kuka kirjoittaa v6 palstaa. Mitä pahaa siinä on että keskinen haluaa kaikki päivät ja tunnit samanarvoisiksi.olen sitä mieltä että kaikki saa pitää liikettään auki niin kuin haluaa. Miksei sitten kielletä myös kaiken maailman halpahalleja tulemasta parkanoon syömään paikallisia yrittäjiä .onko oikein
ylä-satakunta
11
1965
Vastaukset
- yrittäjää
Halpa-Halli Parkanossa on haitannut.Mieleen ei tule kuin Hamsteri ja ihan hyvä,että jossain myydään myös laatutavaraa,eikä paskaa kuten Hamsterissa.
- liikkeenharjoittaja
saisi valita itse kuinka pitkään liikettään auki pitää. Ei mitään rajoituksia, vaan vaikka 24/7 jatkuvasti jos asiakkaita piisaa.
- =====
Saitteko outoja laskuja? Tarkistakaa laskut. Olen lopettanut lehdentilauksen monta vuotta sitten ja tuli suuri lasku.
- edelliseen
En tiedä kuka v6 palstaa kirjoittaa, mutta Keskinenhän ei tarkoittanut aukiolo aikoja, vaan palkkakustannuksia eli hän haluaa poistaa myyjien ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät, jota ei missään tapauksessa työehtoneuvotteluissa saa mennä pienipalkkaisella alalla tekemään ja alalla jossa työskennellään 80 % osa-aikaisesti, viikkotuntien ollessa 10-30 h/vko. Ja kilpailua pitää olla, puolustelematta sen kummemmin mitä putiikkia laitetaan mihinkin.
- kun tunnut
tietävän, että kun lasketaan vuoden jakso vakituisella työntekijällä, niin montako palkallista vapaapäivää on työntekijällä kuukaudessa. siis että saa täydenpalkan tiliin ja pitää vapaat. siis kesäloma, talviloma, "pekkaspäivät" juhlapyhät, sitten jos on 2.päivän sairaslomia työnantaja maksaa täydenpalkan työntekijälle. ja ei saa siitä itse mistään korvausta.
pystytkö vastaamaan tähän. kiitos etukäteen. - hoi
kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.
- myyjä tässä
hoi kirjoitti:
kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.
Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.
- kaupiaan
myyjä tässä kirjoitti:
Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.
Olla lirusilmä ämmien naurattaja ja kehua kaikki ämmät komeiksi ihaniksi
osaaviksi joustaviksi ja tuottaviksi. Iskee silmää mennen tullen ja vielä
palatessakin niin kyllä ne olis kaupas myymäs vaikka yöllä. - ei hätää
hoi kirjoitti:
kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.
Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.
- nähnytkin
ei hätää kirjoitti:
Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.
osa naapurista ja osa Thaimaasta..kokkareita sielläkin pitkin pylväitä nähnyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640