ylä-satakunta

lehdessä

kuka kirjoittaa v6 palstaa. Mitä pahaa siinä on että keskinen haluaa kaikki päivät ja tunnit samanarvoisiksi.olen sitä mieltä että kaikki saa pitää liikettään auki niin kuin haluaa. Miksei sitten kielletä myös kaiken maailman halpahalleja tulemasta parkanoon syömään paikallisia yrittäjiä .onko oikein

11

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjää

      Halpa-Halli Parkanossa on haitannut.Mieleen ei tule kuin Hamsteri ja ihan hyvä,että jossain myydään myös laatutavaraa,eikä paskaa kuten Hamsterissa.

    • liikkeenharjoittaja

      saisi valita itse kuinka pitkään liikettään auki pitää. Ei mitään rajoituksia, vaan vaikka 24/7 jatkuvasti jos asiakkaita piisaa.

      • Kunhan vain maksaa työläisilleen laillisen palkan, eikä keinottele osa-aikatyöläisillä.


    • =====

      Saitteko outoja laskuja? Tarkistakaa laskut. Olen lopettanut lehdentilauksen monta vuotta sitten ja tuli suuri lasku.

    • edelliseen

      En tiedä kuka v6 palstaa kirjoittaa, mutta Keskinenhän ei tarkoittanut aukiolo aikoja, vaan palkkakustannuksia eli hän haluaa poistaa myyjien ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät, jota ei missään tapauksessa työehtoneuvotteluissa saa mennä pienipalkkaisella alalla tekemään ja alalla jossa työskennellään 80 % osa-aikaisesti, viikkotuntien ollessa 10-30 h/vko. Ja kilpailua pitää olla, puolustelematta sen kummemmin mitä putiikkia laitetaan mihinkin.

      • kun tunnut

        tietävän, että kun lasketaan vuoden jakso vakituisella työntekijällä, niin montako palkallista vapaapäivää on työntekijällä kuukaudessa. siis että saa täydenpalkan tiliin ja pitää vapaat. siis kesäloma, talviloma, "pekkaspäivät" juhlapyhät, sitten jos on 2.päivän sairaslomia työnantaja maksaa täydenpalkan työntekijälle. ja ei saa siitä itse mistään korvausta.
        pystytkö vastaamaan tähän. kiitos etukäteen.


      • hoi

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.


      • myyjä tässä
        hoi kirjoitti:

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.

        Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.


      • kaupiaan
        myyjä tässä kirjoitti:

        Tulin juuri iltavuorosta. Olisi hyvä tietää maksoiko Keskinen niille omille salarakkailleen, joita julkisuudessa on ollut niin ilta tai yötyölisiä. epäilen, että hintaviksi tuli ne työvuorot.

        Olla lirusilmä ämmien naurattaja ja kehua kaikki ämmät komeiksi ihaniksi
        osaaviksi joustaviksi ja tuottaviksi. Iskee silmää mennen tullen ja vielä
        palatessakin niin kyllä ne olis kaupas myymäs vaikka yöllä.


      • ei hätää
        hoi kirjoitti:

        kutsukaa nyt Kokoomuksen edustajat apuunne. Heillä kun oli kovasti intoa auttaa koulutettuja sairaanhoitajia ennen vaaleja palkka asioissa. Onhan nyt kyseessä vielä Suomen suurin "työväen"puolue joten eiköhän apuja löydy Keskisen ideoitakin vastustamaan.

        Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.


      • nähnytkin
        ei hätää kirjoitti:

        Aivan oikein. Keskustapuolue on nyt heikossa hapessa vaalirahoitusepäselvyyksiensä takia. Joten Kokoomus on se ainut ja oikea porvarillinenpuolue tässä maassa. Kokoomus on aina ammattilaisen asialla.

        osa naapurista ja osa Thaimaasta..kokkareita sielläkin pitkin pylväitä nähnyt..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe