ylä-satakunta

lehdessä

kuka kirjoittaa v6 palstaa. Mitä pahaa siinä on että keskinen haluaa kaikki päivät ja tunnit samanarvoisiksi.olen sitä mieltä että kaikki saa pitää liikettään auki niin kuin haluaa. Miksei sitten kielletä myös kaiken maailman halpahalleja tulemasta parkanoon syömään paikallisia yrittäjiä .onko oikein

11

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjää

      Halpa-Halli Parkanossa on haitannut.Mieleen ei tule kuin Hamsteri ja ihan hyvä,että jossain myydään myös laatutavaraa,eikä paskaa kuten Hamsterissa.

    • liikkeenharjoittaja

      saisi valita itse kuinka pitkään liikettään auki pitää. Ei mitään rajoituksia, vaan vaikka 24/7 jatkuvasti jos asiakkaita piisaa.

      • Kunhan vain maksaa työläisilleen laillisen palkan, eikä keinottele osa-aikatyöläisillä.


    • =====

      Saitteko outoja laskuja? Tarkistakaa laskut. Olen lopettanut lehdentilauksen monta vuotta sitten ja tuli suuri lasku.

    • edelliseen

      En tiedä kuka v6 palstaa kirjoittaa, mutta Keskinenhän ei tarkoittanut aukiolo aikoja, vaan palkkakustannuksia eli hän haluaa poistaa myyjien ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät, jota ei missään tapauksessa työehtoneuvotteluissa saa mennä pienipalkkaisella alalla tekemään ja alalla jossa työskennellään 80 % osa-aikaisesti, viikkotuntien ollessa 10-30 h/vko. Ja kilpailua pitää olla, puolustelematta sen kummemmin mitä putiikkia laitetaan mihinkin.

      • kun tunnut

        tietävän, että kun lasketaan vuoden jakso vakituisella työntekijällä, niin montako palkallista vapaapäivää on työntekijällä kuukaudessa. siis että saa täydenpalkan tiliin ja pitää vapaat. siis kesäloma, talviloma, "pekkaspäivät" juhlapyhät, sitten jos on 2.päivän sairaslomia työnantaja maksaa täydenpalkan työntekijälle. ja ei saa siitä itse mistään korvausta.
        pystytkö vastaamaan tähän. kiitos etukäteen.


      • hoi

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.


      • myyjä tässä
        hoi kirjoitti:

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.

        Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.


      • kaupiaan
        myyjä tässä kirjoitti:

        Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.

        Olla lirusilmä ämmien naurattaja ja kehua kaikki ämmät komeiksi ihaniksi
        osaaviksi joustaviksi ja tuottaviksi. Iskee silmää mennen tullen ja vielä
        palatessakin niin kyllä ne olis kaupas myymäs vaikka yöllä.


      • ei hätää
        hoi kirjoitti:

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.

        Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.


      • nähnytkin
        ei hätää kirjoitti:

        Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.

        osa naapurista ja osa Thaimaasta..kokkareita sielläkin pitkin pylväitä nähnyt..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe