyvää asiakaspalvelua!

      • pettynyt itsekki

        Vein pitkäkarvaisen koirani Maijalle trimmattavaksi,koska kuvittelin hänen osaavan homman.Pettymys oli totaalinen,koira oli närhitty kauttaaltaan toisinpaikoin melkein ihoon asti ja toisin paikoin 2-3 senttistä karvaa.eikä ollut mikään muotoon leikkaus kysymyksessä lisäksi koira oli todella tressaantunut nukkui koko päivän ei suostunut syömään eikä juomaan.En koskaan vie hälle.Edellisen kirjoittajan puhe pitää paikkansa takana puhumisesta.33


      • ???
        pettynyt itsekki kirjoitti:

        Vein pitkäkarvaisen koirani Maijalle trimmattavaksi,koska kuvittelin hänen osaavan homman.Pettymys oli totaalinen,koira oli närhitty kauttaaltaan toisinpaikoin melkein ihoon asti ja toisin paikoin 2-3 senttistä karvaa.eikä ollut mikään muotoon leikkaus kysymyksessä lisäksi koira oli todella tressaantunut nukkui koko päivän ei suostunut syömään eikä juomaan.En koskaan vie hälle.Edellisen kirjoittajan puhe pitää paikkansa takana puhumisesta.33

        Kyselen tästä Jenkkiksistä.Oletteko koskaan saaneet kuittia maksamastanne palvelusta?Minä en ainakaan kertaakaan.Rahat pistetään vaan pieneen kukkaroon.


      • Voi elämä :D

        "Puhuu seläntakana toisten koirista"

        :D Olen aina pitänyt "koiraihmisiä" hivenen omana alalajinaan, mutta eikös se olisi koirien asia siitä loukkaantua jos joku niistä puhuu takanapäin, olette mielestäni hivenen sanoisinko eri planeetan porukkaa :D


      • Ymmärtäkää ihmiset!
        Voi elämä :D kirjoitti:

        "Puhuu seläntakana toisten koirista"

        :D Olen aina pitänyt "koiraihmisiä" hivenen omana alalajinaan, mutta eikös se olisi koirien asia siitä loukkaantua jos joku niistä puhuu takanapäin, olette mielestäni hivenen sanoisinko eri planeetan porukkaa :D

        Maija on erittäin hyvä trimmaaja ja olen tyytyväinen hänen jälkeensä ! Tuntee kaikki rodut ja osaa hommansa.


      • maija löytölä

        Olöisitko Ystävällinen ja ottaisit yhteyttä VÄLITTÖMÄSTI minuun Maija Löytölä 0405034908 asian sopimiseksi


      • Maija Löytölä
        maija löytölä kirjoitti:

        Olöisitko Ystävällinen ja ottaisit yhteyttä VÄLITTÖMÄSTI minuun Maija Löytölä 0405034908 asian sopimiseksi

        Kirjoitukseni on tarkoitettu Cairni ja pettynyt itsekkin kirjoittaneille


      • Maija Löytölä
        Maija Löytölä kirjoitti:

        Kirjoitukseni on tarkoitettu Cairni ja pettynyt itsekkin kirjoittaneille

        4.11.2012 klo 16.22 kirjoittajan myös pyytäisin ottamaan yhteyttä minuun.


    • bgfksngkreö

      Herkkutassun uusi trimmaaja (blondi) muija ei ainakaan osaa leikata koiria ollenkaan. Oma koiranioliaivan verinen kun kävimme ensimmäistä kertaa siellä. Tämän kerran jälkeen koirani myös aristi niskaansa pari päivää. Viissiin pidetty väkisin.... En kyllä suosittele.

      • Anonyymi

        Annika on julma eläimille


    • johan.......

      Ja nyt ei kannata sekoittaa herkkutassun trimmaajaa wauhaun trimmaajaan,Milla joka ennen herkkutassussa trimnasi,on ollut jo pidempään Tassucat liikkeessä linja-autoaseman vieressä. Milla osaa trimmata minkä tahansa koiran ja osaa muutenkin neuvoa lemmikkiin liittyvissä asioissa. Samoin koko Tassucatin henkilökunta. Suosittelen lämpimästi :)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe